Misschien moet je eens niet zo op je tenen getrapt zijn en beter lezen. Ik zeg helemaal nergens dat jij je dieren mishandeldcharley schreef:Mijn allerlaatste bericht hier op het form, ik vertrek hier want ik laat me niet zo behandelen. Voor de leden die mij wel serieus nemen bedankt voor al jullie adviezen en ik ga er WEER mee aan de gang.
Ik heb nog nooit een van mijn dieren met 1 vinger verkeerd aangeraakt, stem verheft, geschreeuwd of wat dan ook, ik ben geen dierenbeul.
Bestraffen doet ik never en nooit, ik train en zit zelf bij een hondenschool die positief traint en waar (lijf) straffen NIET mag en wordt je ook niet geleerd. Straf je je puppy wel of iets in die richting ben je niet meer welkom.
De adviezen volg ik wel op kijk maar naar Boy en Donnie, en dat ik op Facebook weg ben klopt kreeg een zeer verveeld prive bericht op iemand zijn reactie toen was ik klaar met die FB groep en heb alles verwijderd en heb me afgemeld net zo als ik hier nu zo ook ga doen. Ik laat me niet zo beledigen daar ben ik veels te lief voor, want u kent mij helemaal niet eens en als u mij wel zou kennen had u mij echt niet zo te kak neer gezet. Ik ben een heel gevoelig. lief, zachtaardig persoon.
Tot ziens allemaal en succes met jullie honden.
Fijn dat je dan nu wel adviezen op volgt, het mocht eens tijd worden. En dat je daar weg bent heeft niks te maken met een zogenaamd privé bericht. Je hebt van meerdere mensen dingen te horen gekregen die je blijkbaar niet bevallen (terwijl ze het erg netjes zeiden) en je bent meteen op je tenen getrapt en gaat weg. Net zoals nu.