Jip kwijlt altijd een beetje als hij kaas ruikt

Een minuutje op 1000 watt en je hebt weer een nieuwe snack

Jip - die nog steeds weinig energie heeft - maakte hier wel even tijd voor. Lekker smullen

Moderator: moderatorteam
Ze hebben ook een budget versie tegenwoordig/momenteelShibby schreef:Ik vind de prijs van zo'n ding echt niet grappig gewoon
Van wat ik zag scheelt het niet veel met die hertengeweien toch? Niet dat die nou zo goedkoop zijn..Shibby schreef:Ik vind de prijs van zo'n ding echt niet grappig gewoon
Alsof ik die wel koopveertje schreef:Van wat ik zag scheelt het niet veel met die hertengeweien toch? Niet dat die nou zo goedkoop zijn..Shibby schreef:Ik vind de prijs van zo'n ding echt niet grappig gewoon
Dat is het ook, alleen langer gedroogd.mijke schreef:Churpi is een tibetaanse drooggerookte kaas, aldus wikipedia
Omdat ze het lekker vinden, er geen toegevoegde meuk in zit en ze er een poosje zoet mee zijnmijke schreef:En dat geef je dan aan de hond? Waarom?
Zegt degene die chili con carne aan haar hond geeftmijke schreef:En dat geef je dan aan de hond? Waarom?
Ah, het is voor honden anders bewerkt dan voor mensen dan ofzo? Dat het een kluif word.natalie schreef:Bij iedere bestelling met kauwsnacks probeerde ik weer wat nieuws, en zo kwam ik op de churpi. Het is een behoorlijk harde kluif waar Jip lang mee bezig is. Veel andere kluiven zijn binnen no-time op. Ik vind de churpi bijvoorbeeld handig om te geven wanneer ik bezoek krijg. Dan is hij mooi zoet daarmee. En het is gemaakt van yakmelk, dus ook geschikt voor honden met een allergie of voedselintolerantie voor rund.
Ik vroeg me gewoon af waarom mensen dure stukken kaas aan hun hond zouden voeren, dat is niet zo gek toch? Met je 'dre schreef:Omdat ze het lekker vinden, er geen toegevoegde meuk in zit en ze er een poosje zoet mee zijnmijke schreef:En dat geef je dan aan de hond? Waarom?
Manuma schreef:Zegt degene die chili con carne aan haar hond geeft
Nou nou niet zo lichtgeraakt hoor.Mijke schreef:Ik vroeg me gewoon af waarom mensen dure stukken kaas aan hun hond zouden voeren, dat is niet zo gek toch? Met je 'dre schreef:Omdat ze het lekker vinden, er geen toegevoegde meuk in zit en ze er een poosje zoet mee zijnmijke schreef:En dat geef je dan aan de hond? Waarom?'.
Niets aan de hand dus uiteindelijkmijke schreef:Ik was niet lichtgeraakt, ik vond jou juist lichtgeraakt met jeMisverstandje dan
En ik ga echt geen chili con carne voor mijn hond staan koken hoorDat zijn gewoon tafelrestjes. Dat is niet zo heel vreemd om aan je hond te geven. Maar dure bijzondere hompen kaas aan je hond geven vond ik niet logisch klinken. Op internet stond er niet bij dat het een soortvan kauwbot was. Ik dacht gewoon hap - slik - weg dure kaas - hallo diarree.