Moderator: moderatorteam
Nanna schreef:De eigenaren waren 'geschokt'. Waarom denk ik nou steeds dat ze die hond er zelf ingeflikkerd hebben en gedacht hadden er mee weg te komen.
Dan was hij denk ik niet een paar dagen geleden als vermist opgegeven..Nanna schreef:De eigenaren waren 'geschokt'. Waarom denk ik nou steeds dat ze die hond er zelf ingeflikkerd hebben en gedacht hadden er mee weg te komen.
Dat dacht ik ook gelijk, even voor de vorm opgeven dat hij vermist is en hoppa de plomp in.Nanna schreef:De eigenaren waren 'geschokt'. Waarom denk ik nou steeds dat ze die hond er zelf ingeflikkerd hebben en gedacht hadden er mee weg te komen.
Omdat mensen meestal niet met een touw en een steen rondlopen op straat om een hond die toevallig schaarloos loopt te verdrinken.Manuma schreef:De hond was opgegeven bij Waar is onze Angel.
Waarom wordt er door sommigen vanuit gegaan dat de eigenaar het heeft gedaan? Was dat ook zo als een vermiste Boomer zo werd teruggevonden?
Dan is het voor jou te hopen dat jouw favoriete ras nooit in de belangstelling van "het verkeerde" publiek komt te staan!Tara schreef:Waarschijnlijk omdat het weer het zoveelste schrijnende voorbeeld is van hoe klapkaken het verkeerde publiek trekken. En uiteindelijk is de hond daar hoe dan ook altijd weer het slachtoffer van. Dat lijkt bij sommigen maar niet te landen. Die honden zijn zelf hun grootste vijand, puur om het volk dat er op afkomt.stoffeltje schreef:Sorry maar waarom moet deze topic titel beginnen met "raad het ras"??
Het is verschrikkelijk voor de arme hond en dan maakt het niet uit wat voor ras het is!
Van sommige van jullie krijg ik zo onderhand het gevoel dat jullie het reuze leuk vinden als er weer eens wat negatiefs te melden valt over de door jullie zo (liefdevol) genoemde klapkaken
Nee JIJ mist het punt! Het ras heeft niks te maken met de mishandeling...iemand heeft een hond verdronken door hem met een steen om zijn nek in het water te dumpen, en dat is diep triest. Maar maak niet zo'n insinuerende topic titel aan als je dit trieste verhaal wil delen op het forum.Tara schreef:Je mist echt het hele punt, geeft niks hoor, maar ga dan niet als een onopgevoede terrier wild van je af lopen snappen.stoffeltje schreef:Dan is het voor jou te hopen dat jouw favoriete ras nooit in de belangstelling van "het verkeerde" publiek komt te staan!Tara schreef:Waarschijnlijk omdat het weer het zoveelste schrijnende voorbeeld is van hoe klapkaken het verkeerde publiek trekken. En uiteindelijk is de hond daar hoe dan ook altijd weer het slachtoffer van. Dat lijkt bij sommigen maar niet te landen. Die honden zijn zelf hun grootste vijand, puur om het volk dat er op afkomt.stoffeltje schreef:Sorry maar waarom moet deze topic titel beginnen met "raad het ras"??
Het is verschrikkelijk voor de arme hond en dan maakt het niet uit wat voor ras het is!
Van sommige van jullie krijg ik zo onderhand het gevoel dat jullie het reuze leuk vinden als er weer eens wat negatiefs te melden valt over de door jullie zo (liefdevol) genoemde klapkaken
Bovendien zijn alle rassen wel vertegenwoordigt als het om mishandeling gaat....maar dat doet er blijkbaar niet toe.
Alleen als het om een HR ras gaat trekken we onze muil open om vooral het ras een schop na te geven.
Het zou me niks verbazen dat er hier mensen zijn die het eigenlijk wel prima vinden dat het arme beest om het leven is gebracht...weer een klapkaak minder nietwaar?
Ik hou niet van klapkaken, maar dacht je nou werkelijk dat ik er onderwijl van zit te genieten dat ze zo mishandeld worden als deze hond (en zovele andere)? Laat je nakijken!
Nanna schreef:Nee hoor. Negen van de tien keer als een verdronken hond in een sporttas of met een steen om zijn nek wordt gevonden is het een vechthond. Kun je roepen dat het niet zo is, het is wel zo.stoffeltje schreef: Het ras heeft niks te maken met de mishandeling...iemand heeft een hond verdronken door hem met een steen om zijn nek in het water te dumpen, en dat is diep triest. Maar maak niet zo'n insinuerende topic titel aan als je dit trieste verhaal wil delen op het forum.
