Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Stilte na de storm. Laatste fotoserie p.7
Moderator: moderatorteam
- Barkley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spinone Italiano
- Aantal honden: 1
Re: [Stilte voor de] storm. Bal, grot en filmpje p2
Fred is zn tas al aan het inpakken. Hij verwacht wel dat de ingang van de kuil iets groter gemaakt word zodat hij daar een liefdesnestje kan maken voor hem en Ayla .
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Haha dat hoopte ik al, vond het wel een leuke verrassingsonj@ schreef:Hahaha, ik had geen hond verwacht. Leuk filmpje.

Hm raar. Gisteren deed hij het niet zag ik later maar na aanpassing zou hij het wel moeten doen, zo te lezen kan Heavy hem wel zien. Ik zal zo nog via een andere site proberen dan.nomo schreef:De foto is niet zichtbaarde filmpjes wel
Zeg dat! Weet je wel hoe vaak ik deze week gestofzuigd heb?! Al zeker zes keerbram en thijs schreef:Had je ze mee moeten nemen![]()
![]()
![]()

Doet ze toch? Ze leest dit topicbram en thijs schreef:Ga maar iets leuks doen

Haha, ik vond het geweldig. En hij blijft dan ook gewoon roerloos liggen hèHeavy schreef:Haha dat is het voordeel van Morris zijn. Je draait je om en weg bal . Fijn dat Willem een plekje heeft waar hij zich terug kan trekken

Willem was lekker aan het graven

Leuk!ranetje schreef:Geweldige filmpjes![]()
Zo leuk om die onderlinge reacties te zien
Dat doe ik zeker en ik kapte het ook af.ranetje schreef:De discussie over de buffelhoorn zou ik wel in de gaten houden.
Soms hadden mijn teckels wel eens een gesprekje over zoiets en dat ben ik af gaan kappen (zelf weghalen) toen er toch opeens een plukje haar door de kamer vloog![]()
![]()
Ja joh, komt ze drijfnat binnen gewandeld, maf beest (nou ja, misschien heel normaal maar zulke normale honden heb ik zelf dus nietranetje schreef:Moet lachen dat alleen Ayla de regen inloopt.
Ze verzamelt met die vacht best wat water...……………
En dan binnen uitschudden?

Hahaha. Nou die ingang mag hij dan zelf groter maken natuurlijk, steek de pootjes maar uit de mouwen; dat geldt ook voor Ayla en Morris als zij erin willenBarkley schreef:Fred is zn tas al aan het inpakken. Hij verwacht wel dat de ingang van de kuil iets groter gemaakt word zodat hij daar een liefdesnestje kan maken voor hem en Ayla .

- Zamunda
- Zeer actief
Is ie zo te zien Nomo?

- Zamunda
- Zeer actief
Foto's komen vast ook nog maar jullie moeten het nog weer even met een filmpje doen:
zondag, lekker in de tuin en 's avonds een wandeling in de wei met het gezelfschap van ruim 140 kilo.

(Klik)
zondag, lekker in de tuin en 's avonds een wandeling in de wei met het gezelfschap van ruim 140 kilo.

(Klik)
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Dat is normaalZamunda schreef:Ja joh, komt ze drijfnat binnen gewandeld, maf beest (nou ja, misschien heel normaal maar zulke normale honden heb ik zelf dus nietranetje schreef:Moet lachen dat alleen Ayla de regen inloopt.
Ze verzamelt met die vacht best wat water...……………
En dan binnen uitschudden?). Uitschudden viel wel mee maar natuurlijk wel met dat natte lijf en die natte kop tegen je aan lopen.

Weet je meteen hoe ik er uitzie op regenachtige dagen (of als ze hebben gezwommen)

Leuk filmpje weer

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: [Stilte voor de] storm. Actievelingen p3
Jaaa ik kan hem nu zien. Wat een lol hebben ze weer
en dat filmpje
geweldig! Ayla en Raaf die maar rondjes blijven rennen 

- Zamunda
- Zeer actief
Dat is het gelukkig ook voornamelijkJion schreef:Het ziet er allemaal reuze gezellig uit!

Lekker hè!basil schreef:Hondenparadijs
Heb ik toch maar geluk gehad met zulke abnormale honden, hoef ik er niet zo verzopen (en bemodderd?) uit te zien als jijranetje schreef:Dat is normaalZamunda schreef:Ja joh, komt ze drijfnat binnen gewandeld, maf beest (nou ja, misschien heel normaal maar zulke normale honden heb ik zelf dus niet). Uitschudden viel wel mee maar natuurlijk wel met dat natte lijf en die natte kop tegen je aan lopen.
![]()
![]()
Weet je meteen hoe ik er uitzie op regenachtige dagen (of als ze hebben gezwommen)
Leuk filmpje weer

Mister was wel 'normaal' in die zin dat hij niks van de regen had maar hij zou niet even zelf naar buiten lopen de regen in zonder de baas.
Mooi! Ja leuk joh, die Ayla is echt maf hoor met dat grote lijf gewoon bovenop Morris (en Ravi) stampennomo schreef:Jaaa ik kan hem nu zien. Wat een lol hebben ze weeren dat filmpje
geweldig! Ayla en Raaf die maar rondjes blijven rennen

- ranetje
- Zeer actief
Ik heb met regen meestal een regenpak aan.Zamunda schreef:Heb ik toch maar geluk gehad met zulke abnormale honden, hoef ik er niet zo verzopen (en bemodderd?) uit te zien als jijranetje schreef:Dat is normaalZamunda schreef:Ja joh, komt ze drijfnat binnen gewandeld, maf beest (nou ja, misschien heel normaal maar zulke normale honden heb ik zelf dus niet). Uitschudden viel wel mee maar natuurlijk wel met dat natte lijf en die natte kop tegen je aan lopen.
![]()
![]()
Leuk filmpje weer. Ik loop niet graag in de regen maar ik had me er wel op ingesteld, als je een hond hebt moet je immers ook lopen als het regent. Toch? Nou niet dus haha, de eerste keer dat ik Lais mee de regen in nam en we het (natte) gras op gingen probeerde ze zich uit de halsband te trekken om terug te gaan
. Ik stond echt zo:
, maar heb er mijn voordeel mee gedaan
. Raaf is gelukkig ook van suiker.
Mister was wel 'normaal' in die zin dat hij niks van de regen had maar hij zou niet even zelf naar buiten lopen de regen in zonder de baas.
Loop ook graag in de regen

Zie er dan verzopen uit, maar onder dat pak ben ik droog

Vooral Claire heeft er een handje van om thuis even lekker tegen me aan te wrijven als ze nat is, dus ja, dàn ben ik bemodderd

En ik niet alleen, ze neemt de witte "granol" muur in de gang ook even mee

- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Wat genieten ze allemaal en ook heerlijk al die ruimte voor ze 

- Zamunda
- Zeer actief
Paar avonden geleden was het vrij donker in huis (ramen open, lichten uit) en Ayla zag waarschijnlijk Lais niet liggen (die lag onder een dekentje, dat is natuurlijk ook een wat vreemd concept
) en toen zat Ayla dus pardoes op Lais
. Lais ging grommen maar deed verder niets, ontzettend braaf wijf. Ik heb Ayla maar snel van de bank geduwd voordat het toch zou escaleren (was een zacht duwtje hoor Nomo).
Had ik trouwens al gezegd dat je ze maar even moet wassen als je ze opgehaald hebt Nomo
?Eén van de katten vindt Morris zijn ligkuil een perfecte plek om in te plassen... twee minuten later ligt Morris er weer in
.
Ik heb nu ook eindelijk wat fotospam.
Lais die beledigd is dat ze van mij Morris niet mag becommanderen

Rondje door de wei met z'n allen

Morris en Ayla zijn stuk, de andere drie lopen tevreden weg

Reus Ayla en muis Ravi

Lekker ravotten

Ze zijn zo zielig achter het hekje

Vier op een rij

''Ja? Gaan we de wei in? Echt
?!''

Ja doe maar open!!!

Blije Morris in het midden

Terug van het rondje wei en hek weer dicht... de honden zijn het er niet helemaal mee eens

Toch uitgeteld

Euh Ayla, die buffelhoorn is toch niet voor jou?

''Pfff, kattenspeeltje ook al niet? Ik mag hier ook niks.''

Ja wat?

Zand en baard, zucht.

Weer een rondje wei, hier de dames muizenvanger

Lekker in het hoge gras rommelen

Morris blij met zijn draak

Plaatje

Morris blij met zijn nieuwe zandbak

''Laat me hier maar liggen hoor''.

En als je nog niet genoeg van ze hebt (gezien) dan hier nog een filmpje met Ayla en Ravi in de hoofdrol, een bijrol voor Lais en een figurantenrol voor Willem.

(Klik)

Had ik trouwens al gezegd dat je ze maar even moet wassen als je ze opgehaald hebt Nomo

Ik heb nu ook eindelijk wat fotospam.
Lais die beledigd is dat ze van mij Morris niet mag becommanderen

Rondje door de wei met z'n allen

Morris en Ayla zijn stuk, de andere drie lopen tevreden weg

Reus Ayla en muis Ravi

Lekker ravotten

Ze zijn zo zielig achter het hekje

Vier op een rij

''Ja? Gaan we de wei in? Echt

Ja doe maar open!!!

Blije Morris in het midden

Terug van het rondje wei en hek weer dicht... de honden zijn het er niet helemaal mee eens

Toch uitgeteld

Euh Ayla, die buffelhoorn is toch niet voor jou?

''Pfff, kattenspeeltje ook al niet? Ik mag hier ook niks.''

Ja wat?

Zand en baard, zucht.

Weer een rondje wei, hier de dames muizenvanger

Lekker in het hoge gras rommelen

Morris blij met zijn draak

Plaatje

Morris blij met zijn nieuwe zandbak

''Laat me hier maar liggen hoor''.

En als je nog niet genoeg van ze hebt (gezien) dan hier nog een filmpje met Ayla en Ravi in de hoofdrol, een bijrol voor Lais en een figurantenrol voor Willem.

(Klik)
- Zamunda
- Zeer actief
Haha, ik vind het toch niet heel erg dat ik dat moet missenranetje schreef:Ik heb met regen meestal een regenpak aan.
Loop ook graag in de regen![]()
Zie er dan verzopen uit, maar onder dat pak ben ik droog![]()
Vooral Claire heeft er een handje van om thuis even lekker tegen me aan te wrijven als ze nat is, dus ja, dàn ben ik bemodderd![]()
En ik niet alleen, ze neemt de witte "granol" muur in de gang ook even mee![]()

Ja ze hebben het echt naar hun zin, ik vind het altijd zo leuk om te zien. Zonder die ruimte zou ik het nooit gedaan hebben, maar dan had ik zelf ook niet drie honden (en daar ben ik ontzettend blij mee dus extra blij met die ruimte).Maryanne schreef:Wat genieten ze allemaal en ook heerlijk al die ruimte voor ze
Ja echt leuk, zelfs Morris komt steeds meer los.Heavy schreef:Wat een lol hebben ze . Heerlijk zo'n vakantie opvang
Het gaat goed en ze hebben veel lol maar helemaal passen is het niet, maar dat is met de nukken van Lais en Ravi (en Morris) sowieso een zeldzaamheid. Ik vind het wel erg leuk dat Lais de aanwezigheid van Ayla niet vervelend lijkt te vinden, vorig jaar vond ze zichzelf volgens mij best een beetje zielig dat Ayla haar Ravi ingepikt had, nu speelt ze zelf tussendoor ook met Raaf. Het leukst is wel nog steeds het gespeel tussen Ravi en Ayla; dat Morris zich buiten ook best lijkt te vermaken vind ik ook erg leuk.Catho schreef:Zo, bijgelezen en gekeken. Wat een ontzettend leuke vakantie zo![]()
Ze passen ook zo fijn in je roedel!
- ranetje
- Zeer actief
Re: [Stilte voor de] storm. Fotospam p3.
Leuk filmpje van Ravi en Ayla
Het kan door de samenstelling van het filmpje komen, maar het lijkt net alsof ze niet op dezelfde manier spelen en dat ze ondanks de speluitdaging af en toe wegdraaien omdat de een niet snapt wat de ander wil.
Of dat nou juist niet het leukste vindt
Ik vind het in ieder geval boeiend om naar te kijken
Mooie wei heb je daar
Het kan door de samenstelling van het filmpje komen, maar het lijkt net alsof ze niet op dezelfde manier spelen en dat ze ondanks de speluitdaging af en toe wegdraaien omdat de een niet snapt wat de ander wil.
Of dat nou juist niet het leukste vindt

Mooie wei heb je daar

- Zamunda
- Zeer actief
Ik denk dat je dat heel goed ziet, dit was maandag en toen was Raaf behoorlijk vervelend met willen rijden/dekken. Ayla vond het erg stom als hij dat deed maar wilde verder toch wel graag spelen (maar vertrouwde hem dus ook niet zo), Raaf wilde op zich ook wel spelen maar zat steeds weer snel in de dekmodus. Ik moest hem dan ook vaak corrigeren, dus het was op die momenten voor niemand leuk (daarom zag ik het dus ook wat somber in qua verdere logeerpartij, maar gek genoeg was het alleen maandag zo erg en nam het daarna weer af). Het was overigens niet alleen Ravi, Lais zat die eerste dagen (en dan met name maandag) ook anders aan Ayla te ruiken.ranetje schreef:Leuk filmpje van Ravi en Ayla
Of dat nou juist niet het leukste vindt![]()
Mooie wei heb je daar
Hier een speelfilmpje van het stel de dag ervoor (toen hij wel een enkele keer wilde dekken maar voornamelijk speelde): heel ander spel.

(Klik)
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Wat een heerlijk vakantie adres
.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik zit steeds echt met een grote glimlach de foto’s en het filmpje te bekijken
(ik lees gewoon even over kattenpisMorris heen
)
Zo geweldig om te zien! Leuk om in die filmpjes ook zo duidelijk de hondentaal te zien. Eerste filmpje is Ayla inderdaad haar ontwijkingsdans aan het doen. Ik vind je zo leuk!!! Zwiep! Maar je blijft uit de buurt van mijn kont! Verder speleeeen!!
Lais oogt ook echt veel meer ontspannen. Niet meer zo strak Ordnung! bevelend er bovenop, maar nu zie je haar soms gewoon blij meerennen. Ok, om vervolgens wel even Ayla te blocken. Het kind moet wel haar plaats weten
Moest wel lachen dat Ayla bovenop de prinses op de erwt plofte
brave Lais heeft wel doorgehad dat ze het zo niet bedoelde.
Grommen om een botje kan ze best goed. Zelfs Morris doet dat soms. Meestal mag het heen en weer afgepakt en is er niks aan de hand, maar soms moet er dan toch even duidelijk gemaakt dat er deze keer vanaf gebleven moet worden. Groot gelijk dat je het even weg hebt gehaald.

