Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Stilte na de storm. Laatste fotoserie p.7

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Barkley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spinone Italiano
Aantal honden: 1

Re: [Stilte voor de] storm. Bal, grot en filmpje p2

Ongelezen bericht door Barkley »

Fred is zn tas al aan het inpakken. Hij verwacht wel dat de ingang van de kuil iets groter gemaakt word zodat hij daar een liefdesnestje kan maken voor hem en Ayla .
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

sonj@ schreef:Hahaha, ik had geen hond verwacht. Leuk filmpje.
Haha dat hoopte ik al, vond het wel een leuke verrassing :F: .

nomo schreef:De foto is niet zichtbaar :jank: de filmpjes wel :I:
Hm raar. Gisteren deed hij het niet zag ik later maar na aanpassing zou hij het wel moeten doen, zo te lezen kan Heavy hem wel zien. Ik zal zo nog via een andere site proberen dan.

bram en thijs schreef:Had je ze mee moeten nemen :pffff: :pffff: :pffff:
Zeg dat! Weet je wel hoe vaak ik deze week gestofzuigd heb?! Al zeker zes keer :piew: . Ik loop graag op blote voeten en als ik terugkom van het wegzetten van de stofzuiger loop ik alweer in het zand :hmmm: .

bram en thijs schreef:Ga maar iets leuks doen :lol1:
Doet ze toch? Ze leest dit topic :mrgreen: .

Heavy schreef:Haha dat is het voordeel van Morris zijn. Je draait je om en weg bal . Fijn dat Willem een plekje heeft waar hij zich terug kan trekken
Haha, ik vond het geweldig. En hij blijft dan ook gewoon roerloos liggen hè :goeie: .
Willem was lekker aan het graven :I: .

ranetje schreef:Geweldige filmpjes :D
Zo leuk om die onderlinge reacties te zien :ok:
Leuk!

ranetje schreef:De discussie over de buffelhoorn zou ik wel in de gaten houden.
Soms hadden mijn teckels wel eens een gesprekje over zoiets en dat ben ik af gaan kappen (zelf weghalen) toen er toch opeens een plukje haar door de kamer vloog :tongue: :mrgreen:
Dat doe ik zeker en ik kapte het ook af.

ranetje schreef:Moet lachen dat alleen Ayla de regen inloopt.
Ze verzamelt met die vacht best wat water...……………
En dan binnen uitschudden? :lol1:
Ja joh, komt ze drijfnat binnen gewandeld, maf beest (nou ja, misschien heel normaal maar zulke normale honden heb ik zelf dus niet :tongue: ). Uitschudden viel wel mee maar natuurlijk wel met dat natte lijf en die natte kop tegen je aan lopen.

Barkley schreef:Fred is zn tas al aan het inpakken. Hij verwacht wel dat de ingang van de kuil iets groter gemaakt word zodat hij daar een liefdesnestje kan maken voor hem en Ayla .
Hahaha. Nou die ingang mag hij dan zelf groter maken natuurlijk, steek de pootjes maar uit de mouwen; dat geldt ook voor Ayla en Morris als zij erin willen :F: .
Zamunda
Zeer actief

Is ie zo te zien Nomo?

Afbeelding
Zamunda
Zeer actief

Foto's komen vast ook nog maar jullie moeten het nog weer even met een filmpje doen:
zondag, lekker in de tuin en 's avonds een wandeling in de wei met het gezelfschap van ruim 140 kilo.

Afbeelding
(Klik)
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Zamunda schreef:
ranetje schreef:Moet lachen dat alleen Ayla de regen inloopt.
Ze verzamelt met die vacht best wat water...……………
En dan binnen uitschudden? :lol1:
Ja joh, komt ze drijfnat binnen gewandeld, maf beest (nou ja, misschien heel normaal maar zulke normale honden heb ik zelf dus niet :tongue: ). Uitschudden viel wel mee maar natuurlijk wel met dat natte lijf en die natte kop tegen je aan lopen.
Dat is normaal :lol1: :mann: :tongue:
Weet je meteen hoe ik er uitzie op regenachtige dagen (of als ze hebben gezwommen) :engel:

