Tara schreef:Inmiddels zijn vijf van de zeven pups herenigd met moederhond. De dieren maken het naar omstandigheden goed.
Oh, wat fijn om te lezen!
Maarreh... Die pups op de foto, die zijn echt wel ouder dan drie, vier weken.

3 wkn zijn ze inderdaad niet, maar dat kan ook niet aangezien er ook staat dat de pups een week of 4 geleden geboren zijn en 3 wkn geleden "weggegeven"
Heb ze zojuist vergeleken met de (pitbull) pups die wij vroeger hadden en deze zijn als ik ze vergelijk met die van ons inderdaad niet veel ouder dan 4 hooguit 5 wkn.
~Suzanne~ schreef:Dat viel mij idd ook op maar zou moederhond ze dan accepteren?? zouden ze dat bij de dierenbescherming ook niet inzien?
Suzanne
Ik twijfel er eerlijk gezegd niet aan dat dit niet haar eigen pups zouden zijn en zeker niet ouder dan 4(hooguit 5 wkn) maar waarom zou ze ze niet accepteren? Vaak genoeg wordt er vanwege het overlijden van een moederhond gevraagd of er ergens in de buurt een "surrogaatmoeder" is voor de achtergebleven pups.
"We" kunnen wel allemaal oordelen over de "kopers" maar weten wij veel wat de eigenaar van de teef hen op de mouw heeft gespeld mbt de pups?
bouvierpoedel schreef:Zal wel een stelletje asociale duistere figuren zijn. Teef is ook gecoupeerd terwijl dat allang niet meer mag.
Het in het bezit hebben van een gecoupeerde hond is niet verboden. Teef kan maar zo "elders" vandaan komen en zal ongetwijfeld ook "elders" gecoupeerd zijn.