Overigens rete irritant geschreven
Hallo, mijn naam is Paris. Afgelopen maandag kwam ik aan op Amsterdam Airport Schiphol. Daar werd niet goed gecontroleerd of ik het land wel in mag. Ik mag pas reizen vanaf 16 weken. Toen was ik amper 8 weken oud. Ik had nog moedermelk nodig. De gemene mensen die mij voor veel geld hadden verkocht, zeiden dat ik bij een lieve man terecht zou komen. Dat klopte. Een hele lieve man nam mij op Schiphol in ontvangst. Ik noem hem papa. Hij dacht dat ik 16 weekjes was. Ik stonk, maar papa was meteen verliefd op mij. Dezelfde avond werd ik vreselijk ziek. Papa bracht mij naar het ziekenhuis en de dierenarts zei tegen hem dat ik dood was gegaan als hij later was gekomen. Ik moest naar de intensive care en aan een infuus. De volgende dag bleek dat ik parvo en guardia heb. Dodelijke virussen. Mijn lichaampje van 363 gram droeg dat al minimaal een week met zich mee en het virus was mijn darmen aan het opeten. Ik was aan het sterven. Papa wilde mij niet opgeven en heeft van alles geprobeerd. Hij vroeg de verkopers ook om te helpen. De verkopers hebben papa overal geblokkeerd en lelijk tegen hem gedaan. Papa is er helemaal kapot van. Ook zijn vrienden zijn er kapot van. Ik vind het erg dat ik papa moet gaan missen, maar ik lijd ook veel pijn en dat doet papa veel verdriet. De dierenartsen zeggen dat ik geen kans meer maak. Mijn lichaam kan het niet langer aan. Ik wilde gelukkig zijn met mijn papa. Dat had gekund als die gemene mensen mij de juiste entingen hadden gegeven en niet te vroeg hadden weggehaald bij mijn mama. Nu.. Nu ben ik er niet meer.. Ik heb afscheid moeten nemen.. Ik speel ergens boven in de wolken en kijk naar mijn papa.. Hij is nog verdrietig.. De gemene mensen tellen het oneerlijk verdiende geld.. de wereld is oneerlijk..
De naam van deze oneerlijke mensen is POMERANIANBOOMINI/ POMERANIAN.RU / POMERANIAN BOOMOMO / BOOMOJI. ZE ZIJN BEREIKBAAR OP 00905416799899, +79106441279, +79209732285 . Misschien wil je ze iets vertellen over mij. Ze veranderen nu continu van nummer en Instagram profiel omdat jullie ze de afgelopen dagen veel hebben verteld over mij. Dat is heel lief. Ik zie dat terwijl ik hier boven in de wolken speel. Ik kan niks meer zeggen tegen deze gemene mensen. Kunnen jullie alsjeblieft namens mij praten? Dank je.
Liefs,
Paris