Leuk filmpje weer :cheer:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
nomo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: [Stilte voor de] storm. Actievelingen p3

Ongelezen bericht door nomo »

Jaaa ik kan hem nu zien. Wat een lol hebben ze weer :LOL: en dat filmpje :I: geweldig! Ayla en Raaf die maar rondjes blijven rennen :LOL:
Zamunda
Zeer actief

Jion schreef:Het ziet er allemaal reuze gezellig uit! :ok:
Dat is het gelukkig ook voornamelijk :D . Bijzonder hoor vijf van die grote honden.

basil schreef:Hondenparadijs :I:
Lekker hè!

ranetje schreef:
Zamunda schreef:Ja joh, komt ze drijfnat binnen gewandeld, maf beest (nou ja, misschien heel normaal maar zulke normale honden heb ik zelf dus niet :tongue: ). Uitschudden viel wel mee maar natuurlijk wel met dat natte lijf en die natte kop tegen je aan lopen.
Weet je meteen hoe ik er uitzie op regenachtige dagen (of als ze hebben gezwommen) :engel:

Heb ik toch maar geluk gehad met zulke abnormale honden, hoef ik er niet zo verzopen (en bemodderd?) uit te zien als jij :mrgreen: . Ik loop niet graag in de regen maar ik had me er wel op ingesteld, als je een hond hebt moet je immers ook lopen als het regent. Toch? Nou niet dus haha, de eerste keer dat ik Lais mee de regen in nam en we het (natte) gras op gingen probeerde ze zich uit de halsband te trekken om terug te gaan :LOL: . Ik stond echt zo: :80: , maar heb er mijn voordeel mee gedaan :engel: . Raaf is gelukkig ook van suiker.
Mister was wel 'normaal' in die zin dat hij niks van de regen had maar hij zou niet even zelf naar buiten lopen de regen in zonder de baas.

nomo schreef:Jaaa ik kan hem nu zien. Wat een lol hebben ze weer :LOL: en dat filmpje :I: geweldig! Ayla en Raaf die maar rondjes blijven rennen :LOL:
Mooi! Ja leuk joh, die Ayla is echt maf hoor met dat grote lijf gewoon bovenop Morris (en Ravi) stampen :Q: . Ja dat was zo leuk joh, ik stond echt te lachen om die twee (en het duurde langer dan op het filmpje te zien is), prachtig.
ranetje
Zeer actief

Zamunda schreef:
ranetje schreef:
Zamunda schreef:Ja joh, komt ze drijfnat binnen gewandeld, maf beest (nou ja, misschien heel normaal maar zulke normale honden heb ik zelf dus niet :tongue: ). Uitschudden viel wel mee maar natuurlijk wel met dat natte lijf en die natte kop tegen je aan lopen.

Heb ik toch maar geluk gehad met zulke abnormale honden, hoef ik er niet zo verzopen (en bemodderd?) uit te zien als jij :mrgreen: . Ik loop niet graag in de regen maar ik had me er wel op ingesteld, als je een hond hebt moet je immers ook lopen als het regent. Toch? Nou niet dus haha, de eerste keer dat ik Lais mee de regen in nam en we het (natte) gras op gingen probeerde ze zich uit de halsband te trekken om terug te gaan :LOL: . Ik stond echt zo: :80: , maar heb er mijn voordeel mee gedaan :engel: . Raaf is gelukkig ook van suiker.
Mister was wel 'normaal' in die zin dat hij niks van de regen had maar hij zou niet even zelf naar buiten lopen de regen in zonder de baas.
Ik heb met regen meestal een regenpak aan.
Loop ook graag in de regen :D
Zie er dan verzopen uit, maar onder dat pak ben ik droog :tongue:

Vooral Claire heeft er een handje van om thuis even lekker tegen me aan te wrijven als ze nat is, dus ja, dàn ben ik bemodderd :lol1:
En ik niet alleen, ze neemt de witte "granol" muur in de gang ook even mee :8): :schrik:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

Wat genieten ze allemaal en ook heerlijk al die ruimte voor ze :I:
Zamunda
Zeer actief

Paar avonden geleden was het vrij donker in huis (ramen open, lichten uit) en Ayla zag waarschijnlijk Lais niet liggen (die lag onder een dekentje, dat is natuurlijk ook een wat vreemd concept :tongue: ) en toen zat Ayla dus pardoes op Lais :schrik: . Lais ging grommen maar deed verder niets, ontzettend braaf wijf. Ik heb Ayla maar snel van de bank geduwd voordat het toch zou escaleren (was een zacht duwtje hoor Nomo).

