Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

www.barf-natuurlijk.nl

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

ignit
Zeer actief
Contacteer:

www.barf-natuurlijk.nl

Ongelezen bericht door ignit »

In februari j.l. heb ik een domeinnaam gekocht en ruimte gehuurd bij een luxe, betrouwbare webhost om een website te kunnen opzetten, waar iedereen die op zoek is naar betrouwbare info over rauwe voeding antwoorden kan vinden. We zijn er in geslaagd om de afgelopen maand 60 pagina’s over rauwe voeding online te plaatsen en dit is nog maar een klein beginnetje!! Er liggen er nog honderden te wachten om bewerkt en geplaatst te worden…

En dan is er het BARFforum om te kunnen praten over rauwe voeding.
Let wel, het forum is er om te praten over rauwe voeding al dan niet in combinatie met commerciële voeding, en ervaringen en meningen uit te wisselen en NIET om mensen te adviseren of te begeleiden, die bezig zijn met de overstap of een commercieel voer willen aanvullen met BARF of rauwe elementen. Daarvoor hebben we de emailgroep BARF-natuurlijk, die al vanaf 1999 actief is op dat gebied en waar onderhand heel veel ervaren BARFers en rauw voerders zijn met kennis en ervaring op dat gebied. Het forum is er ook niet om voer te verkopen of reclame te maken. Daar is al genoeg gelegenheid voor op andere forums.

Verder hecht ik heel veel waarde aan een goede begeleiding van mensen met pups omdat je hier zo ontzettend veel problemen mee kan voorkomen. De pups willen wel, maar er zijn nog zoveel mensen die moeten leren om hun hondje te lezen en te begrijpen wat er in dat kleine koppie omgaat.

Er komt een apart gedeelte op het forum over de verzorging, voeding, training en begeleiding van pups en hun mensen. Het is er nog niet, want het BARFteam is op zoek naar een trainer en een gedragsdeskundige met veel praktijkervaring om mee te helpen aan de opbouw van deze afdeling en actief te zijn als moderator.

Als je denkt dat je voldoende tijd hebt en voldoende kennis en ervaring om hier in teamverband aan te werken en als je interesse hebt, wil je dan een mailtje sturen naar postmaster@barf-natuurlijk.nl ? Je mail komt dan terecht bij degene die het BARFteam coördineert en zou eigenlijk ook bij mij moeten komen, maar deze oen is er nog steeds niet in geslaagd om haar emailadres te koppelen aan dat van de postmaster, daarom graag ook een copy naar ignitb@sr.net . :mrgreen:

Tot slot wil ik jullie allemaal uitnodigen om dit bericht door te sturen naar forums, mensen en groepen en naar je clubblad of verenigingsblad om te laten weten dat we er zijn – en natuurlijk ook om iedereen uit te nodigen om lid te worden van www.barf-natuurlijk.nl en actief mee te doen.

En - als je ze hebt, ideeën, wensen en plannen kenbaar te maken en mee te werken in het BARFteam aan de realisatie daarvan, want de website is er voor iedereen.

Tot ziens op de website en het forum! :ok:
Ignit Bekken.
http://www.barf-natuurlijk.nl
Charlotte*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Charlotte* »

Wat gaaf zeg!! Ik ga meteen even op de site rondsnuffelen!!
Groetjes van Charlotte
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Ziet er mooi uit hoor. :ok:
Maar begrijp ik nu goed dat de e-maillist bij Yahoo naast dit nieuwe forum blijft bestaan?
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
ignit
Zeer actief
Contacteer:

Klopt, Roelfien! De emaillijst blijft bestaan omdat het een veel betere manier is om over te stappen op een andere voeding wanneer er mensen achter je staan die weten waar ze mee bezig zijn.

Een forum is veel te "openbaar" als ik het zo mag noemen en het gevaar is zo groot, dat mensen hier en daar wat oppakken en vervolgens een ik-doe-maar-wat in elkaar draaien waar hun honden de dupe van worden.

Niet zolang geleden - niet in Nederland, nog niet? - heeft een heel nest met pups bottenproblemen ontwikkeld omdat de fokker vond dat er in de natuur geen prooidieren waren met meer dan 10-15% botten in hun lijf. :roll: Dat zijn zaken die we moeten voorkomen in Nederland.

