Moderator: moderatorteam
Nou ja, jij mag nooit meer radenGoldenGizmo schreef:Komen Morris en Ayla logeren?Je gaat toch wel foto's maken en posten hè?
Vorig jaar hebben Ayla en Ravi elkaar meer dan prima vermaakt. Maar Ayla is nu een jaar ouder en veel rustiger dus ik ben benieuwd.Heavy schreef:Heerlijk vooral Ravi
Al wat leuk! Het is allemaal niet erg esthetisch maar ik vind comfort veel belangrijker en heb graag dat ze overal lekker kunnen liggen. Ja die stelten zijn zo mooi hè, heerlijk ook hoe hij ze zo vaak in de lucht steekt.Tamara81 schreef:Wat heb je toch lekkere ligplekken voor de honden. Heerlijk.
Raaf met zijn stelten
Wat zullen ze afvallen als jij het voer vergeetnomo schreef:Tas is ingepakt (voer niet vergeten! voer niet vergeten! voer niet vergeten! voer niet vergeten!)
Takelwagen is besteld om Morris zo uit zijn kuil te takelen
En Ayla vraagt wanneer we nu eindelijk vertrekken!
Hoihoi!Zamunda schreef: Ik weet niet of er leuke foto's en filmpjes komen, volgens mij wordt het gewoon heel saai en gezapig met volwassen kalme Ayla en stoïcijnse Morris.
Ik weet niet of het er nog van komt, ik krijg ineens een belletje dat ik heel nodig ergens anders moet zijn de rest van de dagkaterke schreef:kijk al uit naar de super leuke verhalen van de logees
en natuurlijk de foto s
Mevrouw én meneer prutsloothakunamatata schreef:Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat meneer okselkriebel en mevrouw wervelwind gearriveerd zijn![]()
Kom maar op met alle foto's
Edit: of had ik mevrouw prutsloot moeten zeggen?
En ik leer het ook gewoon nooit hè? Op de een of andere manier verdring ik blijkbaar dat het echt pittig is, ook als het geen buitenlandse opvangers zijnbram en thijs schreef:Jij laat je ook echt alles aansmeren
Telt een slapeloze nacht? Nadat alles weer kennis had gemaakt was het aardig rustig op een hoop gehijg na maar toen ik lekker vroeg naar bed ging omdat ik stuk was...fenneke schreef:Is er al storm![]()
Ja dat bleek, hij lag doodgemoedereerd te tukken. Hij wel.bram en thijs schreef:Een Sennen kun je gewoon in een zandafgraving laten liggen hoor, kan hooguit zijn dat je ze even kwijt bent omdat ze te beroerd zijn om te bewegen als je roept maar dat is het dan ook
GoldenGizmo schreef:Komen Morris en Ayla logeren?Je gaat toch wel foto's maken en posten hè?
ZekerBrindlecardi schreef:Gezellig zeg!
Ja, hóe dan? Ik had niet eens gezegd dat het forumhonden waren.Kayltje schreef:GoldenGizmo schreef:Komen Morris en Ayla logeren?Je gaat toch wel foto's maken en posten hè?
Dat dacht ik ook gelijk.
Vannacht ligt alles in comaHeavy schreef:ze zijn er weer en daar gaat je nachtrust
Zamunda schreef:Ja, hóe dan? Ik had niet eens gezegd dat het forumhonden waren.Kayltje schreef:GoldenGizmo schreef:Komen Morris en Ayla logeren?Je gaat toch wel foto's maken en posten hè?
Dat dacht ik ook gelijk.
Misschien volgende nacht zelf in je eentje buiten gaan slapen? Daar is het een stuk rustiger dan binnen, zo te lezen.Zamunda schreef:Ja dat bleek, hij lag doodgemoedereerd te tukken. Hij wel.bram en thijs schreef:Een Sennen kun je gewoon in een zandafgraving laten liggen hoor, kan hooguit zijn dat je ze even kwijt bent omdat ze te beroerd zijn om te bewegen als je roept maar dat is het dan ook
Dat krijg je met zulke celebs, dan hebben mensen maar een half woord nodig blijkbaar.Kayltje schreef:Ik herkende de lieflijke schatjes uit je beschrijving.
Een van Fitz' favoriete meisjesen haar echtgenoot.
En dan een beetje achterin de tuin of gewoon in de wei, ver van alle druktemakersGoldenGizmo schreef:Misschien volgende nacht zelf in je eentje buiten gaan slapen? Daar is het een stuk rustiger dan binnen, zo te lezen.
Nou...natalie schreef:Oooh, dit gaat weer een héérlijk topic worden![]()
Ik kijk uit naar de updates!
Nee joh, Nomo heeft dat.bram en thijs schreef:Heb jij nou een oppasachterwacht voor je oppashond?![]()
![]()