En dan wat specifieker nieuws omtrent "onze" honden en diverse honden uit gehandicapte honden project
Bambi; het hondje op drie pootjes - uit het gehandicapte honden project- is na jaren asiel (met de naderende ontruiming in het achterhoofd) door haar Nederlandse gezin geadopteerd!
Ik was er bij toen haar 'adoptie' mevrouw haar voor het eerst onmoette in 2010 en ik weet dat ze toen al met het idee speelde maar wilde het leven voor Bambi niet onnodig ingewikkeld maken.
Nu dan toch ! Ik vind het persoonlijk erg leuk nieuws en hoewel veel honden in het vriendenproject te schuw en te bang zijn om te plaatsen, was dat bij Bambi niet echt aan de orde, heel outgoing was ze in het asiel niet, ik heb haar twee keer gezien natuurlijk, maar heel bang of schuw ook niet.
Ik heb twee mooie foto's van Bambi hier in Nld - 1 in een grote fietskar met haar hondenvrienden en 1 in haar mandje. Ik ga ze vanavond via Facebook proberen te plaatsen daar Photobucket uit de lucht is.
Kaptan; ook een hond uit het gehandicapte honden project, is ook geadopteerd! Hij woont tegenwoordig in Duitsland
Ik heb hier diverse keren foto's van hem geplaats.
Hij had een probleem aan 1 van zijn poten die niet operabel was, maar hij leed er niet onder.
Ik hoop dat het hem goed gaat bij onze Oosterburen
Jak/Jack, onze vriend die we steunden na het overlijden van Kont(je) was even een verhaal apart;
Zoals bekend was hij eind vorig jaar ziek,
In Oktober is Jak een poosje naar een pension geweest om aan te sterken. Hij heeft Ehrlichia en Anaplasma.
Degene die hem gevonden heeft , eerst naar het asiel bracht en er daarna voor zorgde dat hij aan kon sterken in een pension, heeft er uiteindelijk OOK voor gezorgd dat hij een huisje gevonden heeft in Duitsland!
This is Jack. The dog who had a severe parasit problem (Anakonda) and was taken to a pension by the person who had initially brought him to us. He was in project.
The person who had initially brought him to us and taken the responsibility has found him a home in Germany and rehomed him. You can see from the pictures that having a home has nearly cured his wounds. He looks much better.
Ik heb twee mooie foto;'s van Jack/Jak in Duitsland gekregen die ik vanavond ook even probeer te plaatsen via Facebook
Er is bedacht om voor Jack/Jak in de plaats nu onze 'vriendschap' te geven aan Turoy- een knappe man
Zie hier het verhaal en een foto van Turoy:I:
Kaal van de schurft kwam bij binnen en het herstel heeft zo dusdanig lang geduurd, dat ze hem niet meer teruggeplaatst hebben op straat en hij daar dus is gebleven.
http://www.actiezwerfhonden.nl/help-ons ... n/13627-2/
Dobby; Op 4 augustus is Dobby de dakligger een natuurlijk dood gestorven.
Op 5 augustus heeft Murat hierover een bericht gestuur naar Linda.
Er is bedacht om voor Dobby in de plaats nu onze 'vriendschap' te geven aan Buddy - de naam is veelbelovend zullen we maar zeggen!
Zie hier het verhaal en een foto van Buddy
http://www.actiezwerfhonden.nl/help-ons ... l-1/buddy/