Daarom is de emailgroep er voor hulp en begeleiding tijdens de omschakeling, de website voor informatie en het forum voor algemene vragen en discussies.

Ik denk dat we nog wel een jaar bezig zijn om de website helemaal op te zetten ... en daarna voor altijd bezig zijn met updaten en aanvullen. :mrgreen:

Ignit.
Roelfien
Zeer actief

Maar waar wil je dat forum dan voor gebruiken, als je de e-maillist eigelijk veel prettiger vindt werken?
Want je gaat dan toch op beiden krijgen dat mensen informatie willen als handvat om het zelf te gaan proberen. Ga je dan iedereen die op het forum te kennen geeft echt te willen barfen doorverwijzen naar de e-maillist? Lijkt me wel wat dubbelop, of zie ik dat verkeerd?
Helen G
Actief

Ongelezen bericht door Helen G »

Roelfien schreef:Maar waar wil je dat forum dan voor gebruiken, als je de e-maillist eigelijk veel prettiger vindt werken?
Want je gaat dan toch op beiden krijgen dat mensen informatie willen als handvat om het zelf te gaan proberen. Ga je dan iedereen die op het forum te kennen geeft echt te willen barfen doorverwijzen naar de e-maillist? Lijkt me wel wat dubbelop, of zie ik dat verkeerd?
Ja, dat vraag ik me dan ook af. Want er is al een goedlopend barf-forum.
Kan je trouwens ajb wat meer info verschaffen over de pups die zogenaamd botproblemen hebben gekregen door de voeding van de fokker? En kan je dieren opnoemen die meer botten hebben dan ongveer 15%? Ik ken ze nl niet.

groetjes Helen
DigitalT

Ongelezen bericht door DigitalT »

sluit me aan bij Roelfien, waarom een forum als er mailinglists zijn en een luxe webhost.... of hoe je het noemd ook wel een mailingslist draaien en zal stukken makkelijker gaan.

Maar als iemand al niet weet hoe hij een forward moet maken, wat heeft deze persoon dan aan een forum :roll: ? ? ?

Leer eerst a ga dan verdiepen in b en daarna komen c en d enz. wel.
Roelfien
Zeer actief

Nou, of er nog meer voedingsfora zijn dat maakt volgens mij niet zoveel uit, er zijn ook heel veel algemene hondenfora.
Maar het lijkt me gewoon wat onpraktisch om er twee bij te moeten houden. :mrgreen:
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

Roelfien schreef:Ziet er mooi uit hoor. :ok:
Maar begrijp ik nu goed dat de e-maillist bij Yahoo naast dit nieuwe forum blijft bestaan?
ja..de email lijst blijft gewoon bestaan.
Zo'n lijst is enorm makkelijk met het opslaan van de archieven,de files en veel naslagwerk die daar naar gekeken en gelezen kunnen worden..dat is een groot voordeel van zo'n mailinglijst..die is op een gewoon forum weer veel onhandiger na te kijken.
Verder is er nog geen BARFforum die hoofdzakelijk uit gaat van zelf klaargemaakte voedingen en methodes,zonder reclames 8)

Het forum is helemaal in samenwerking met barf-natuurlijk lijst.
Dit forum is ook toegankelijk voor iedereen..bij voorbaat bannen is niet van toepassing. :roll:
Een forum is wat toegankelijker dan een egroup..en wil je je echt verdiepen in BARF dan kan je je aanmelden voor de egroup met toegang tot de files enz..

De kracht van dit forum en website in samenwerking met de emailgroep barf-natuurlijk is de vooruitgang,de toekomst van BARFvoeding...
en niet alleen stilstaan bij wat je hond nu kan en mag eten!! ;)

De kracht van de website en misschien het forum is dat de bedoeling is dat,zoals Ignit het ook al beschreef, er samenwerking is met de leden. :ok: :ok: .en zo kan ik nog wel even doorgaan :p:

Wat de een niet weet weet de ander dan wel weer..en kan je wat van elkaar leren..o.a forwarden enz 8O :twisted:
Afbeelding
ien
Erelid
Contacteer:

Roelfien schreef:Nou, of er nog meer voedingsfora zijn dat maakt volgens mij niet zoveel uit, er zijn ook heel veel algemene hondenfora.
Maar het lijkt me gewoon wat onpraktisch om er twee bij te moeten houden. :mrgreen:
zoals ik al schreef..het forum is ook gelinkt aan de website..voor beginners is deze combi :ok:
wil je je verdiepen dan stap je wel door!! :p:
Afbeelding
Daphne
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daphne »

Leuk hoor.
Ga me gelijk aanmelden :ok: .
Groetjes Daphne, Jente en Rinya

Afbeelding
Nero 11/1998 - 16/06/2014
Helen G
Actief

ien schreef: Verder is er nog geen BARFforum die hoofdzakelijk uit gaat van zelf klaargemaakte voedingen en methodes,zonder reclames 8)
Oh Ien, dan loop je waarschijnlijk een beetje achter, ken je www.barfplaats.nl nog niet? Nou ga er eens rondsnuffelen zou ik zeggen, schatten aan info en absoluut geen reclame.
ien schreef:
Het forum is helemaal in samenwerking met barf-natuurlijk lijst.
Dit forum is ook toegankelijk voor iedereen..bij voorbaat bannen is niet van toepassing. :roll: ?
Bij voorbaat bannen? Huh wat bedoel je daarmee?
ien schreef:

De kracht van dit forum en website in samenwerking met de emailgroep barf-natuurlijk is de vooruitgang,de toekomst van BARFvoeding...
en niet alleen stilstaan bij wat je hond nu kan en mag eten!! ;) ?
O jee, ik hoop niet de de toekomst van barf sec in handen van de barf-natuurlijk lijst is. Is ook een beetje kortzichtig. De toekomst van barf/arf/rauwe voeding ligt in de handen van meerdere fora en hun leden die geinteresseerden uitleg verschaffen. En allerlei auteurs die prachtige boeken schrijven waarin eveneens een schat aan informatie te vinden is.

groetjes Helen
ignit
Zeer actief
Contacteer:

Roelfien schreef:Maar waar wil je dat forum dan voor gebruiken, als je de e-maillist eigelijk veel prettiger vindt werken?
Om meer in het algemeen te praten over van alles en nog wat - wat te maken heeft met barf en natuurlijk.
We zitten in een tijdperk waar alles ff snel moet, ook de levering van informatie, maar het is nog steeds zo dat je pas inzicht in iets kunt krijgen wanneer je jezelf de kans geeft om iets te laten bezinken. Dan is een emailgroep een veel rustigere omgeving om daar aan te werken dan een forum.

Ehm – wat mij betreft mag iedereen doorverwezen worden maar omdat we in collectief verband werken, is mijn mening in deze niet doorslaggevend of zo.

Ik weet niet of het dubbelop is of niet, Roelfien. :?
We zullen moeten afwachten wat de toekomst uitwijst... tenzij er al onderzoeken gedaan zijn in die richting waar iets uit te halen valt?

In ieder geval bedankt voor je opmerking, het is wel een doordenkertje waar ik niet ff snel een antwoord op kan geven! :ok:

Ignit.
ien
Erelid
Contacteer:

Helen G schreef:Oh Ien, dan loop je waarschijnlijk een beetje achter, ken je.barfplaats.nl nog niet? Nou ga er eens rondsnuffelen zou ik zeggen, .
Nee Helen ik loop niet achter :p: en rondsnufflen is niet mogelijk aangezien ik en meerdere barf-natuurlijk leden bij voorbaat al geband zijn van verschillende voederlijsten.

daar zijn gelijk je andere vragen al mee beantwoord.
Laatst gewijzigd door ien op 30 mar 2004 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
memo
Actief

Ongelezen bericht door memo »

Oh oh...het zou toch niet...de eeuwenoude ruzie tussen 2 groepen mensen zal toch niet weer de kop opsteken? Hoe meer fora met info hoe beter...de geinteresseerde zal zelf wel kunnen uitmaken wat hij of zij belangrijk vindt. Persoonlijk zie ik geen verschil tussen barf-natuurlijk (yahoo) en het nieuwe forum (alleen de exclusiviteit dat je eerst moet worden goedgekeurd misschien...) en barfplaats...tja de docu's op barfplaats zijn soms een beetje moeilijk te vinden, dat is wat netter bij barf-natuurlijk, maar de grote schrijvers worden op alle fora geroemd...

ps ik heb wolven nog nooit een prooi met botten en al zien opeten...dus 40% botten lijkt mij persoonlijk ook erg veel...
Een dier heb je voor zijn leven, niet voor even!

