Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wooof brokken

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Sandra&co

Re: Wooof brokken

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Ik merk er ook niks van, ik hoor juist vaak dat Izzy's vacht zachter is geworden en Sofi schijnt je tegemoet. Qua hoeveelheden...tja normale brok-hoeveelheden, niet gek veel meer. Izzy is sowieso een ruftkampioene, máar, de afgelopen tijd merk ik daar vrij weinig van. Al met al ben ik gewoon supertevreden :ok:
Yara
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Yara »

Ik ga de zalmvariant bestellen. Bedankt voor info :ok:
Afbeelding
Domor
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Domor »

Sandra&co schreef:Ik merk er ook niks van, ik hoor juist vaak dat Izzy's vacht zachter is geworden en Sofi schijnt je tegemoet. Qua hoeveelheden...tja normale brok-hoeveelheden, niet gek veel meer. Izzy is sowieso een ruftkampioene, máar, de afgelopen tijd merk ik daar vrij weinig van. Al met al ben ik gewoon supertevreden :ok:
Prima toch, ik had het rijtje neergezet omdat je twijfelde over de smaak Lam omdat die diersoort vrij vet is. Maar dat blijkt bij dit voer dus niet zo te zijn. Je moet er ongeveer 10% meer van voeren dan de Wooof HE brokken, en daar moet je weer 10% meer van voeren dan bijvoorbeeld FF HE brokken. 10% is niet echt veel, maar als het én én is tikt het toch aan. Ik raad in jouw geval dus gewoon aan om bij de Wooof HE brokken te blijven.
Linda van Veen
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): teckel en grote poedel
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Linda van Veen »

ik zou dit dus echt NOOIT bestellen. Hun samenstelling / declaratie klopt van geen kanten en als je daarover mailt geven ze gewoon geen antwoord (alleen de vragen die ze willen beantwoorden ze, als je dan vraagt om een antwoord op die specifieke vraag/klacht hoor je niks....) Dit is gewoon eenzijdig kippenvoer met een beetje dierlijk toegevoegd. Dan kan je net zo goed een supermarktbrok kopen.... Misschien nog wel liever omdat zij gewoon eerlijk zijn over de samenstelling (en zich wel aan de regels hieromtrent houden)
Barkley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spinone Italiano

Ongelezen bericht door Barkley »

ik heb ook Wooof besteld, lam en aardappel. Fred krijgt een kopje brokken in de avond, overdag eet hij kvv.
Maar met Wooof moet ik vier kopjes geven. Zijn vacht word wat doffer en sinds ik die wooof geef speurt hij zich suf naar drollen.

Dus ik ga weer op zoek naar een andere brok. Ik wissel wel vaker af. Pas kreeg ik 12 kilo acana met haring voor 35 euro omdat de houdbaarheidsdatum bijna afliep. Daarna voerde ik Carnilove maar dat was net iets boven mijn budget. Dus als er nog tips zijn...
klaproos
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse boxermix

Ongelezen bericht door klaproos »

Barkley schreef:ik heb ook Wooof besteld, lam en aardappel. Fred krijgt een kopje brokken in de avond, overdag eet hij kvv.
Maar met Wooof moet ik vier kopjes geven. Zijn vacht word wat doffer en sinds ik die wooof geef speurt hij zich suf naar drollen.

Dus ik ga weer op zoek naar een andere brok. Ik wissel wel vaker af. Pas kreeg ik 12 kilo acana met haring voor 35 euro omdat de houdbaarheidsdatum bijna afliep. Daarna voerde ik Carnilove maar dat was net iets boven mijn budget. Dus als er nog tips zijn...
Ted heeft een gevoelige huid en Jazzy juist gevoelige darmen, maar hier doen ze het beide heel goed op Simpsons premium sensitive (ik voer de eend-variant), en dat is bovendien goed betaalbaar. :ok:
Barkley
Zeer actief

Ik ga ze allebei zo eens bekijken!
/edit haha: wolf of wilderness sunny glade - wild hondenvoer

Zal Fred daar drukker van worden? :tongue:
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

Misschien dat je via voerwijzer.com nog wat inspiratie krijgt?
Daar kun je ook brokken vergelijken op prijs, ingrediënten, energie, etc.
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Barkley
Zeer actief

Shibby schreef:Misschien dat je via voerwijzer.com nog wat inspiratie krijgt?
Daar kun je ook brokken vergelijken op prijs, ingrediënten, energie, etc.
Ja, klopt :) maar ik had ergens anders gelezen dat daar lang niet alles op staat. Ik ga eens wolf of wilderness proberen. Ik denk dat dat prima kan en de prijs is ook prima.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Barkley schreef:ik heb ook Wooof besteld, lam en aardappel. Fred krijgt een kopje brokken in de avond, overdag eet hij kvv.

Dit is de eerste brok waar ze het alle zes geweldig op doen. Ze eten vers en brok, maar nu heb ik even geen koelkast en op de dagen dat ze alleen brok eten gaat het net zo goed.
En we hebben wat geprobeerd, ik heb nog tijden voor vier stuks een andere brok (of zelfs meerdere per hond) gehad :schrik:
De prijs is ook heel redelijk.

http://www.dogmeat.nl/index.php?main_pa ... cts_id=573
Barkley
Zeer actief

dagmar88 schreef:

Dit is de eerste brok waar ze het alle zes geweldig op doen. Ze eten vers en brok, maar nu heb ik even geen koelkast en op de dagen dat ze alleen brok eten gaat het net zo goed.
En we hebben wat geprobeerd, ik heb nog tijden voor vier stuks een andere brok (of zelfs meerdere per hond) gehad :schrik:
De prijs is ook heel redelijk.

http://www.dogmeat.nl/index.php?main_pa ... cts_id=573
ah top :) ik ga het straks even bekijken
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”