Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Verschil BoT hondenjassen en gebruik
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kromfohrländer Gladhaar en Ruwhaar
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Verschil BoT hondenjassen en gebruik
Ik ben ook op zoek naar een geschikte jas voor Doutze.
Liefst een jas die over haar harnas kan.
De pomppa jassen heb ik bekeken en zien er heel goed uit. Alleen dan moet dus wel het harnas er overheen volgens mij?
Ik heb ook gekeken naar de Rogz Snowskin maar ben niet overtuigd of dat ook een fijne en warme jas is voor honden die de staart hoog dragen?
Karen
Liefst een jas die over haar harnas kan.
De pomppa jassen heb ik bekeken en zien er heel goed uit. Alleen dan moet dus wel het harnas er overheen volgens mij?
Ik heb ook gekeken naar de Rogz Snowskin maar ben niet overtuigd of dat ook een fijne en warme jas is voor honden die de staart hoog dragen?
Karen

Kromfohrländers von Wirlbelsteijn
- Jayka
- Vaste gebruiker
@Pets-Passion...jouw reactie lijkt meer verkapte reclame?Jayka schreef:Wie kan mij het verschil vertellen mbt de standaard Back on Track en de gevoerde regendeken van Back on Track?
Verder ben ik benieuwd naar de ervaringen met deze hondenjas en het gebruik van BoT hondendekens in het algemeen. Wie gebruikt ze puur voor/na training en wie ook voor ijzige of regenachtige wandelingen (bij welke temperaturen juist wel of niet)? Welke soort deken op wat voor soort vacht/hond? Worden de honden er niet te warm onder bij wandelingen? Hoe vallen de maten?
Benieuwd naar zoveel mogelijk info
Misschien even ander topic openen mbt andere merken jassen en advies? Hier is puur de vraagstelling naar de Back on Track jassen. De BoT jas kan wel onder een harnas.
03-01-2017...dag lieve Jayka...
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kromfohrländer Gladhaar en Ruwhaar
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Nee, reclame is het zeer zeker niet. De shop gaat sluiten, mijn voorraad is nagenoeg op, dus aan reclame heb ik niet zoveel meer.Jayka schreef: @Pets-Passion...jouw reactie lijkt meer verkapte reclame?
Misschien even ander topic openen mbt andere merken jassen en advies? Hier is puur de vraagstelling naar de Back on Track jassen. De BoT jas kan wel onder een harnas.
Ik haak in op dit topic omdat ik zo'n zelfde jas zoek als de topic starter en zo voorkomen we dat er diverse dezelfde soorten topics tegelijk hebben lopen.
De BoT kan niet over een harnas en met een BoT kan een hond niet poepen als je de staart door het gat gebruikt. Dat moet ik wel omdat mijn honden, net zoals bij de topic starter, de staart hoog dragen. En net zoals zij zoek ik een jasje wat het liefst over een harnas kan. (dus eerst harnas aan en dan de jas daar over heen)
Karen