Want deze titel is pure sensatie!
Topictitel is ironisch bedoeld.
Ach sommigen hebben een gebrek aan inzicht of ontwikkeling voor ironieNanna schreef:Nee hoor. Negen van de tien keer als een verdronken hond in een sporttas of met een steen om zijn nek wordt gevonden is het een vechthond. Kun je roepen dat het niet zo is, het is wel zo.stoffeltje schreef: Het ras heeft niks te maken met de mishandeling...iemand heeft een hond verdronken door hem met een steen om zijn nek in het water te dumpen, en dat is diep triest. Maar maak niet zo'n insinuerende topic titel aan als je dit trieste verhaal wil delen op het forum.
Topictitel is ironisch bedoeld.
Nee JIJ mist het punt. Het punt dat als deze hond niet "zo'n ras" was geweest, was hem dit waarschijnlijk niet overkomen, of was de kans dat dit hem zou overkomen aanzienlijk kleiner geweest. Vanwege het soort mensen die dat soort misdaden begaan, en die toevallig meestal voor dit soort honden kiest.stoffeltje schreef:
Nee JIJ mist het punt! Het ras heeft niks te maken met de mishandeling...iemand heeft een hond verdronken door hem met een steen om zijn nek in het water te dumpen, en dat is diep triest. Maar maak niet zo'n insinuerende topic titel aan als je dit trieste verhaal wil delen op het forum.
Ben ik dus niet met je eens! Als deze nitwit van zijn poedel had af gewild had hij dit ook gedaan.iones schreef:Nee JIJ mist het punt. Het punt dat als deze hond niet "zo'n ras" was geweest, was hem dit waarschijnlijk niet overkomen, of was de kans dat dit hem zou overkomen aanzienlijk kleiner geweest. Vanwege het soort mensen die dat soort misdaden begaan, en die toevallig meestal voor dit soort honden kiest.stoffeltje schreef:
Nee JIJ mist het punt! Het ras heeft niks te maken met de mishandeling...iemand heeft een hond verdronken door hem met een steen om zijn nek in het water te dumpen, en dat is diep triest. Maar maak niet zo'n insinuerende topic titel aan als je dit trieste verhaal wil delen op het forum.
Zie anders genoeg tokkies met chiuahua's .....Nanna schreef:Ja. Het punt zijnde dat dit soort nitwits meestal geen Poedels hebbenstoffeltje schreef: Ben ik dus niet met je eens! Als deze nitwit van zijn poedel had af gewild had hij dit ook gedaan.
Heeft niks met het ras te maken doch alles met de ongevoeligheid van de eigenaar!
tikfoutje moet kunnen toch?Nanna schreef:Chihuahua.stoffeltje schreef: Zie anders genoeg tokkies met chiuahua's .....
Als het beestje maar populair genoeg is.
En daar volstaat een flinke kiezelsteen
Kan een druppel regen al fataal voor zijn.Die verzuipen regelmatig in het douche putje ,spoorloos verdwenen.Nanna schreef:Chihuahua.stoffeltje schreef: Zie anders genoeg tokkies met chiuahua's .....
Als het beestje maar populair genoeg is.
En daar volstaat een flinke kiezelsteen
Dat is ook zo swiffers gaan van hand tot hand als men er vanaf wil en dat lukt niet met een spa in de regel.Domor schreef:Chihuahua's en boomers en dat andere kleine grut is over het algemeen zo verkocht. SPA's raak je zelfs gratis heel slecht kwijt. Dat is overigens ook goed in de asiels te zien. Want hoewel er uiteraard veel stamboomloze SPA's zijn, zijn die er absoluut ook van swiffers en ander klein grut in ik verwacht vergelijkbare mate, maar toch komen SPA's ±3x zo vaak als gemiddeld voor en gezelschapshondjes ±3x zo weinig en dan heb ik bij de gezelschapshondjes, toen ik dit ging tellen, niet eens rekening gehouden met het feit dat er relatief veel stamboomloze swiffers zijn. Dat heb ik alleen bij de SPA's gedaan. Eigenlijk is het verschil dus nog groter.
Dat is nu juist het punt! Deze nitwit zou nooit voor een poedel gekozen hebben!stoffeltje schreef:
Ben ik dus niet met je eens! Als deze nitwit van zijn poedel had af gewild had hij dit ook gedaan.
Heeft niks met het ras te maken doch alles met de ongevoeligheid van de eigenaar!