Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
B.F. Skinner
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Contacteer:
B.F. Skinner
Voor mensen met interesse in leerprocessen kan ik deze pagina aanraden. Hij is van de B.F. Skinner Foundation.
http://www.bfskinner.org/instruction.asp
Op de pagina die je te zien krijgt via deze link staat een download voor een bijzonder curieus en bovenal leerzaam zelfstudie-programma, opgezet door Skinner zelf. Het gaat over gedrags-analyse. Stap voor stap leer je begrijpen hoe gedrag gevormd wordt.
Je moet wel voldoende kennis van het Engels hebben om er iets aan te hebben. Ik zelf ben heel enthousiast bezig om stap voor stap een helder inzicht in leerprocessen te krijgen.
http://www.bfskinner.org/instruction.asp
Op de pagina die je te zien krijgt via deze link staat een download voor een bijzonder curieus en bovenal leerzaam zelfstudie-programma, opgezet door Skinner zelf. Het gaat over gedrags-analyse. Stap voor stap leer je begrijpen hoe gedrag gevormd wordt.
Je moet wel voldoende kennis van het Engels hebben om er iets aan te hebben. Ik zelf ben heel enthousiast bezig om stap voor stap een helder inzicht in leerprocessen te krijgen.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Dan moet je Mac misschien eerst even konditioneren?linlin schreef:.exe, daar heeft mac ruzie mee.
Wat zonde Lin, want ik weet zeker dat je het een hoogst interessant stukje zelfstudie zou vinden.
Ik heb altijd wat moeite met het onderscheiden van klassieke konditionering en operante konditionering, twee zaken die bij het aan- en afleren bij honden een heel belangrijke plaats innemen, en vaak door elkaar heen verweven toegepast worden. Hoe beter je begrip van wát je precies doet, hoe effeciënter je hun gedrag kunt begrijpen en beïnvloeden.
- Sietske*
- Zeer actief
- Contacteer:
- Sietske*
- Zeer actief
- Contacteer:
- ~Kimske
- Actief
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ik zag in je profiel dat je orthopedagogiek studeert. Waar studeer je? En hoever ben je? Ik geef les aan de vakgroep orthopedagogiek in Nijmegen, vandaar mijn nieuwsgierigheid.~Kimske schreef:Ik weet al een en ander van Skinner ( behaviorisme) door mijn studie. Het is zeer interessant om te lezen en ontzettend herkenbaar als je honden hebt... echt een aanrader dus!!
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
- ~Kimske
- Actief
- Sietske*
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou Wil, ik heb hem gedownload en ik ben er al even mee aan de slag gegaan (heb helaas nog niet veel tijd gehad). Erg leuk programmaatje, alleen jammer dat het in het engels is. Ik merk dat ik soms twijfel over de correcte engelse term terwijl ik de nederlandse term wel ken
.

Groetjes van Sietske en een knuffel van Tara en Babbe

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Het leuke is dat je door moet blijven gaan met het goede antwoord zoeken voordat je naar het volgende niveau mag. Zo leer je eigenlijk vanzelf de engelse termen. Het is echt heel leuk opgezet, en vooral goed doordacht en didaktisch.
Heb je de gebruiksaanwijzing goed gelezen?
Er komen sets voor met letters in de vragen. Deze letters referen aan een stuk tekst. Deze tekst krijg je te zien als je op het knopje *exhibit* drukt. Dat had je vast zelf al ontdekt.
Heb je de gebruiksaanwijzing goed gelezen?
Er komen sets voor met letters in de vragen. Deze letters referen aan een stuk tekst. Deze tekst krijg je te zien als je op het knopje *exhibit* drukt. Dat had je vast zelf al ontdekt.
- Sietske*
- Zeer actief
- Contacteer: