blondie schreef:Het ziet er allemaal zo smal klein en donker uit. Daarbij snap ik niet helemaal waarom je het zou willen. Zoals ik lees gaat hij nu in de gang als je even weg bent, waarom zou je dat veranderen door hem op te sluiten in een soort kennel?
Ik heb er geen ervaring mee hoor, ik heb hier in een hoek een grote bench staan die ik heb aangekleed, maar hij valt eigenlijk weg in de omgeving omdat ik een vrij ruime woonkamer heb en door hem dus "aan te kleden" valt hij niet eens op.
Omdat hij de trap op vreet

kan hij dus ook niet meer langer dan een uurtje op de gang. Soms gaat het een dag goed en soms weer niet. Ik heb ook best een ruime woonkamer, maar ik vind dat ding dat er nu staat gewoon echt te lelijk. En ja daar kan ik wel een ombouw voor maken of een plank en een kleedje erop maar ik wil dus eigenlijk wat groter dan hij nu al heeft en mooier. Het oog wil ook gewoon wat. Vandaag mijn optie onder de tv, daar hebben we nog zat ruimte.
Inmiddels heb ik ook al bedacht dat eventueel een bench met wieltjes (ivm de trapkast) ook een optie is op de plaats waar nu de bench staat, max is dan 1,40 bij 80 en 90 hoog.
En ja hij vreet echt aan de trap. Was het al dicht aan het maken en moest nog opnieuw geschilderd worden maar van de week is hij dus weer opnieuw begonnen

De maantjes zijn ook al grotendeels verwijderd door Droef.