Had ik trouwens al gezegd dat je ze maar even moet wassen als je ze opgehaald hebt Nomo :engel: ?Eén van de katten vindt Morris zijn ligkuil een perfecte plek om in te plassen... twee minuten later ligt Morris er weer in :cool2: .

Ik heb nu ook eindelijk wat fotospam.

Lais die beledigd is dat ze van mij Morris niet mag becommanderen
Afbeelding

Rondje door de wei met z'n allen
Afbeelding

Afbeelding

Morris en Ayla zijn stuk, de andere drie lopen tevreden weg
Afbeelding

Reus Ayla en muis Ravi :schrik:
Afbeelding

Lekker ravotten
Afbeelding

Ze zijn zo zielig achter het hekje
Afbeelding

Vier op een rij
Afbeelding

''Ja? Gaan we de wei in? Echt :cheer: ?!''
Afbeelding

Ja doe maar open!!!
Afbeelding

Blije Morris in het midden
Afbeelding

Terug van het rondje wei en hek weer dicht... de honden zijn het er niet helemaal mee eens
Afbeelding

Afbeelding

Toch uitgeteld
Afbeelding

Afbeelding

Euh Ayla, die buffelhoorn is toch niet voor jou?
Afbeelding

''Pfff, kattenspeeltje ook al niet? Ik mag hier ook niks.''
Afbeelding

Ja wat?
Afbeelding

Zand en baard, zucht.
Afbeelding

Weer een rondje wei, hier de dames muizenvanger
Afbeelding

Lekker in het hoge gras rommelen
Afbeelding

Morris blij met zijn draak
Afbeelding

Plaatje
Afbeelding

Morris blij met zijn nieuwe zandbak
Afbeelding

''Laat me hier maar liggen hoor''.
Afbeelding

En als je nog niet genoeg van ze hebt (gezien) dan hier nog een filmpje met Ayla en Ravi in de hoofdrol, een bijrol voor Lais en een figurantenrol voor Willem.
Afbeelding
(Klik)
Zamunda
Zeer actief

ranetje schreef:Ik heb met regen meestal een regenpak aan.
Loop ook graag in de regen :D
Zie er dan verzopen uit, maar onder dat pak ben ik droog :tongue:

Vooral Claire heeft er een handje van om thuis even lekker tegen me aan te wrijven als ze nat is, dus ja, dàn ben ik bemodderd :lol1:
En ik niet alleen, ze neemt de witte "granol" muur in de gang ook even mee :8): :schrik:
Haha, ik vind het toch niet heel erg dat ik dat moet missen :mrgreen: .

Maryanne schreef:Wat genieten ze allemaal en ook heerlijk al die ruimte voor ze :I:
Ja ze hebben het echt naar hun zin, ik vind het altijd zo leuk om te zien. Zonder die ruimte zou ik het nooit gedaan hebben, maar dan had ik zelf ook niet drie honden (en daar ben ik ontzettend blij mee dus extra blij met die ruimte).

Heavy schreef:Wat een lol hebben ze . Heerlijk zo'n vakantie opvang :ok:
Ja echt leuk, zelfs Morris komt steeds meer los.

Catho schreef:Zo, bijgelezen en gekeken. Wat een ontzettend leuke vakantie zo :I: :I: Ze passen ook zo fijn in je roedel!
Het gaat goed en ze hebben veel lol maar helemaal passen is het niet, maar dat is met de nukken van Lais en Ravi (en Morris) sowieso een zeldzaamheid. Ik vind het wel erg leuk dat Lais de aanwezigheid van Ayla niet vervelend lijkt te vinden, vorig jaar vond ze zichzelf volgens mij best een beetje zielig dat Ayla haar Ravi ingepikt had, nu speelt ze zelf tussendoor ook met Raaf. Het leukst is wel nog steeds het gespeel tussen Ravi en Ayla; dat Morris zich buiten ook best lijkt te vermaken vind ik ook erg leuk.
ranetje
Zeer actief

Re: [Stilte voor de] storm. Fotospam p3.

Leuk filmpje van Ravi en Ayla
Het kan door de samenstelling van het filmpje komen, maar het lijkt net alsof ze niet op dezelfde manier spelen en dat ze ondanks de speluitdaging af en toe wegdraaien omdat de een niet snapt wat de ander wil.
Of dat nou juist niet het leukste vindt :tongue:
Ik vind het in ieder geval boeiend om naar te kijken :ok:

Mooie wei heb je daar :D
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief

ranetje schreef:Leuk filmpje van Ravi en Ayla
Het kan door de samenstelling van het filmpje komen, maar het lijkt net alsof ze niet op dezelfde manier spelen en dat ze ondanks de speluitdaging af en toe wegdraaien omdat de een niet snapt wat de ander wil.

Ik denk dat je dat heel goed ziet, dit was maandag en toen was Raaf behoorlijk vervelend met willen rijden/dekken. Ayla vond het erg stom als hij dat deed maar wilde verder toch wel graag spelen (maar vertrouwde hem dus ook niet zo), Raaf wilde op zich ook wel spelen maar zat steeds weer snel in de dekmodus. Ik moest hem dan ook vaak corrigeren, dus het was op die momenten voor niemand leuk (daarom zag ik het dus ook wat somber in qua verdere logeerpartij, maar gek genoeg was het alleen maandag zo erg en nam het daarna weer af). Het was overigens niet alleen Ravi, Lais zat die eerste dagen (en dan met name maandag) ook anders aan Ayla te ruiken.

Hier een speelfilmpje van het stel de dag ervoor (toen hij wel een enkele keer wilde dekken maar voornamelijk speelde): heel ander spel.
Afbeelding
(Klik)
Tineke
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Tineke »

Wat een heerlijk vakantie adres :cheer: .
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
nomo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door nomo »

Ik zit steeds echt met een grote glimlach de foto’s en het filmpje te bekijken :I: (ik lees gewoon even over kattenpisMorris heen :hmmm: )
Zo geweldig om te zien! Leuk om in die filmpjes ook zo duidelijk de hondentaal te zien. Eerste filmpje is Ayla inderdaad haar ontwijkingsdans aan het doen. Ik vind je zo leuk!!! Zwiep! Maar je blijft uit de buurt van mijn kont! Verder speleeeen!!
Lais oogt ook echt veel meer ontspannen. Niet meer zo strak Ordnung! bevelend er bovenop, maar nu zie je haar soms gewoon blij meerennen. Ok, om vervolgens wel even Ayla te blocken. Het kind moet wel haar plaats weten :pffff:

Moest wel lachen dat Ayla bovenop de prinses op de erwt plofte :LOL: brave Lais heeft wel doorgehad dat ze het zo niet bedoelde.

Grommen om een botje kan ze best goed. Zelfs Morris doet dat soms. Meestal mag het heen en weer afgepakt en is er niks aan de hand, maar soms moet er dan toch even duidelijk gemaakt dat er deze keer vanaf gebleven moet worden. Groot gelijk dat je het even weg hebt gehaald.
ranetje
Zeer actief

Zamunda schreef:
ranetje schreef:Leuk filmpje van Ravi en Ayla

Ik denk dat je dat heel goed ziet, dit was maandag en toen was Raaf behoorlijk vervelend met willen rijden/dekken. Ayla vond het erg stom als hij dat deed maar wilde verder toch wel graag spelen (maar vertrouwde hem dus ook niet zo), Raaf wilde op zich ook wel spelen maar zat steeds weer snel in de dekmodus. Ik moest hem dan ook vaak corrigeren, dus het was op die momenten voor niemand leuk (daarom zag ik het dus ook wat somber in qua verdere logeerpartij, maar gek genoeg was het alleen maandag zo erg en nam het daarna weer af). Het was overigens niet alleen Ravi, Lais zat die eerste dagen (en dan met name maandag) ook anders aan Ayla te ruiken.

Hier een speelfilmpje van het stel de dag ervoor (toen hij wel een enkele keer wilde dekken maar voornamelijk speelde): heel ander spel.
Afbeelding
(Klik)
Inderdaad heel anders :ok: :D
Afbeelding
Joyce112
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Joyce112 »

Wat woon je mooi! En wat hebben de honden het daar fijn!! :I:
Afbeelding
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Typisch Sennen, altijd ergens achteraf je eigen ding doen. Laat de massa maar
AfbeeldingAfbeelding
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

Heerlijke updates :cheer: :cheer:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief

Tineke schreef:Wat een heerlijk vakantie adres :cheer: .
Ze hebben het inmiddels allemaal naar hun zin, echt heel fijn.

nomo schreef:Ik zit steeds echt met een grote glimlach de foto’s en het filmpje te bekijken :I:
Ah, leuk om te lezen :lief: !

nomo schreef:(ik lees gewoon even over kattenpisMorris heen :hmmm: )
Je hebt groot gelijk, in het grote geheel maakt het ook niks uit want in de wei rolt hij niet alleen in de paardenmest (wat niet erg is) maar ook in vele andere soorten mest (gans bijvoorbeeld maar ook lijkend op hondendrollen). Is gewoon geen eer aan te behalen.

nomo schreef:Zo geweldig om te zien! Leuk om in die filmpjes ook zo duidelijk de hondentaal te zien. Eerste filmpje is Ayla inderdaad haar ontwijkingsdans aan het doen. Ik vind je zo leuk!!! Zwiep! Maar je blijft uit de buurt van mijn kont! Verder speleeeen!!
Lais oogt ook echt veel meer ontspannen. Niet meer zo strak Ordnung! bevelend er bovenop, maar nu zie je haar soms gewoon blij meerennen. Ok, om vervolgens wel even Ayla te blocken. Het kind moet wel haar plaats weten :pffff:
Ja ik vind die taal ook zo gaaf. De ontwijkingsdans was maandag wel echt nodig haha, ze is er redelijk bedreven in maar zodra ze afgeleid werd (bijv. door Lais die naar haar blafte :tongue: ) nam Raaf meteen zijn kans waar :mrgreen: .
Lais is echt zoveel meer ontspannen dan vorig jaar en dan op de wandelingen met jullie, vorig jaar moest ik de jonkies echt apart naar buiten laten omdat ze anders niet konden spelen, dit jaar kan ze het gewoon hebben op een enkele bemoeienis na. Ook met Morris gaat het elke dag beter maar in huis vindt ze nog wel dat hij niet met zijn staart in de lucht mag lopen.

nomo schreef:Moest wel lachen dat Ayla bovenop de prinses op de erwt plofte :LOL: brave Lais heeft wel doorgehad dat ze het zo niet bedoelde.
Ik had het zelf eerst niet door (net als Ayla), pas toen man zei dat Lais daar lag snapte ik waar het gegrom vandaan kwam :schrik: .

nomo schreef:Grommen om een botje kan ze best goed. Zelfs Morris doet dat soms. Meestal mag het heen en weer afgepakt en is er niks aan de hand, maar soms moet er dan toch even duidelijk gemaakt dat er deze keer vanaf gebleven moet worden. Groot gelijk dat je het even weg hebt gehaald.
Ik weet dat het om motivatie draait en toch blijf ik het bijzonder vinden dat Ayla het durfde te claimen tov Lais (die er überhaupt geen interesse in had maar er enkel langs wilde om de bank op te gaan). Gelukkig neemt Lais dat soort dingen wel heel serieus en gaat ze er totaal geen strijd om aan.

ranetje schreef:Inderdaad heel anders :ok: :D
Grappig hè, de andere dagen is/was het ook als het filmpje op zondag, dus de ontspannen manier van spelen.

