Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Herplaats hond
Moderator: moderatorteam
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
- Aantal honden: 1
Re: Herplaats hond
Dat mensen hier juridisch gezien geen werk van maken doorgaans maakt het nog niet ineens legaal. Het is belachelijk en dat blijft het.
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Joh Sandra en Paisley, als jullie niet wíllen lezen wat er staat dan zak je er toch gewoon lekker in. Dahaag.
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
mijke schreef:Dat mensen hier juridisch gezien geen werk van maken doorgaans maakt het nog niet ineens legaal. Het is belachelijk en dat blijft het.

- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
- Aantal honden: 2
Maar alleen het belachelijk vinden, daar krijg je die hond niet mee terug. In je recht staan en je recht krijgen zijn twee heel verschillende dingen. Het is niet erg om jezelf een beetje te beschermen door op je hoede te zijn, dus niet blind te vertrouwen op een mondelinge afspraak met een volstrekt onbekende.

- mijke
- Zeer actief
Tuurlijk, maar die zaken staan wel los van elkaar.
-
- Actief
sommige van jullie zeggen ik had het weekend af gezegd. Nu kun je dit wel zeggen, maar dit kon niet omdat het werk is. En tuurlijk komt het vaker voor, maar dan had ik een oppas kunnen regelen. Ik ben 2 keer bij die persoon geweest omdat ze dit wou en ik ook. Ze wou er €300 voor, heb haar €400 geboden. De afspraak gemaakt het hondje op te halen na het weekend ivm werk. En dit was prima. Het gaat mij er niet om dat die 5 maanden was. Al was die 8 weken of 5 jaar had ik hem nog wel gewild. Het is jammer dat het zo gaat, maar ga er verder niet een groot probleem van maken. Sommige hier maken er een wel heel groot probleem van. En inderdaad dat je er geen aangifte van doet maakt het nog niet legaal
-
- Actief
sommige van jullie zeggen ik had het weekend af gezegd. Nu kun je dit wel zeggen, maar dit kon niet omdat het werk is. En tuurlijk komt het vaker voor, maar dan had ik een oppas kunnen regelen. Ik ben 2 keer bij die persoon geweest omdat ze dit wou en ik ook. Ze wou er €300 voor, heb haar €400 geboden. De afspraak gemaakt het hondje op te halen na het weekend ivm werk. En dit was prima. Het gaat mij er niet om dat die 5 maanden was. Al was die 8 weken of 5 jaar had ik hem nog wel gewild. Het is jammer dat het zo gaat, maar ga er verder niet een groot probleem van maken. Sommige hier maken er een wel heel groot probleem van. En inderdaad dat je er geen aangifte van doet maakt het nog niet legaal
Ik zou er ook geen weekend voor opzeggen
Ik had dat met Izzy ook, ik ben gaan kijken en gaf aan dat ik een heel drukke week gepland had en haar graag daarna wilde ophalen. Aanbetaling gedaan en toen was de zaak beklonken. Echt niet dat ze daar problemen mee ging maken of opeens een hoger bod accepteerde. Als het niet fatsoenlijk kan, dan maar niet. Ja, jammer van de hond, maar er zijn nog tig andere leuke honden.

- mijke
- Zeer actief
Ik ben Oor pas na een paar maanden gaan halen. De fokker hield haar langer bij zich omdat ik pas in januari minder kon gaan werken en genoeg vakantie had gespaard. en Oor gewoon te vroeg op mijn pad kwam. Maar ok, de fokker was een vriendin dus dat is niet helemaal hetzelfde. Maar toch!
-
- Zeer actief
Heb niet alles gelezen maar ik heb voor mijn herplaatser van 5 jaar €275 betaald. Dat was gewoon het herplaatsingstarief en heb ik eigenlijk ook verder niet echt bij stilgestaan. Hij heeft een stamboom, was altijd netjes geënt en ik kreeg alle spullen, mooie steigerhouten mand, halsband, riem, voerbakken en overgebleven voer mee.
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): labradoodle
Ik heb 3,5 week geleden een zwarte dwergpoedel uit een dierenopvang gehaald. Ik was toevallig de 1e die reageerde op de oproep op fb. Ik hou het al 2 jaar in de gaten en ze zijn meestal snel weg.
Whisky is begin mei 4 geworden. Was gechipt nagekeken daar de da, ontwormd, gevaccineerd en een vlooienbehandeling had. 225 euro.
Hij is leuk. We zijn er blij mee.
Whisky is begin mei 4 geworden. Was gechipt nagekeken daar de da, ontwormd, gevaccineerd en een vlooienbehandeling had. 225 euro.
Hij is leuk. We zijn er blij mee.
I <3 my dogs