Ik zou me dat allemaal niet op de hals halen. Gewoon binnen een lekkere plek, van tevoren en achteraf flink wandelen, trainen en spelen. Het lijkt heel fijn, een hond in de tuin, maar de meeste honden zijn bij afwezigheid van de baas het liefst binnen. Of je moet een bewezen erfstruiner hebben, maar die hebben ook aan een tuintje niet genoeg.DoggoLover schreef:Wauw.. o mijn god sommige mensen zijn echt ziek als je giftige dingen in mijn tuin wilt gooien.... oke ik maak wel de hele bovenkant dicht met gaas. Kan me niks beters bedenken...alm@ schreef:Of er worden zaken over de schutting gegooid waar honden ziek van worden. Of er zal maar een baldadig kind over de schutting klimmen en gebeten worden, allemaal problemen waar je niet op zit te wachten.ZivaNomi schreef:Ja inderdaad, je kan het niet verzinnen zo gek kan het zijnFotogravinnetje schreef:En er worden ook honden uit tuinen gejat, schijnt
Ik snap het niet helemaal, heb je nou al een hond op het oog?

een van m’n pupkopers heeft z’n balkon met kennelpanelen afgezet. Wel veilig en uitzicht, geen broeikas