Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

loopse teven in de buurt.....zingen/roepen

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

GrethavW
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising
Aantal honden: 2

Re: loopse teven in de buurt.....zingen/roepen

Ongelezen bericht door GrethavW »

Sorry, maar :LOL:

Ik heb het filmpje even aan de rest hier laten horen. En erbij verteld dat ze NOOIT meer over Bronco mogen klagen!
Die piept alleen af en toe zachtjes als 1 van de teven van mijn moeder loops is. En zij woont naast ons.
Afbeelding
DesireeB
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door DesireeB »

Gelukkig is Droef niet zo erg. Nou ja de stank die van hem af komt is momenteel niet te harde, maar voor de rest is hij gewoon zichzelf met loopse teven in de buurt. Tot hij uiteraard plasjes ruikt of een loopse teef in het vizier krijgt.

Het zingen werd niet gewaardeerd door Droef, de katten kregen de schuld(net als altijd, alle beestjes op tv komen ook door de katten) Dus die kregen een beuk van de bank af met gevolg dat hij weer een timmer op zijn kop kreeg. De baas begon wel mee te joelen :ugh: Dat vond Droef dan wel weer leuk. :lol1: Izzy reageert echt nergens op, die hond kan t minder dan niks boeien. Soms is ze best zaai.
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

hahaha karel maakt zon geluid alleen als ie heel erg aan t dromen is, of als ik hem alleen heb gelaten. Maar bij hem klinkt het veel wanhopiger ofzo, hij heeft er zon hogere toon doorheen :P

Dat begin :D :D weoweoweow
nomo
Zeer actief

Ongelezen bericht door nomo »

sbientje schreef:hahaha karel maakt zon geluid alleen als ie heel erg aan t dromen is, of als ik hem alleen heb gelaten. Maar bij hem klinkt het veel wanhopiger ofzo, hij heeft er zon hogere toon doorheen :P

Dat begin :D :D weoweoweow
:LOL: Dit dus :LOL: Morris doet dit alleen soms in zijn slaap. Zal hij vast ook heel druk zijn met de loopse teven :engel:

Ik ben toch wel blij dat hij het alleen doet als hij droomt. Moet er niet aan denken dat dit hele dagen doorgaat :schrik:
Domor
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Domor »

Dat wauwelen dat hij aan het begin doet, doet Noa als ze het heel lastig vindt om niet te gaan blaffen (wat ze soms buiten wil doen, maar niet mag). Dat latere loeien is iets dat ze wel eens tijdens het dromen doet. Maar ik zou hier heel snel heel erg klaar mee zijn.
Cendy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerboel

Ongelezen bericht door Cendy »

Ach gos :I:
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

*Wolf* schreef:Ik weet niet hoor, mijn reu doet dit gelukkig niet, maar kan je dat niet verbieden? Ik stel me zo voor dat ik dat echt niet zou willen hebben. Gewoon naar je plaats jij, en kop dicht. Nou ja, met een kluif om het wat te vergemakkelijken dan, als ie dat tenminste aanneemt.

Of is dit zo hardnekkig dat hij totáál niet meer wil luisteren en alle pogingen hem af te leiden/tot rust te dwingen bij voorbaat al kansloos zijn?
hij blijft t doen en ik heb geen zin om de hele dag te lopen mopperen met weinig resultaat,..... hij is nogal vocaal....... gelukkig is het tijdelijk zo op deze manier en we weten waar t van komt toch,,, er zit een eind aan.... als alles nu gelijk loops wordt is het met een week of 4 a 5 klaar
stoffeltje
Zeer actief

Ongelezen bericht door stoffeltje »

Max heeft met zijn 16 maanden nog niet echt benul van loopse teven...Rakker daar in tegen weet als doorgewinterde 12 jarige reu maar al te goed waar Abraham de mosterd haalt :roll: wandelen is dan ook echt een belevenis. Max wil vooruit, he, vogeltje, blaadje, takje.....Rakker gaat steeds vol in de ankers als hij weer wat interessants ruikt. En dat is vaak op het moment. Sta regelmatig stil met gestrekte armen...aan de ene kant een jolige max die iets van dichtbij wil onderzoeken en aan de andere kant een gepassioneerde snuffelaar :Q:
S@ndr@
Zeer actief