Zo geweldig om te zien! Leuk om in die filmpjes ook zo duidelijk de hondentaal te zien. Eerste filmpje is Ayla inderdaad haar ontwijkingsdans aan het doen. Ik vind je zo leuk!!! Zwiep! Maar je blijft uit de buurt van mijn kont! Verder speleeeen!!
Lais oogt ook echt veel meer ontspannen. Niet meer zo strak Ordnung! bevelend er bovenop, maar nu zie je haar soms gewoon blij meerennen. Ok, om vervolgens wel even Ayla te blocken. Het kind moet wel haar plaats weten

Moest wel lachen dat Ayla bovenop de prinses op de erwt plofte

Grommen om een botje kan ze best goed. Zelfs Morris doet dat soms. Meestal mag het heen en weer afgepakt en is er niks aan de hand, maar soms moet er dan toch even duidelijk gemaakt dat er deze keer vanaf gebleven moet worden. Groot gelijk dat je het even weg hebt gehaald.
- ranetje
- Zeer actief
Inderdaad heel andersZamunda schreef:Ik denk dat je dat heel goed ziet, dit was maandag en toen was Raaf behoorlijk vervelend met willen rijden/dekken. Ayla vond het erg stom als hij dat deed maar wilde verder toch wel graag spelen (maar vertrouwde hem dus ook niet zo), Raaf wilde op zich ook wel spelen maar zat steeds weer snel in de dekmodus. Ik moest hem dan ook vaak corrigeren, dus het was op die momenten voor niemand leuk (daarom zag ik het dus ook wat somber in qua verdere logeerpartij, maar gek genoeg was het alleen maandag zo erg en nam het daarna weer af). Het was overigens niet alleen Ravi, Lais zat die eerste dagen (en dan met name maandag) ook anders aan Ayla te ruiken.ranetje schreef:Leuk filmpje van Ravi en Ayla
Of dat nou juist niet het leukste vindt![]()
Mooie wei heb je daar
Hier een speelfilmpje van het stel de dag ervoor (toen hij wel een enkele keer wilde dekken maar voornamelijk speelde): heel ander spel.
(Klik)

- Joyce112
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Typisch Sennen, altijd ergens achteraf je eigen ding doen. Laat de massa maar

- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Zamunda
- Zeer actief
Ze hebben het inmiddels allemaal naar hun zin, echt heel fijn.Tineke schreef:Wat een heerlijk vakantie adres.
Ah, leuk om te lezennomo schreef:Ik zit steeds echt met een grote glimlach de foto’s en het filmpje te bekijken![]()

Je hebt groot gelijk, in het grote geheel maakt het ook niks uit want in de wei rolt hij niet alleen in de paardenmest (wat niet erg is) maar ook in vele andere soorten mest (gans bijvoorbeeld maar ook lijkend op hondendrollen). Is gewoon geen eer aan te behalen.nomo schreef:(ik lees gewoon even over kattenpisMorris heen)
Ja ik vind die taal ook zo gaaf. De ontwijkingsdans was maandag wel echt nodig haha, ze is er redelijk bedreven in maar zodra ze afgeleid werd (bijv. door Lais die naar haar blaftenomo schreef:Zo geweldig om te zien! Leuk om in die filmpjes ook zo duidelijk de hondentaal te zien. Eerste filmpje is Ayla inderdaad haar ontwijkingsdans aan het doen. Ik vind je zo leuk!!! Zwiep! Maar je blijft uit de buurt van mijn kont! Verder speleeeen!!
Lais oogt ook echt veel meer ontspannen. Niet meer zo strak Ordnung! bevelend er bovenop, maar nu zie je haar soms gewoon blij meerennen. Ok, om vervolgens wel even Ayla te blocken. Het kind moet wel haar plaats weten![]()

Lais is echt zoveel meer ontspannen dan vorig jaar en dan op de wandelingen met jullie, vorig jaar moest ik de jonkies echt apart naar buiten laten omdat ze anders niet konden spelen, dit jaar kan ze het gewoon hebben op een enkele bemoeienis na. Ook met Morris gaat het elke dag beter maar in huis vindt ze nog wel dat hij niet met zijn staart in de lucht mag lopen.
Ik had het zelf eerst niet door (net als Ayla), pas toen man zei dat Lais daar lag snapte ik waar het gegrom vandaan kwamnomo schreef:Moest wel lachen dat Ayla bovenop de prinses op de erwt ploftebrave Lais heeft wel doorgehad dat ze het zo niet bedoelde.

