Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

FHN Wedstrijd behendigheid in Winschoten

Moderator: moderatorteam

cindy1986
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
Aantal honden: 3
Contacteer:

FHN Wedstrijd behendigheid in Winschoten

Ongelezen bericht door cindy1986 »

Doet er iemand van het forum mee? Ik ga meedoen met Kiera :-D Ik kan met iemand meerijden van de kc, dus heb ik me gelijk ingeschreven toen ik het hoorde ;) Ben benieuwd of er mensen van het forum zijn ;)
Afbeelding
Marieke*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marieke* »

Leuk dat je met Kiera meedoet! Wanneer is de wedstrijd?
cindy1986
Zeer actief
Contacteer:

De wedstrijd is volgende week zondag, dus op 29 februari :D
Afbeelding
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gyanty »

Ik was er ook met mijn Bas. Deed mee met deb. klein.
Afbeelding
cindy1986
Zeer actief
Contacteer:

gyanty schreef:Ik was er ook met mijn Bas. Deed mee met deb. klein.
Dan heb ik jou ook gezien! Hoe oud ben jij? Ik zag een meisje met zo'n hond als in jouw onderschrift staat. We vroegen ons af welk ras hij is?
Afbeelding
gyanty
Zeer actief

Ja ik ben inderdaad nog niet zo oud. Ben 19 jaar. Had die dag een pet op en Bas droeg gedeeltes van de dag een muilkorfje. Kijk maar eens op www.websitebehendigheid.nl, sta op de introductiepagina met de gewonnen prijs. Ik was 2e op de gambling. Bas is een kruising, waar ik niet echt een weet van heb (heb hem geerfd van mijn opa, die hem uit het asiel had) Vermoedelijk zit er iets van cairn terrier en schnauzer in. Hoe heb jij het die dag gedaan en in welke klasse deed jij mee? Ga je toevallig ook naar Almelo?
Afbeelding
cindy1986
Zeer actief
Contacteer:

gyanty schreef:Ja ik ben inderdaad nog niet zo oud. Ben 19 jaar. Had die dag een pet op en Bas droeg gedeeltes van de dag een muilkorfje. Kijk maar eens op www.websitebehendigheid.nl, sta op de introductiepagina met de gewonnen prijs. Ik was 2e op de gambling. Bas is een kruising, waar ik niet echt een weet van heb (heb hem geerfd van mijn opa, die hem uit het asiel had) Vermoedelijk zit er iets van cairn terrier en schnauzer in. Hoe heb jij het die dag gedaan en in welke klasse deed jij mee? Ga je toevallig ook naar Almelo?
Dan was dat Bas waar wij ons van afvroegen wat voor hondje het was ;)
Gefeliciteerd zeg! Iemand van onze kc (een vrouw met krullen meteen Shih Tzu) was 2e op de Jumping (of het VP, weet het niet precies meer ;))

Ik deed met Kiera (mijn Golden Retriever van 2,5 jaar) mee in de Debutanten groot. We waren op de gambling 19e van de 21, met het VP en de Jumping hadden we een disk :p: Kiera durfde niet in de slurf (die was daar van ander materiaal dan bij onze kc, wij hebben een stoffen, dit was plastic ofzo?), zij is een bange en onzekere hond, en als er iets is dat ze niet kent durft ze het niet :? Maar we hadden wel heel veel lol :-D
Hihi, ik heb bijna het hele parcours bij de slurf gestaan om haar erdoor te krijgen, maar is niet gelukt. Ik ga binnenkort een keer bij een andere hondenschool oefenen, die hebben net zo'n slurf als die van de FHN ;)

Of ik naar Almelo ga weet ik niet, ligt eraan of ik met iemand mee kan rijden (ik ben 17) Je hoort het wel als ik ga ;)
Afbeelding
gyanty
Zeer actief