Gil luisterd normaal gesproken altijd,... dus het is even terug schakelen, maar hee t jochie kan er niet zoveel aan doen :wink: ..... er zijn best wel veel reuen die het in meer of mindere mate hebben
S@ndr@
Zeer actief

ZivaNomi schreef:
S@ndr@ schreef:Gil luisterd normaal gesproken altijd,... dus het is even terug schakelen, maar hee t jochie kan er niet zoveel aan doen :wink: ..... er zijn best wel veel reuen die het in meer of mindere mate hebben
Je hebt hem ook Gil genoemd he :LOL: kan niet anders :LOL:
:LOL: :LOL: ja passend ... de volgende gaat "stil" heten :idea:
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

ZivaNomi schreef:
S@ndr@ schreef:Gil luisterd normaal gesproken altijd,... dus het is even terug schakelen, maar hee t jochie kan er niet zoveel aan doen :wink: ..... er zijn best wel veel reuen die het in meer of mindere mate hebben
Je hebt hem ook Gil genoemd he :LOL: kan niet anders :LOL:
:LOL:
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier

Ongelezen bericht door billy »

Het klinkt wel leuk bij een ander, inderdaad een beetje een zeeleeuw :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding
mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje

Ongelezen bericht door mijke »

Heremijntijd wat ben ik blij dat ik een teef heb :LOL: Wel grappig om te lezen dat de loopse teefjes van Boutje direct voor zijn gezang vallen!
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Hemel... Blij dat ik de teef heb. Drie dagen beetje piepen en is het over voor een heel jaar :tongue:
mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje

Ongelezen bericht door mijke »

Kruimel53 schreef:
mijke schreef:Heremijntijd wat ben ik blij dat ik een teef heb :LOL: Wel grappig om te lezen dat de loopse teefjes van Boutje direct voor zijn gezang vallen!
Nou, Tante Taartje was erger dan al mijn reuen bij elkaar :schrik:
Waar reageerde zij dan op? Appetijtelijke heren?
S@ndr@
Zeer actief

_Leonie schreef:Hemel... Blij dat ik de teef heb. Drie dagen beetje piepen en is het over voor een heel jaar :tongue:
huh voor een heel jaar,. ik heb 2 keer in t jaar een zingende keizer ,.... zeker voor 3 tot 5 weken
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

S@ndr@ schreef:
_Leonie schreef:Hemel... Blij dat ik de teef heb. Drie dagen beetje piepen en is het over voor een heel jaar :tongue:
huh voor een heel jaar,. ik heb 2 keer in t jaar een zingende keizer ,.... zeker voor 3 tot 5 weken
Ja heb enorm geluk. Ayleen is één keer per jaar loops tot nu toe en drie dagen piept ze wat, rest van de tijd geen last op wat bloeddruppels na.
Ik klaag niet haha.
S@ndr@
Zeer actief

Ow ja, de buurvrouw heeft een hele jonge teef 1 ste maal loops, die moet ze hier nu echt voorbij sleuren , die gaat op haar zijkant op op haar rug liggen en weigert nog door te lopen :LOL: kan niet schelen hoe lief of boos t vrouwtje is, hier woont een stoere kerel :mann:
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

Hahaha!

Ik had Gil aan mijn vriend laten zien en toen zeiden we nog dat Manu dit nooit doet. Hij heeft gisteren de hele dag zitten loeien en piepen. Vriend dacht dat hij ziek was want hij schuimde ook zo. :LOL:
S@ndr@
Zeer actief

Manuma schreef:Hahaha!

Ik had Gil aan mijn vriend laten zien en toen zeiden we nog dat Manu dit nooit doet. Hij heeft gisteren de hele dag zitten loeien en piepen. Vriend dacht dat hij ziek was want hij schuimde ook zo. :LOL:
a gossie hahahahaha :engel:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”