Afbeelding
ien
Erelid
Contacteer:

memo schreef:Oh oh...het zou toch niet...de eeuwenoude ruzie tussen 2 groepen mensen zal toch niet weer de kop opsteken?...
Neehoor
zijn alleen wat antwoorden op wat vragen..naar aanleidng van..meer niet. ;)
Afbeelding
Helen G
Actief

ien schreef:
Helen G schreef:Oh Ien, dan loop je waarschijnlijk een beetje achter, ken je.barfplaats.nl nog niet? Nou ga er eens rondsnuffelen zou ik zeggen, .
Nee Helen ik loop niet achter :p: en rondsnufflen is niet mogelijk aangezien ik en meerdere barf-natuurlijk leden bij voorbaat al geband zijn van verschillende voederlijsten.

Volgens mij, mm dat weet ik eigenlijk wel zeker trouwens, kan iedereen zonder in te loggen lezen op barfplaats. Je moet enkel inloggen om te kunnen reageren. Mochten er mensen niet in mogen loggen dat heeft dat ongetwijfeld een zeer goede reden.

groetjes Helen
ien
Erelid
Contacteer:

[quote="Helen G"][Volgens mij, mm dat weet ik eigenlijk wel zeker trouwens, kan iedereen zonder in te loggen lezen op barfplaats.[/quote)
noppes.
maar goed..als je meer wilt weten kan je dit prive doen.
groetjes.
ineke
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief

Nou, het lijkt me dat er nu wel genoeg over en weer gekat is, voor de rest kan dat wel op de gezamenlijke ruzieplek elders op het internet. :mrgreen:
Zowel Barfplaats als Barfnatuurlijk hebben hun eigen uitstraling en hoeven elkaar verder niet in de weg te zitten lijkt me zo.
Ik lees in ieder geval op alle twee. :pffff:
ignit
Zeer actief
Contacteer:

memo schreef:.de geinteresseerde zal zelf wel kunnen uitmaken wat hij of zij belangrijk vindt. Persoonlijk zie ik geen verschil tussen barf-natuurlijk (yahoo) en het nieuwe forum (alleen de exclusiviteit dat je eerst moet worden goedgekeurd misschien...)
Er worden geen web based accounts toegelaten omdat we meerdere aanvallen achter de rug hebben van mensen om de zaak te verstoren en mensen die zich inschrijven, worden in het begin gemodereerd omdat we geen SPAM in de groep willen hebben.

Dit zijn maatregelen om de BARFgroep goed te laten functioneren, het is iets dat we geleerd hebben van de Noordamerikaanse groepen die al veel langer bestaan dan wij.

Aan de andere kant is het ook een handicap, want we hebben bijvoorbeeld alleen al dit jaar - en het jaar is nog jong - iets van 50 mensen afgewezen omdat we geen antwoord kregen op het verzoek of het mogelijk was om met hun eigen account lid te worden en als dat niet mogelijk was, aan te geven waarom niet. Zodat we ze alsnog zouden kunnen toelaten.

Nu de website er is en het forum, kunnen we deze mensen doorsturen.
Ik weet zeker dat onze Lijstmoeder wel degelijk bereid is om haar mening over het al dan niet toelaten van web based adressen te herzien wanneer op het forum blijkt dat iemand serieus is.

In 98/99 begonnen we om rauwe voeding wat meer bekendheid te geven en we hebben zelfs versvleesproducenten geholpen om ofwel hun samenstellingen te verbeteren ofwel op te starten. :ok:

Nu, 5/6 jaar later, zijn we begonnen om goede en deugdelijke informatie te verstrekken via een website. Op een heel duidelijke en overzichtelijke manier. Met een forum.