Ik ben ook afhankelijk van vervoer, rijd altijd met andere mensen mee. Heb vorig jaar 2 wedstrijden gelopen. Die slurf wend vanzelf. Bas deed ze vorig jaar dus ook niet, al hebben wij op de hondenschool wel zo'n plasticen, maar hij weigerde op wedstrijden erdoor heen te gaan. Nu was ik erop voorbereid en zou hem er in de gambling doorheen helpen, maar waarachtig ging hij er vanzelf doorheen! Bas was met deze wedstrijd ook extreem goed, hij is al 10 jaar en liep voor zijn doen echt geweldig en super snel.Ben echt trots op mijn opaatje :mrgreen:
Afbeelding
cindy1986
Zeer actief
Contacteer:

gyanty schreef:Ik ben ook afhankelijk van vervoer, rijd altijd met andere mensen mee. Heb vorig jaar 2 wedstrijden gelopen. Die slurf wend vanzelf. Bas deed ze vorig jaar dus ook niet, al hebben wij op de hondenschool wel zo'n plasticen, maar hij weigerde op wedstrijden erdoor heen te gaan. Nu was ik erop voorbereid en zou hem er in de gambling doorheen helpen, maar waarachtig ging hij er vanzelf doorheen! Bas was met deze wedstrijd ook extreem goed, hij is al 10 jaar en liep voor zijn doen echt geweldig en super snel.Ben echt trots op mijn opaatje :mrgreen:
Ik ben deze keer voor het eerst naar een wedstrijd geweest dus, kon met een trainster (en haar dochter) meerijden.
Ja, ik vond hem goed lopen hoor! Ik heb ff staan kijken (ik was dus na de debutanten klein aan de beurt, dan waren er nog 10 voor me ;))
Afbeelding
gyanty
Zeer actief

Ik denk dat ik jou ook nog wel heb zien lopen. Van onze vereniging liep ook 1 in de deb groot (de eerste starter: Chico, groenendaler), dus we moesten goed in de gaten houden. Alleen liepen er meerdere goldens mee toch?
Afbeelding
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

gyanty schreef:Ja ik ben inderdaad nog niet zo oud. Ben 19 jaar. Had die dag een pet op en Bas droeg gedeeltes van de dag een muilkorfje. Kijk maar eens op www.websitebehendigheid.nl, sta op de introductiepagina met de gewonnen prijs. Ik was 2e op de gambling. Bas is een kruising, waar ik niet echt een weet van heb (heb hem geerfd van mijn opa, die hem uit het asiel had) Vermoedelijk zit er iets van cairn terrier en schnauzer in. Hoe heb jij het die dag gedaan en in welke klasse deed jij mee? Ga je toevallig ook naar Almelo?
Ik heb hem in mijn agenda gezet. Ga misschien wel even kijken!
In ieder geval veel succes als je meedoet.
gyanty
Zeer actief

Elmar schreef:
Ik heb hem in mijn agenda gezet. Ga misschien wel even kijken!
In ieder geval veel succes als je meedoet.
Ik zelf weet ook nog niet 100% zeker of er ik heen ga, heb nog een vervoersprobleem :roll:
Afbeelding
cindy1986
Zeer actief
Contacteer:

gyanty schreef:Ik denk dat ik jou ook nog wel heb zien lopen. Van onze vereniging liep ook 1 in de deb groot (de eerste starter: Chico, groenendaler), dus we moesten goed in de gaten houden. Alleen liepen er meerdere goldens mee toch?
Er liepen wel meerdere Goldens ja, weet alleen niet of dat in debutanten was ;) Ik had een paardenstaart in en een witte fleece-trui aan ;) (nummer 185)

gyanty schreef: Ik zelf weet ook nog niet 100% zeker of er ik heen ga, heb nog een vervoersprobleem :roll:
Ja, das echt shit he? Misschien is de behendigheid bij ons dan weer begonnen, dan hoor ik wel wie er meedoen van onze club ;) (ik heb in de winter geen behendigheid gelopen)
Afbeelding
gyanty
Zeer actief

cindy1986 schreef:Er liepen wel meerdere Goldens ja, weet alleen niet of dat in debutanten was ;) Ik had een paardenstaart in en een witte fleece-trui aan ;) (nummer 185)
Ja ik heb je gezien, zeker in combinatie met de slurf die kiera niet zo goed wil doen.

cindy1896 schreef:Ja, das echt shit he? Misschien is de behendigheid bij ons dan weer begonnen, dan hoor ik wel wie er meedoen van onze club ;) (ik heb in de winter geen behendigheid gelopen)
Hoe lang is jullie winsterstop dan? Wij zijn al lang weer begonnen, zeker ook omdat het zulk mooi weer steeds is. Ik heb hoogst waarschijnlijk vervoer (vanavond weet ik het zeker). Ik kan niet met andere van mijn vereniging meerijden, omdat Bas niet sociaal is, moet dus altijd een prive limousine :pffff: voor Basje regelen :mrgreen: Ik heb al weer helemaal zin in de volgende wedstrijd!

