Moderator: moderatorteam
Het is Dex in sportmodel geloof ik, hihi. Langere pootjes, ander koppie, en niet zo langharig als Dex. Wel heerlijke fluffy oortjes...Chihuahua-paws schreef:Ik wist dat jij dit hondje toen had. Maar ergens heb ik heel dit topic gemistik dacht laatst nog ik ben daar heel weinig foto's van tegen gekomen
maar hier staan ze dus, wat een leukerdje. Ik zal nu vaker kijken iig
want ja het zijn gewoon leuke hondjes om te zien! Hij heeft best wel wat van Dex weg.
O ja 5 maanden, ik dacht dat hij iets ouder was al. Saartje wordt 23 februari alweer 6 maanden wat gaat het hard.
Nakisha schreef:Jeeee wat een enorm verschil! Ik ben benieuwd... Ik vind Kyuubi's vachtje ideaal zo en van mij mag het zo blijven, maar het kan dus zomaar gaan veranderen zie ik!
Ik ben benieuwd wat het doen gaat, Kyuubi heeft momenteel in zijn zij al wat plukjes zitten, dus het kan nog alle kanten op... Ik heb geduld, we zullen zien!Chihuahua-paws schreef:
Ja dat gaat nog veranderen. Bij 6 maandjes zag ik het een beetje groeien en tussen 7 en 8 maanden kreeg Dex nog ineens een soort groei speurtHad net een paar nieuwe bbs gekocht omdat iedereen zei dat hij wel uitgegroeid was, kon gelijk weer een nieuw tuig bestellen
De stelten verdwenen en maakte plaats voor een breedere look met veeel meer haar. Dex staat wel relatief kort op zijn pootjes vind ik
![]()
Jou hondje heeft wel een iets ander koppie (al denk ik dat hij toch een appelhoofd heeft met alleen een langer snoetje) en andere oogjes. Maar Dex was ook gewoon het sportieve type totdat hij begon uit te zwaren
Zijn staart is pas bij een maand of 9 of 10 echt vol geworden. Werd ook wel al wat langer. Maar zijn staart is nu werkelijk prachtig., net als zijn kraag vind ik.
Dex komt trouwens uit een combi langhaar met korthaar.
Saartje beide ouders langhaar
Och, pubertijd, het hoort erbij...Maryanne schreef:Zo schattigalleen dat wachten is minder.
Zie je toch pas na de vachtwissel.Nakisha schreef: Ik ben benieuwd wat het doen gaat, Kyuubi heeft momenteel in zijn zij al wat plukjes zitten, dus het kan nog alle kanten op... Ik heb geduld, we zullen zien!
Lucky shot!Lunatic schreef:Haha, dat bekkie op die laatste foto, echt zo’n kleine casanova
Ja, ik denk het ook wel. Gewoon lekker doorgaan, hij gaat doorgaans prima met alle honden groot en klein. Ik denk niet dat deze ene ervaring dat meteen verpest, hopelijk komen we morgen een van zn grote hondenvriendjes tegen.Chihuahua-paws schreef:Dat is idd nooit leuk. Als je zelf gewoon blijft doen met wandelen dan is die het zo vergeten hoor
Ja, zo leek het wel. Kyuubi heeft echter niet gepiept of gegilt en ik heb hem zodra hij probeerde te vluchten in een beweging door van de grond geschept , dus het lijkt erop dat er geen schade ontstond. Wel flinke schrik.Chihuahua-paws schreef:Is die hond echt op hem gedoken? Dat hij gewicht op zich heeft gehad?
Ja, ik hou er zeker oog op. Het blijft natuurlijk maar een klein en teer hondje, en dit is absoluut een vrij heftige reactie geweest voor zijn doen. Zelfs al lijkt alles nu prima, ik houd hem de komende dagen goed in de gaten. Gelukkig voor hem had ik een bijzonder kalm weekend gepland (zelf wat ziek) dus alle aandacht en tijd.Chihuahua-paws schreef:Ik zou toch een blessure niet uitsluiten.
Ik zou het dus toch goed in de gaten houden. Hij is nog in de groei en een grote hond op dat kleine lijfje is wel echt een aanslag. Die van mij zijn hooguit even van hun apprepo als ze schrikken van een grote hond. Maar als ze zich bezeren is loom zijn en humeurig wel een teken. Het hoeft natuurlijk niet dat kun je zelf het beste beoordelen