Joyce112 schreef:Wat woon je mooi! En wat hebben de honden het daar fijn!! :I:
Dank je!

bram en thijs schreef:Typisch Sennen, altijd ergens achteraf je eigen ding doen. Laat de massa maar
Ja hè. Het heeft volgens mij ook met Lais te maken, je ziet heel duidelijk dat hij zoveel mogelijk afstand van haar houdt. Maar hij komt er uit zichzelf steeds meer bij inmiddels: moesten we hem de eerste paar keer er nog flink bij roepen om de tuin of wei in te gaan, nu komt hij (zij het op een afstandje) uit zichzelf.
Hij wordt trouwens wel he-le-maal blij als de baas meegaat, daar mag hij namelijk de hele tijd tegenaan schuren met lijf en kwijlbakkes :cool2: .

fenneke schreef:Heerlijke updates :cheer: :cheer:
Leuk!
Zamunda
Zeer actief

Nou. Ja. Ik had grootse plannen voor gisteren, ik wilde met man kijken of we de pomp en slang aan de praat konden krijgen om de vijver in de tuin of die in de wei (bij) te vullen en verder nog samen de wei in om te kijken of ik wat mooie foto's van de logees kon schieten. Oh en mijn plannetje voor de oplossing van Ayla's zandbaard in waterbak uit te voeren. Maar helaas, niets van dat al. Ik mocht het vanaf 's ochtends vroeg doen met vreselijke krampen in buik, enorme misselijkheid en niet uit te houden uitstralingspijnen in rechteronderrug/bekken. Ik wist niet hoe ik het had. 's Middags toch maar naar de HAP gebeld en er werd gedacht aan blindedarmontsteking of niersteen, dus moest een tijdje later langskomen. Zal je net zien, zakte het af. Gelukkig natuurlijk maar nu konden ze niet iets vinden (afgezien van wat bloed en veel ketonen in de urine - laatste was logisch want ik had toen 16 uur daarvoor voor het laatst gegeten - ). Het kon nog steeds een ontwikkelende blindedarmontsteking zijn dus ik moest wel aan de bel trekken als de klachten weer erger werden.
Ik knapte verder op, at wat en toen werd het weer erger (maar niet zo erg als eerder), later zakte het weer af. Dat verergeren en afzakken herhaalde zich nog wat keren met als pretje dat het vannacht om vier uur weer zo erg was dat ik niet meer kon slapen/liggen. Geluk bij een ongeluk dat het niet een uurtje later was want nu kon ik man nog onderscheppen en heeft hij thuis gewerkt en de beesten kunnen verzorgen. De rest van vandaag ging het ook op en neer qua klachten, ik heb maar zoveel mogelijk proberen te slapen. Net wel een rustig rondje door de wei gedaan met man en honden, dat was weer genieten. Maar verder voor mij dus geen avonturen met de honden gisteren en vandaag. Ik heb af en toe met de laptop kunnen zitten en met filmpjes van eerdere dagen aan de slag geweest dus misschien dat ik daar nog iets van af krijg.

Van vanmiddag één kort filmpje waar ik zelf heel erg blij van word. Op de terugweg van het rondje kwamen we weer bij de vijver, ze liepen allemaal voor ons uit en ik was nog net op tijd bij om te zien hoe ze voor het eerst met z'n vijven in het water waren. Zo genieten :love: .
Afbeelding
(Klik)

basil schreef:Ik stel voor dat ze voortaan 4x per jaar bij je komen logeren. Het is zo'n heerlijk feel good topic :I: :I: :I:
Hahaha, weet niet of ik dat overleef hoor :LOL: .
bram en thijs
Zeer actief

Zamunda schreef:Het kon nog steeds een ontwikkelende blindedarmontsteking zijn
Een lap.app. Kom je bij ons dan? :lol1: :lol1: :lol1:
AfbeeldingAfbeelding
Zamunda
Zeer actief

bram en thijs schreef:
Zamunda schreef:Het kon nog steeds een ontwikkelende blindedarmontsteking zijn
Een lap.app. Kom je bij ons dan? :lol1: :lol1: :lol1:
Nou hopelijk niet :schrik: . Grapjurk.