Ik weet dat het om motivatie draait en toch blijf ik het bijzonder vinden dat Ayla het durfde te claimen tov Lais (die er überhaupt geen interesse in had maar er enkel langs wilde om de bank op te gaan). Gelukkig neemt Lais dat soort dingen wel heel serieus en gaat ze er totaal geen strijd om aan.nomo schreef:Grommen om een botje kan ze best goed. Zelfs Morris doet dat soms. Meestal mag het heen en weer afgepakt en is er niks aan de hand, maar soms moet er dan toch even duidelijk gemaakt dat er deze keer vanaf gebleven moet worden. Groot gelijk dat je het even weg hebt gehaald.
Grappig hè, de andere dagen is/was het ook als het filmpje op zondag, dus de ontspannen manier van spelen.ranetje schreef:Inderdaad heel anders![]()
Dank je!Joyce112 schreef:Wat woon je mooi! En wat hebben de honden het daar fijn!!
Ja hè. Het heeft volgens mij ook met Lais te maken, je ziet heel duidelijk dat hij zoveel mogelijk afstand van haar houdt. Maar hij komt er uit zichzelf steeds meer bij inmiddels: moesten we hem de eerste paar keer er nog flink bij roepen om de tuin of wei in te gaan, nu komt hij (zij het op een afstandje) uit zichzelf.bram en thijs schreef:Typisch Sennen, altijd ergens achteraf je eigen ding doen. Laat de massa maar
Hij wordt trouwens wel he-le-maal blij als de baas meegaat, daar mag hij namelijk de hele tijd tegenaan schuren met lijf en kwijlbakkes

Leuk!fenneke schreef:Heerlijke updates![]()
- Zamunda
- Zeer actief
Nou. Ja. Ik had grootse plannen voor gisteren, ik wilde met man kijken of we de pomp en slang aan de praat konden krijgen om de vijver in de tuin of die in de wei (bij) te vullen en verder nog samen de wei in om te kijken of ik wat mooie foto's van de logees kon schieten. Oh en mijn plannetje voor de oplossing van Ayla's zandbaard in waterbak uit te voeren. Maar helaas, niets van dat al. Ik mocht het vanaf 's ochtends vroeg doen met vreselijke krampen in buik, enorme misselijkheid en niet uit te houden uitstralingspijnen in rechteronderrug/bekken. Ik wist niet hoe ik het had. 's Middags toch maar naar de HAP gebeld en er werd gedacht aan blindedarmontsteking of niersteen, dus moest een tijdje later langskomen. Zal je net zien, zakte het af. Gelukkig natuurlijk maar nu konden ze niet iets vinden (afgezien van wat bloed en veel ketonen in de urine - laatste was logisch want ik had toen 16 uur daarvoor voor het laatst gegeten - ). Het kon nog steeds een ontwikkelende blindedarmontsteking zijn dus ik moest wel aan de bel trekken als de klachten weer erger werden.
Ik knapte verder op, at wat en toen werd het weer erger (maar niet zo erg als eerder), later zakte het weer af. Dat verergeren en afzakken herhaalde zich nog wat keren met als pretje dat het vannacht om vier uur weer zo erg was dat ik niet meer kon slapen/liggen. Geluk bij een ongeluk dat het niet een uurtje later was want nu kon ik man nog onderscheppen en heeft hij thuis gewerkt en de beesten kunnen verzorgen. De rest van vandaag ging het ook op en neer qua klachten, ik heb maar zoveel mogelijk proberen te slapen. Net wel een rustig rondje door de wei gedaan met man en honden, dat was weer genieten. Maar verder voor mij dus geen avonturen met de honden gisteren en vandaag. Ik heb af en toe met de laptop kunnen zitten en met filmpjes van eerdere dagen aan de slag geweest dus misschien dat ik daar nog iets van af krijg.
Van vanmiddag één kort filmpje waar ik zelf heel erg blij van word. Op de terugweg van het rondje kwamen we weer bij de vijver, ze liepen allemaal voor ons uit en ik was nog net op tijd bij om te zien hoe ze voor het eerst met z'n vijven in het water waren. Zo genieten
.