Verder niets.
Het interesseert me niet, dat er mensen zijn die ook op dit forum beginnen te krijsen en weer persoonlijk worden omdat ze de GROTE WAARHEID kennen. Ik heb niets tegen niemand. Ben wel op zoek naar de waarheid - en wars van alle informatie die niet gestoeld is op feiten. En mensen die adviezen geven terwijl ze zelf nog niet eens weten hoe ze een boek moeten lezen en begrijpen. :mrgreen:

Ignit.
sylvia*
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sylvia* »

ignit schreef:
memo schreef:.de geinteresseerde zal zelf wel kunnen uitmaken wat hij of zij belangrijk vindt. Persoonlijk zie ik geen verschil tussen barf-natuurlijk (yahoo) en het nieuwe forum (alleen de exclusiviteit dat je eerst moet worden goedgekeurd misschien...)
Er worden geen web based accounts toegelaten omdat we meerdere aanvallen achter de rug hebben van mensen om de zaak te verstoren en mensen die zich inschrijven, worden in het begin gemodereerd omdat we geen SPAM in de groep willen hebben.

Dit zijn maatregelen om de BARFgroep goed te laten functioneren, het is iets dat we geleerd hebben van de Noordamerikaanse groepen die al veel langer bestaan dan wij.

Aan de andere kant is het ook een handicap, want we hebben bijvoorbeeld alleen al dit jaar - en het jaar is nog jong - iets van 50 mensen afgewezen omdat we geen antwoord kregen op het verzoek of het mogelijk was om met hun eigen account lid te worden en als dat niet mogelijk was, aan te geven waarom niet. Zodat we ze alsnog zouden kunnen toelaten.

Nu de website er is en het forum, kunnen we deze mensen doorsturen.
Ik weet zeker dat onze Lijstmoeder wel degelijk bereid is om haar mening over het al dan niet toelaten van web based adressen te herzien wanneer op het forum blijkt dat iemand serieus is.

In 98/99 begonnen we om rauwe voeding wat meer bekendheid te geven en we hebben zelfs versvleesproducenten geholpen om ofwel hun samenstellingen te verbeteren ofwel op te starten. :ok:

Nu, 5/6 jaar later, zijn we begonnen om goede en deugdelijke informatie te verstrekken via een website. Op een heel duidelijke en overzichtelijke manier. Met een forum.

Verder niets.
Het interesseert me niet, dat er mensen zijn die ook op dit forum beginnen te krijsen en weer persoonlijk worden omdat ze de GROTE WAARHEID kennen. Ik heb niets tegen niemand. Ben wel op zoek naar de waarheid - en wars van alle informatie die niet gestoeld is op feiten. En mensen die adviezen geven terwijl ze zelf nog niet eens weten hoe ze een boek moeten lezen en begrijpen. :mrgreen:

Ignit.
Dus je hebt tegen iedereen iets ...........zo te zien slaat de laatste regel niet op mij :p: :p: :p:

O ja heel veel succes met jullie forum.
Afbeelding
memo
Actief

ien schreef:
Helen G schreef:[Volgens mij, mm dat weet ik eigenlijk wel zeker trouwens, kan iedereen zonder in te loggen lezen op barfplaats.[/quote)
noppes.
ineke
dan heb jij een bijzondere computer want ik kan op elk willekeurige plek barfplaats lezen...zonder in te loggen...

Ik ben zelf moderator van een msn-group en de spam valt erg mee en deze groep is openbaar voor iedereen. Beetje irri als je eerst je moet registreren en dan pas kan oordelen of het interessant is voor je, vind ik persoonlijk...en al die spam van yahoo zelf op de yahoogroup vind ik erg irritant, eerlijk gezegd...en de praatjes zijn nu niet meer doordacht dan op andere fora waar ik kom...maar goed...

Ignit, mensen zo indirect schofferen (niet mij maar iemand anders) vind ik persoonlijk niet erg netjes...ik doel hier op dat stukje waarin je schrijft dat sommige mensen niet in staat zijn om een boek behoorlijk te lezen en op te nemen...nergens voor nodig lijkt me...ik denk ook niet dat je 40 jaar ervaring nodig hebt om een succesvol barfer te worden of zijn (want dat impliceer je). Als iemand zich goed heeft ingelezen en met ervaren mensen communiceert, moet je zelf ook kunnen uitgroeien tot een expert...daar heb je niet 40 jaar ervaring voor nodig...ik zie nergens mensen die uitschreeuwen dat ze de grote waarheid kennen...enz...

moet aan het werk.