Maar ik verwacht het nu niet meer hoor, lijkt me heel atypisch verloop met steeds weer af- en toenemen van de klachten, bovendien geen defense musculaire. Wat het wel is? Geen idee maar ik hoop dat het maar 'gewoon' overgaat, liefst vandaag nog.
bram en thijs
Zeer actief

Zamunda schreef:Nou hopelijk niet :schrik: . Grapjurk.
We zijn heel lief :pffff: :pffff: :pffff: Op het ogenblik hoost het appendixen, schijnt door het warme weer te komen. En het is van alle leeftijden
AfbeeldingAfbeelding
ranetje
Zeer actief

Zamunda schreef:
ranetje schreef:Inderdaad heel anders :ok: :D
Grappig hè, de andere dagen is/was het ook als het filmpje op zondag, dus de ontspannen manier van spelen.
:ok:

Dat vijver filmpje is leuk!
Zo wordt een zandbaard ook schoon :8): :lol1:

Misschien een akelige vorm van zomergriep (maag/darm stoornis)?
Wat naar dat je zo'n last had.
Hopelijk idd geen appendix :schrik:
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief

bram en thijs schreef:
Zamunda schreef:Nou hopelijk niet :schrik: . Grapjurk.
We zijn heel lief :pffff: :pffff: :pffff: Op het ogenblik hoost het appendixen, schijnt door het warme weer te komen. En het is van alle leeftijden
Nou dan kom je maar een keer op de koffie/thee :pffff: . Ik ga een beetje in het ziekenhuis onder het mes om jou te verblijden (en aan elke zuster vragen of ze B&T is) :hmmm: . Ik heb nu al een paar uur geen echte opvlamming gehad dus ik begin een beetje vertrouwen te krijgen dat het nu misschien toch bijna klaar is.

ranetje schreef:Dat vijver filmpje is leuk!
Zo wordt een zandbaard ook schoon :8): :lol1:
Voor drie seconden ja, daarna paneert ze hem weer en dat plakt natuurlijk zo lekker in een natte baard :F: .

ranetje schreef:Misschien een akelige vorm van zomergriep (maag/darm stoornis)?
Wat naar dat je zo'n last had.
Hopelijk idd geen appendix :schrik:
Misschien wel ja. Maar met name die uitstralingspijnen in de onderrug/bekken herken ik echt totaal niet, en de buikpijnen ook niet eigenlijk, zo gelokaliseerd (in het gebied waar de blindedarm zit). Oh en geen koorts, dus griep is dan wel aardig uitgesloten. Misschien toch een of andere darmontsteking die nu zichzelf oplost? Met name dat zichzelf oplossen heeft mijn interesse, dan vergeet ik de nieuwsgierigheid naar de oorzaak graag :cool2: .
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Re: [Stilte voor de] storm. Tja. p4

Ongelezen bericht door fenneke »

Bent is geen zuster :mrgreen: maar jij gaat straks met je vieze blindedarm naar de ok . Dan kom je haar tegen :engel:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
bram en thijs
Zeer actief

Zamunda schreef:Ik heb nu al een paar uur geen echte opvlamming gehad
Tijdelijk afgekoeld, komt wel weer opzetten. Maar alle gekheid op een stok, niet te lang wachten als het echt niet meer gaat want je wil geen gebarsten appendix. Echt niet
AfbeeldingAfbeelding
bram en thijs
Zeer actief

fenneke schreef:Bent is geen zuster :mrgreen:
Bent is een fotograaf :hmmm: :hmmm: :hmmm:
AfbeeldingAfbeelding
Zamunda
Zeer actief

fenneke schreef:Bent is geen zuster :mrgreen: maar jij gaat straks met je vieze blindedarm naar de ok . Dan kom je haar tegen :engel:
Nou hier, daar gaat het dus al mis.

bram en thijs schreef:
Zamunda schreef:Ik heb nu al een paar uur geen echte opvlamming gehad
Tijdelijk afgekoeld, komt wel weer opzetten. Maar alle gekheid op een stok, niet te lang wachten als het echt niet meer gaat want je wil geen gebarsten appendix. Echt niet
Nee zuster. Maar ik geloof er niet meer in, het gaat nu rap beter ( *klopt af* ). Man zei het ook al want ik kreeg weer praatjes :engel: .
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”