Kromfohrländers von Wirlbelsteijn
- Jayka
- Vaste gebruiker
@Pets-Passion. Ik ben de topicstarter en mijn interesse gaat uit naar BoT dekens en het gebruik daarvan aangezien ik in dubio stond tussen de standaard en gevoerde regendeken. Die ken ik niet en ben erg benieuwd naar ervaringen, het verschil er tussen en het gebruik.
Ik heb géén hond met opstaande staart en ik gebruik ook géén tuig....dus dat moet je dan elders hebben gelezen. Als een BoT deken voor iemand een slechte ervaring geeft met dergelijke honden vind ik het prima dat er andere dekens genoemd worden echter zou het fijn zijn dat het topic niet overgenomen wordt door discussies over andere merken dekens. Dan is een nieuw topic voor dekens voor opstaande staarten wat handiger. Ik heb overal op internet gezocht naar topics over alleen BoT....Die zijn er niet te vinden aangezien er altijd weer vragen komen over andere dekens. Daarom heb ik in de titel ook alleen BoT genoemd. Daar ligt mijn interesse nl.
Ik heb géén hond met opstaande staart en ik gebruik ook géén tuig....dus dat moet je dan elders hebben gelezen. Als een BoT deken voor iemand een slechte ervaring geeft met dergelijke honden vind ik het prima dat er andere dekens genoemd worden echter zou het fijn zijn dat het topic niet overgenomen wordt door discussies over andere merken dekens. Dan is een nieuw topic voor dekens voor opstaande staarten wat handiger. Ik heb overal op internet gezocht naar topics over alleen BoT....Die zijn er niet te vinden aangezien er altijd weer vragen komen over andere dekens. Daarom heb ik in de titel ook alleen BoT genoemd. Daar ligt mijn interesse nl.
- dagmar88
- Zeer actief
Jayka schreef:@Pets-Passion. Ik ben de topicstarter en mijn interesse gaat uit naar BoT dekens en het gebruik daarvan aangezien ik in dubio stond tussen de standaard en gevoerde regendeken. Die ken ik niet en ben erg benieuwd naar ervaringen, het verschil er tussen en het gebruik.

Links naar eigen websites in het onderschrift zijn ook normaal.
Of mag ze nu nergens meer reageren wanneer er hondenspullen worden besproken?
- Jayka
- Vaste gebruiker
dagmar88 schreef:Jayka schreef:@Pets-Passion. Ik ben de topicstarter en mijn interesse gaat uit naar BoT dekens en het gebruik daarvan aangezien ik in dubio stond tussen de standaard en gevoerde regendeken. Die ken ik niet en ben erg benieuwd naar ervaringen, het verschil er tussen en het gebruik.
Ik heb géén hond met opstaande staart en ik gebruik ook géén tuig....dus dat moet je dan elders hebben gelezen. Als een BoT deken voor iemand een slechte ervaring geeft met dergelijke honden vind ik het prima dat er andere dekens genoemd worden echter zou het fijn zijn dat het topic niet overgenomen wordt door discussies over andere merken dekens. Dan is een nieuw topic voor dekens voor opstaande staarten wat handiger. Ik heb overal op internet gezocht naar topics over alleen BoT....Die zijn er niet te vinden aangezien er altijd weer vragen komen over andere dekens. Daarom heb ik in de titel ook alleen BoT genoemd. Daar ligt mijn interesse nl.Hier gaan topics alle kanten op, dat wordt niet beheerst door de starter.
Links naar eigen websites in het onderschrift zijn ook normaal.
Of mag ze nu nergens meer reageren wanneer er hondenspullen worden besproken?
Dan vraag ik mij af wanneer er over een bepaald merk in topictitel gevraagd wordt waarom het alle kanten op moet gaan. Bij een Hurtta topic las ik net 9 blz terug bleef het toch echt bij Hurtta. En in dit topic 1 blz terug gaat het ook gewoon over BoT. Zo moeilijk is het toch niet?
Plus dat ik mij afvraag....je reageert alleen op een reactie van mij op bovenstaande. Niet op het topic zelf en daar heb je niets aan toegevoegd, zelfs niet over totaal andere dekens. Waarom reageer je dan überhaupt? Rellen of aanwakkeren van discussies over totaal iets anders is echt niet nodig lijkt mij, gezien je laatste zin.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
Je hebt nu toch al genoeg reacties omtrent de BoT jassen om je een idee te kunnen vormen
Ik vond de reactie van pets Passion een gewone reactie, ik zie de reclame niet. Als ze de jassen die ze noemt zelf zou verkopen, zou er geen Raad gevraagd worden maar advies gegeven lijkt me.

Ik vond de reactie van pets Passion een gewone reactie, ik zie de reclame niet. Als ze de jassen die ze noemt zelf zou verkopen, zou er geen Raad gevraagd worden maar advies gegeven lijkt me.