Sandra&co schreef:Filmpje van 13 minuten, voor de liefhebberHet was niet m'n bedoeling om zo'n lang filmpje te maken, maar het is zó koddig om naar ze te kijken dat ik de tijd wat uit het oog verloor.
https://www.youtube.com/watch?v=2q1xDV9eFSA

Moderator: moderatorteam
Sandra&co schreef:Filmpje van 13 minuten, voor de liefhebberHet was niet m'n bedoeling om zo'n lang filmpje te maken, maar het is zó koddig om naar ze te kijken dat ik de tijd wat uit het oog verloor.
https://www.youtube.com/watch?v=2q1xDV9eFSA
Zo zou ik het ook het liefst hebbenranetje schreef:Het nest waar Claire in zat was in principe al onder de pannen vlak voor ze geboren werden.Zamunda schreef:Gaaf hoor. Ik zou er geloof ik heel nerveus van worden als ze niet al allemaal besproken waren voor het einde van week zes ofzo, toch prettiger als je daar wat nuchterder in kan staan.
Dat is nog eens luxe
Dat is ook weer zo, bij een rashond weet je veel beter te voorspellen wat eruit komt rollen natuurlijk. Maar het ruilen zou ik alsnog niet hebben, koppelen zou ik voor het grootste gedeelte (of allemaal) pas met zes weken doen dus dan ondervang je dat. Bij rashonden die qua aantal al besproken zijn gebeurt dat ook wel.Sandra&co schreef:Ik niet per se...ik heb nu zó'n divers nest, dat is toch wel een beetje maatwerk. De mensen die voor Arrow zijn gegaan, zouden bijvoorbeeld echt geen Blanket kunnen (of willen) handelen. Zit je op het eind nóg te ruilen.
Oh, meer een wachtlijst bedoel je? Ja nou, 2 mensen die écht écht écht een puppy wouden, hebben al afgehaakt. En da's prima hoor, maar ik ga er nooit zo van uit dat iemand die in een opwelling zei een pup te willen, dat 8 weken later nog steeds willen. Het blijft een gokZamunda schreef:Dat is ook weer zo, bij een rashond weet je veel beter te voorspellen wat eruit komt rollen natuurlijk. Maar het ruilen zou ik alsnog niet hebben, koppelen zou ik voor het grootste gedeelte (of allemaal) pas met zes weken doen dus dan ondervang je dat. Bij rashonden die qua aantal al besproken zijn gebeurt dat ook wel.Sandra&co schreef:Ik niet per se...ik heb nu zó'n divers nest, dat is toch wel een beetje maatwerk. De mensen die voor Arrow zijn gegaan, zouden bijvoorbeeld echt geen Blanket kunnen (of willen) handelen. Zit je op het eind nóg te ruilen.
Nou, uh, liefst deze weekTara schreef:Wanneer moet je het knoopje doorgehakt hebben?
AllebeiSandra&co schreef:Nou, uh, liefst deze weekTara schreef:Wanneer moet je het knoopje doorgehakt hebben?Maar goed, er springt er nog steeds geen enkele écht uit. Dus ik moet me nog eens flink achter de oren krabben wat ik nou echt wil.
Na het zien van de foto’s in het andere topic, viel Blanket mij (ook) ineens op. Puur wat uiterlijk/uitstraling betreft. Wat een dropje. Lastig zeg, dat die leuke pups het je zo moeilijk maken. Succes met je keuze!Sandra&co schreef:Vanmorgen zou er iemand komen kijken voor Blanket. Ik dus de hele nacht peinzen of ik hem niet tóch zou houden. Kon ik haar eventueel nog ompraten naar een Tux of een Lille? Moeilijk moeilijk. Want tja, nog steeds weinig zin in een reu. Tussendoor een mug die om me heen zoemde, dus het was al met al een kötnacht. Kreeg ik om 10 uur 's ochtends een berichtje met 100 excuses, ze kon niet komen. Ze had een felle discussie gehad met haar vriend (waar ze voor het gemak kennelijk niet mee had overlegd) en die vond het onverantwoord om een pup bij haar 3 door de huiskamer loslopende konijnen te plempen.
