Moderator: moderatorteam
Dan was dat Bas waar wij ons van afvroegen wat voor hondje het wasgyanty schreef:Ja ik ben inderdaad nog niet zo oud. Ben 19 jaar. Had die dag een pet op en Bas droeg gedeeltes van de dag een muilkorfje. Kijk maar eens op www.websitebehendigheid.nl, sta op de introductiepagina met de gewonnen prijs. Ik was 2e op de gambling. Bas is een kruising, waar ik niet echt een weet van heb (heb hem geerfd van mijn opa, die hem uit het asiel had) Vermoedelijk zit er iets van cairn terrier en schnauzer in. Hoe heb jij het die dag gedaan en in welke klasse deed jij mee? Ga je toevallig ook naar Almelo?
Ik ben deze keer voor het eerst naar een wedstrijd geweest dus, kon met een trainster (en haar dochter) meerijden.gyanty schreef:Ik ben ook afhankelijk van vervoer, rijd altijd met andere mensen mee. Heb vorig jaar 2 wedstrijden gelopen. Die slurf wend vanzelf. Bas deed ze vorig jaar dus ook niet, al hebben wij op de hondenschool wel zo'n plasticen, maar hij weigerde op wedstrijden erdoor heen te gaan. Nu was ik erop voorbereid en zou hem er in de gambling doorheen helpen, maar waarachtig ging hij er vanzelf doorheen! Bas was met deze wedstrijd ook extreem goed, hij is al 10 jaar en liep voor zijn doen echt geweldig en super snel.Ben echt trots op mijn opaatje
Ik heb hem in mijn agenda gezet. Ga misschien wel even kijken!gyanty schreef:Ja ik ben inderdaad nog niet zo oud. Ben 19 jaar. Had die dag een pet op en Bas droeg gedeeltes van de dag een muilkorfje. Kijk maar eens op www.websitebehendigheid.nl, sta op de introductiepagina met de gewonnen prijs. Ik was 2e op de gambling. Bas is een kruising, waar ik niet echt een weet van heb (heb hem geerfd van mijn opa, die hem uit het asiel had) Vermoedelijk zit er iets van cairn terrier en schnauzer in. Hoe heb jij het die dag gedaan en in welke klasse deed jij mee? Ga je toevallig ook naar Almelo?
Ik zelf weet ook nog niet 100% zeker of er ik heen ga, heb nog een vervoersprobleemElmar schreef:Ik heb hem in mijn agenda gezet. Ga misschien wel even kijken!gyanty schreef:Ja ik ben inderdaad nog niet zo oud. Ben 19 jaar. Had die dag een pet op en Bas droeg gedeeltes van de dag een muilkorfje. Kijk maar eens op www.websitebehendigheid.nl, sta op de introductiepagina met de gewonnen prijs. Ik was 2e op de gambling. Bas is een kruising, waar ik niet echt een weet van heb (heb hem geerfd van mijn opa, die hem uit het asiel had) Vermoedelijk zit er iets van cairn terrier en schnauzer in. Hoe heb jij het die dag gedaan en in welke klasse deed jij mee? Ga je toevallig ook naar Almelo?
In ieder geval veel succes als je meedoet.
Er liepen wel meerdere Goldens ja, weet alleen niet of dat in debutanten wasgyanty schreef:Ik denk dat ik jou ook nog wel heb zien lopen. Van onze vereniging liep ook 1 in de deb groot (de eerste starter: Chico, groenendaler), dus we moesten goed in de gaten houden. Alleen liepen er meerdere goldens mee toch?
Ja, das echt shit he? Misschien is de behendigheid bij ons dan weer begonnen, dan hoor ik wel wie er meedoen van onze clubgyanty schreef: Ik zelf weet ook nog niet 100% zeker of er ik heen ga, heb nog een vervoersprobleem
Ja ik heb je gezien, zeker in combinatie met de slurf die kiera niet zo goed wil doen.cindy1986 schreef:Er liepen wel meerdere Goldens ja, weet alleen niet of dat in debutanten wasIk had een paardenstaart in en een witte fleece-trui aan
(nummer 185)
Hoe lang is jullie winsterstop dan? Wij zijn al lang weer begonnen, zeker ook omdat het zulk mooi weer steeds is. Ik heb hoogst waarschijnlijk vervoer (vanavond weet ik het zeker). Ik kan niet met andere van mijn vereniging meerijden, omdat Bas niet sociaal is, moet dus altijd een prive limousinecindy1896 schreef:Ja, das echt shit he? Misschien is de behendigheid bij ons dan weer begonnen, dan hoor ik wel wie er meedoen van onze club(ik heb in de winter geen behendigheid gelopen)
Ja, die slurf ga ik binnenkort oefenen bij iemand denk ik, want het is niks om bij de slurf al direct gediskwalificeerd te wordengyanty schreef:Ja ik heb je gezien, zeker in combinatie met de slurf die kiera niet zo goed wil doen.
Wij hebben eigenlijk geen winterstop hoor, ikke welqyanty schreef: Hoe lang is jullie winsterstop dan? Wij zijn al lang weer begonnen, zeker ook omdat het zulk mooi weer steeds is. Ik heb hoogst waarschijnlijk vervoer (vanavond weet ik het zeker). Ik kan niet met andere van mijn vereniging meerijden, omdat Bas niet sociaal is, moet dus altijd een prive limousinevoor Basje regelen
Ik heb al weer helemaal zin in de volgende wedstrijd!
Mooie foto!!!gyanty schreef:
Dat is handig, als je zus je wilt brengengyanty schreef:Ja ik heb vervoer. Mijn zus rijdt me erheen en dan gaat haar Duitse Herder mee (ze heeft met hem ook behendigheid gedaan, maar moest stoppen omdat hij last van zijn rug heeft) Daar is Bas vriendjes mee. Bas zit ook altijd voorin als er andere honden achterin zitten. Hij is maar klein, dus dat gaat makkelijk, met Kierra lijkt me het wel wat lastigere?
De foto's maakt de trainer altijd met de digitale camera en zet ze op zijn site.