Bovenstaande had ik PRECIES zo kunnen schrijvenMarie-Josée schreef:Bij Tomas voelen we af en toe in de ochtend of hij nog leeftzo vast kan hij slapen, met een soort van apnoe die je de stuipen op het lijf kan jagen. Hij slaapt veel, lang, graag en diepdiepdiep.
Maar als hij dan toch wakker wordt is hij net zo blij als wij![]()
![]()
Zijn eetlust is nog steeds prima en zijn plezier aan wandelingen ook al moeten we niet langer dan een uur lopen.
Hij hoort en ziet slecht en hij kan niet goed ophouden na het plassen, dus dat is elke dag dweilen en het terras afspuiten maar dat doen we met liefde. Ondanks de vele vetbulten en wratjes wordt hij steeds mooier en dat krijgt hij dan ook vaak te horen. Dan kwispelt zijn staart heel zachtjes als dank en worden die mooie oude ogen nog groter en liever.
Bijna 15 is hij. Ik hoopte begin van dit jaar dat hij in elk geval deze zomer nog mee zou kunnen maken, nog een zomer genieten in zijn eigen bos. En dat lukt met glans en gemak

Ik vind Muis ook steeds mooier worden...
Ik hoop overigens , dat als het straks zover is, dat ze dus idd een keer op het bed ligt in de ochtend en ze niet meer wakker is geworden...
Zal wel schrikken zijn, maar het zou het mooiste sluitstuk zijn van haar voltooide leventje en het pas dan precies bij hoe ze het leven nu beleefd; lekker veel, diep en lang slapen.