Dus pffft. Ik heb weer wat bedenktijd erbij. Ergens ook wel jammer, want ik ben echt báás in lastminute beslissingen. Dan had ik het nu geweten![]()
Dat weet ik niet. Misschien was ze niet in de veronderstelling dat ze daar toestemming voor nodig zou hebben.HillieS schreef:Wat snugger ook van die persoon die zou komen kijken om niet even na te denken over de konijnen én het even overleggen met d'r vriend![]()
En leuke kip-snack-foto's
Maar dan woon je niet samen ga ik voor het gemak dan vanuit. Is dat wel het geval is het toch wel handig de aanschaf van levende have vooraf even in de groep te gooien.dagmar88 schreef:Dat weet ik niet. Misschien was ze niet in de veronderstelling dat ze daar toestemming voor nodig zou hebben.HillieS schreef:Wat snugger ook van die persoon die zou komen kijken om niet even na te denken over de konijnen én het even overleggen met d'r vriend![]()
Mijn vriend weet wel dat er hier nog honden bij komen. Dan vind ik het vroeg genoeg het heuglijk nieuws te delen wanneer ik die hond gekocht heb..
Nee, maar dan zou het niet anders zijn. Dat moet ik niet meer.ceciel schreef: Maar dan woon je niet samen ga ik voor het gemak dan vanuit. Is dat wel het geval is het toch wel handig de aanschaf van levende have vooraf even in de groep te gooien.
Ok, ieder zijn ding. Ik vind het zelf wel een fijn idee om in harmonie samen te leven dus zou ik bijvoorbeeld geen kat aanschaffen omdat degene met wie ik samenleef daar geen ruk aan vindt. Nu heb ik zelf ook minder dan niks met katten dus dat komt goed uitdagmar88 schreef:Nee, maar dan zou het niet anders zijn. Dat moet ik niet meer.ceciel schreef: Maar dan woon je niet samen ga ik voor het gemak dan vanuit. Is dat wel het geval is het toch wel handig de aanschaf van levende have vooraf even in de groep te gooien.
Ik vind toestemming vragen iets anders dan het overleggen of iig vertellen dat je wil gaan kijken voor een pup.dagmar88 schreef:Dat weet ik niet. Misschien was ze niet in de veronderstelling dat ze daar toestemming voor nodig zou hebben.HillieS schreef:Wat snugger ook van die persoon die zou komen kijken om niet even na te denken over de konijnen én het even overleggen met d'r vriend![]()
Mijn vriend weet wel dat er hier nog honden bij komen. Dan vind ik het vroeg genoeg het heuglijk nieuws te delen wanneer ik die hond gekocht heb.
Die knien kunnen apart als ze weg is, als het al nodig is.
Voor mij komt het op hetzelfde neer. Het is nog steeds oké of nee, hoeveel je er samen ook omheen lult.HillieS schreef: Ik vind toestemming vragen iets anders dan het overleggen of iig vertellen dat je wil gaan kijken voor een pup.
Sandra&co schreef:Een lesje weerbaarheid van je tante. Wat doe je als kleine fluff tegen een grote boze hond?
https://www.youtube.com/watch?v=hLOam939JiY
Zo dan, kleine gifkikkerSandra&co schreef:Een lesje weerbaarheid van je tante. Wat doe je als kleine fluff tegen een grote boze hond?
https://www.youtube.com/watch?v=hLOam939JiY
Nee, ik heb het idee dat ze allebei weten dat het simulatie is. Izzy zou dit anders echt niet gepikt hebbenCaro. schreef:
Zo dan, kleine gifkikker![]()
![]()
Ik was aan het wachten totdat Izzy toch even die kleine (geheel terecht) op z'n plek zou zetten, maar nee hoor... wat lieffff![]()