Afbeelding
Afbeelding
cindy1986
Zeer actief
Contacteer:

gyanty schreef:Ja ik heb je gezien, zeker in combinatie met de slurf die kiera niet zo goed wil doen.
Ja, die slurf ga ik binnenkort oefenen bij iemand denk ik, want het is niks om bij de slurf al direct gediskwalificeerd te worden ;)
qyanty schreef: Hoe lang is jullie winsterstop dan? Wij zijn al lang weer begonnen, zeker ook omdat het zulk mooi weer steeds is. Ik heb hoogst waarschijnlijk vervoer (vanavond weet ik het zeker). Ik kan niet met andere van mijn vereniging meerijden, omdat Bas niet sociaal is, moet dus altijd een prive limousine :pffff: voor Basje regelen :mrgreen: Ik heb al weer helemaal zin in de volgende wedstrijd!
Wij hebben eigenlijk geen winterstop hoor, ikke wel :? In de winter gaat de behendigheid wel door, maar dan in een manege, en dat is een stuk verder rijden. Mijn vader wou me niet zo ver wegbrengen, dus nu doe ik GG1 met Kiera en B-cursus met Rakker ;)
Ik heb voor de wedstrijd wel 2 lessen meegetraind, ik kon met een trainster meerijden (die wou me wel oppikken) en in plaats van iemand anders trainen :-D Maar deze week is de laatste les van de manegetraining, en van de B heb ik volgende week zaterdag examen, daarna beginnen de nieuwe cursussen dus ook weer, dat wordt dus weer de hele donderdagavond behendigheiten :-D (met allebei de honden ;)) en op zaterdagochtend de C met Rakker :-D

En, heb je vervoer? Kiera is gelukkig wel sociaal naar andere honden toe (ze is heel onderdanig) ze pikt echt alles van ze. Maar Rakker is dus echt snauwerig :? Maarja, ik rijd met Rakker ook met iemand anders mee elke zaterdag naar de training, die honden zitten achterin en Rakker zit voorin bij mij. Zo is Kiera ook naar Winschoten meegeweest, voorin tussen mijn benen, gaat goed hoor ;)

gyanty schreef: Afbeelding
Mooie foto!!! :ok: Ik heb nog geen foto's, er is wel een filmpje van me gemaakt, maar die heb ik nog niet toegestuurd gekregen (hun internet deed het niet van de week :?)
Afbeelding
gyanty
Zeer actief

Ja ik heb vervoer. Mijn zus rijdt me erheen en dan gaat haar Duitse Herder mee (ze heeft met hem ook behendigheid gedaan, maar moest stoppen omdat hij last van zijn rug heeft) Daar is Bas vriendjes mee. Bas zit ook altijd voorin als er andere honden achterin zitten. Hij is maar klein, dus dat gaat makkelijk, met Kierra lijkt me het wel wat lastigere?

De foto's maakt de trainer altijd met de digitale camera en zet ze op zijn site.
Afbeelding
cindy1986
Zeer actief
Contacteer:

gyanty schreef:Ja ik heb vervoer. Mijn zus rijdt me erheen en dan gaat haar Duitse Herder mee (ze heeft met hem ook behendigheid gedaan, maar moest stoppen omdat hij last van zijn rug heeft) Daar is Bas vriendjes mee. Bas zit ook altijd voorin als er andere honden achterin zitten. Hij is maar klein, dus dat gaat makkelijk, met Kierra lijkt me het wel wat lastigere?

De foto's maakt de trainer altijd met de digitale camera en zet ze op zijn site.
Dat is handig, als je zus je wilt brengen :ok:
Kiera blijft wel zitten, en op de terugweg had ze ook door dat ze kon gaan liggen ;) Achterin is makkelijker natuurlijk, maar voorin lukt ook prima, moet je wel genoeg voetenruimte hebben ;) En geen hond hebben die denkt: lekker zo'n been om tegenaan te leunen :? ;)
Maar het is idd makkelijker met een klein hondje, Rakker gaat ook makkelijker mee ;)
Afbeelding
gyanty
Zeer actief

Helaas er zijn al teveel deelnemers :cry2: inschrijving gesloten en ik kan dus niet meedoen!
Afbeelding
cindy1986
Zeer actief
Contacteer:

gyanty schreef:Helaas er zijn al teveel deelnemers :cry2: inschrijving gesloten en ik kan dus niet meedoen!
Jammer zeg :( Ik kon ook niet meedoen, had geen vervoer (diegene waarmee ik mee heb gereden naar Winschoten gaat niet en de andere trainster ook niet)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”