Casper kon thuis al niet alleen zijn, laat staan op een andere plek.
Jess is pas laat bij mij gekomen en die interesseert het minder dan niks als ze ergens nog nooit is geweest en daar alleen wordt gelaten.
Sara is mijn eerste pup. Thuis kan ze prima een paar uur alleen zijn. Dan geef ik wat lekkers waar ze even zoet mee is, en daarna ligt ze te slapen. Een enkele keer piept ze de eerste 2 minuten wat.
Het laatste wat ik wil is weer een hond met verlatingsangst, dus ik durf eigenlijk niet zomaar haar ergens alleen te laten maar soms zou dat wel een uitkomst zijn als dat kan.
Laatst moesten we bijvoorbeeld naar een vakantiehuisje van schoonouders, en dan zouden we daar uit eten gaan in een restaurant waar ze niet mee konden. Mijn vriend is heel makkelijk en zegt, we nemen haar mee en dan blijft ze daar alleen. Maar ik durf dat niet en heb haar thuis gelaten.
Gisteren spraken ze erover dat we volgende zomer met de hele familie ergens een huisje huren. Jess ging altijd mee en werd dan daar alleen gelaten wanneer ze uit eten gingen of een dorpje gingen bezoeken. Ik krijg het nu al benauwd bij dat idee
Begin dit jaar zijn we naar belgie geweest met de honden, en na een paar dagen heb ik ze even een klein uurtje alleen gelaten zodat we boodschappen konden doen. Heb het gefilmd en Sara was wel erg onrustig en pieperig. Maar ze was toen ook nog wel erg jong, maand of 8. Misschien dat het nu al beter gaat.
Hoe doen jullie het? het zou wel fijn zijn als ze dat gewoon kan.