Ja, ok, het is liefde. Maar ik ontvang liever liefde zonder hersenschudding, blauwe plekken of ooglidruptuur. Eén van haar moves is het maaien met voorpoten. En ze is zo verschrikkelijk snel, dat een reactie van mij om een beschadigd hoornvlies te voorkomen te laat komt. Ik moet haar dus altijd op armlengte houden.
En als ik haar voorpoten vast houdt tijdens het knuffelen, spartelt ze alleen maar wilder waardoor ik dr uit eindelijk toch moet afwijzen.
Is het af te leren? Toen ze hier kwam, dacht ik dat het genoeg zou zijn om dr gewoon af te wijzen als ze te onstuimig zou worden. Maar we zijn twee jaar maar geen moer verder. Ze laat zich overigens heel makkelijk afwijzen maar dat is mijn bedoeling natuurlijk niet.
Ze doet het overigens alleen als zijzelf het initiatief neemt om te knuffelen. Als ze gewoon rustig is, kan ik gewoon naar haar toe komen en haar aanhalen. Maar als ze daarvan geniet en op dreef komt, moet ik weer 'nee' verkopen. En er zijn best wat momenten dat ze niet zo doet, maar het gaat me om de momenten dat ze dat wel doet
Ik vind het best jammer. Ik krijg steeds t gevoel dat ik Mayke voortrek maar een knuffel van Mayke levert me geen fysieke schade op
Is er een plan B?