En dan is er het BARFforum om te kunnen praten over rauwe voeding.
Let wel, het forum is er om te praten over rauwe voeding al dan niet in combinatie met commerciële voeding, en ervaringen en meningen uit te wisselen en NIET om mensen te adviseren of te begeleiden, die bezig zijn met de overstap of een commercieel voer willen aanvullen met BARF of rauwe elementen. Daarvoor hebben we de emailgroep BARF-natuurlijk, die al vanaf 1999 actief is op dat gebied en waar onderhand heel veel ervaren BARFers en rauw voerders zijn met kennis en ervaring op dat gebied. Het forum is er ook niet om voer te verkopen of reclame te maken. Daar is al genoeg gelegenheid voor op andere forums.
Verder hecht ik heel veel waarde aan een goede begeleiding van mensen met pups omdat je hier zo ontzettend veel problemen mee kan voorkomen. De pups willen wel, maar er zijn nog zoveel mensen die moeten leren om hun hondje te lezen en te begrijpen wat er in dat kleine koppie omgaat.
Er komt een apart gedeelte op het forum over de verzorging, voeding, training en begeleiding van pups en hun mensen. Het is er nog niet, want het BARFteam is op zoek naar een trainer en een gedragsdeskundige met veel praktijkervaring om mee te helpen aan de opbouw van deze afdeling en actief te zijn als moderator.
Als je denkt dat je voldoende tijd hebt en voldoende kennis en ervaring om hier in teamverband aan te werken en als je interesse hebt, wil je dan een mailtje sturen naar postmaster@barf-natuurlijk.nl ? Je mail komt dan terecht bij degene die het BARFteam coördineert en zou eigenlijk ook bij mij moeten komen, maar deze oen is er nog steeds niet in geslaagd om haar emailadres te koppelen aan dat van de postmaster, daarom graag ook een copy naar ignitb@sr.net .

Tot slot wil ik jullie allemaal uitnodigen om dit bericht door te sturen naar forums, mensen en groepen en naar je clubblad of verenigingsblad om te laten weten dat we er zijn – en natuurlijk ook om iedereen uit te nodigen om lid te worden van www.barf-natuurlijk.nl en actief mee te doen.
En - als je ze hebt, ideeën, wensen en plannen kenbaar te maken en mee te werken in het BARFteam aan de realisatie daarvan, want de website is er voor iedereen.
Tot ziens op de website en het forum!

Ignit Bekken.
http://www.barf-natuurlijk.nl