Afbeelding
Helen G
Actief

Helen G schreef:
Kan je trouwens ajb wat meer info verschaffen over de pups die zogenaamd botproblemen hebben gekregen door de voeding van de fokker? En kan je dieren opnoemen die meer botten hebben dan ongveer 15%? Ik ken ze nl niet.

groetjes Helen
Volgens mij is dit berichtje over het hoofd gezien. Ik wacht nl nog steeds met smart op antwoord :p:

groetjes Helen
Wendy!
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wendy! »

Ik probeer dit topic te begrijpen, maar er is teveel wat ik niet weet om het te snappen geloof ik. Jammer, want zo is de samenhang voor mij een beetje zoek.
Ik begrijp dus de toegevoegde waarde niet van al die verschillende dingen.
Groetjes Wendy en Vonya.
In loving memory Aaron (06-04-1994 - 24-05-2007).
You will be missed forever...
AfbeeldingAfbeelding
jelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door jelle »

De voornaamste reden dat ik grotendeels ben overgestapt van de YAHOO lijst naar BARFplaats heeft vooral te maken met het format. Ik vind een forum juist vele malen makkelijker, prettiger en toegankelijker lezen dan een emaillijst. Er wordt structureel meer antwoord gegeven op een forum volgens mij, omdat berichten veel langer "in beeld" blijven en mensen meer weer op elkaar reageren. Ik heb als beginnend BARFer simpelweg meer nuttige antwoorden gekregen op het beschikbare forum dan op de beschikbare emaillijst. Des te meer reden om een kijkje te gaan nemen op het nieuwe forum!
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Angelique25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door Angelique25 »

Helen G schreef:
ien schreef:

Volgens mij, mm dat weet ik eigenlijk wel zeker trouwens, kan iedereen zonder in te loggen lezen op barfplaats. Je moet enkel inloggen om te kunnen reageren. Mochten er mensen niet in mogen loggen dat heeft dat ongetwijfeld een zeer goede reden.

groetjes Helen
Het is heel simpel om bepaalde IP-nummers de toegang te blokkeren (te bannen) tot je site.
Als je op dit forum vervelend bent kun je ook "gebanned" worden, net als op vele andere sites.
memo
Actief

enfin, dat heeft alleen maar zin als je adsl of kabel hebt, anders heb je nl. steeds een ander ip-adres! Zou ik wel erg flauw vinden trouwens...lezen van topics doet niemand kwaad lijkt mij!

groetsels,

Marije

Afbeelding
Angelique25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door Angelique25 »

memo schreef:enfin, dat heeft alleen maar zin als je adsl of kabel hebt, anders heb je nl. steeds een ander ip-adres! Zou ik wel erg flauw vinden trouwens...lezen van topics doet niemand kwaad lijkt mij!

groetsels,

Marije
Iedereen heeft daar zijn eigen reden toe, maar dat doet er hier niet toe.
Als iemand een vast IP-nummer heeft kun je diegene bannen, dus stellig beweren dat iedereen vrij is om een site te bezoeken klopt niet.
ignit
Zeer actief
Contacteer:

Wendy! schreef:Ik probeer dit topic te begrijpen, maar er is teveel wat ik niet weet om het te snappen geloof ik. Jammer, want zo is de samenhang voor mij een beetje zoek.
Ik begrijp dus de toegevoegde waarde niet van al die verschillende dingen.
Ik begrijp het ook niet, Wendy. :roll:
Roelfien reageerde met opbouwende kritiek en toen ik weer tijd had om daar op te antwoorden, stond er al een pagina vol met andere dingen.

Jammer... :?
Ignit.
Sander
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Sander »

Helen G schreef:
Helen G schreef:

groetjes Helen
Volgens mij is dit berichtje over het hoofd gezien. Ik wacht nl nog steeds met smart op antwoord :p:

groetjes Helen
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar!
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”