(Klik)
.
Ik knapte verder op, at wat en toen werd het weer erger (maar niet zo erg als eerder), later zakte het weer af. Dat verergeren en afzakken herhaalde zich nog wat keren met als pretje dat het vannacht om vier uur weer zo erg was dat ik niet meer kon slapen/liggen. Geluk bij een ongeluk dat het niet een uurtje later was want nu kon ik man nog onderscheppen en heeft hij thuis gewerkt en de beesten kunnen verzorgen. De rest van vandaag ging het ook op en neer qua klachten, ik heb maar zoveel mogelijk proberen te slapen. Net wel een rustig rondje door de wei gedaan met man en honden, dat was weer genieten. Maar verder voor mij dus geen avonturen met de honden gisteren en vandaag. Ik heb af en toe met de laptop kunnen zitten en met filmpjes van eerdere dagen aan de slag geweest dus misschien dat ik daar nog iets van af krijg.
Van vanmiddag één kort filmpje waar ik zelf heel erg blij van word. Op de terugweg van het rondje kwamen we weer bij de vijver, ze liepen allemaal voor ons uit en ik was nog net op tijd bij om te zien hoe ze voor het eerst met z'n vijven in het water waren. Zo genieten

(Klik)
Hahaha, weet niet of ik dat overleef hoorbasil schreef:Ik stel voor dat ze voortaan 4x per jaar bij je komen logeren. Het is zo'n heerlijk feel good topic![]()
![]()

- bram en thijs
- Zeer actief
Een lap.app. Kom je bij ons dan?Zamunda schreef:Het kon nog steeds een ontwikkelende blindedarmontsteking zijn

- Zamunda
- Zeer actief
Nou hopelijk nietbram en thijs schreef:Een lap.app. Kom je bij ons dan?Zamunda schreef:Het kon nog steeds een ontwikkelende blindedarmontsteking zijn![]()
![]()

Maar ik verwacht het nu niet meer hoor, lijkt me heel atypisch verloop met steeds weer af- en toenemen van de klachten, bovendien geen defense musculaire. Wat het wel is? Geen idee maar ik hoop dat het maar 'gewoon' overgaat, liefst vandaag nog.
- bram en thijs
- Zeer actief
We zijn heel liefZamunda schreef:Nou hopelijk niet. Grapjurk.

- ranetje
- Zeer actief
Zamunda schreef:Grappig hè, de andere dagen is/was het ook als het filmpje op zondag, dus de ontspannen manier van spelen.ranetje schreef:Inderdaad heel anders![]()

Dat vijver filmpje is leuk!
Zo wordt een zandbaard ook schoon

Misschien een akelige vorm van zomergriep (maag/darm stoornis)?
Wat naar dat je zo'n last had.
Hopelijk idd geen appendix

- Zamunda
- Zeer actief
Nou dan kom je maar een keer op de koffie/theebram en thijs schreef:We zijn heel liefZamunda schreef:Nou hopelijk niet. Grapjurk.
![]()
![]()
Op het ogenblik hoost het appendixen, schijnt door het warme weer te komen. En het is van alle leeftijden

Voor drie seconden ja, daarna paneert ze hem weer en dat plakt natuurlijk zo lekker in een natte baardranetje schreef:Dat vijver filmpje is leuk!
Zo wordt een zandbaard ook schoon![]()
![]()

Misschien wel ja. Maar met name die uitstralingspijnen in de onderrug/bekken herken ik echt totaal niet, en de buikpijnen ook niet eigenlijk, zo gelokaliseerd (in het gebied waar de blindedarm zit). Oh en geen koorts, dus griep is dan wel aardig uitgesloten. Misschien toch een of andere darmontsteking die nu zichzelf oplost? Met name dat zichzelf oplossen heeft mijn interesse, dan vergeet ik de nieuwsgierigheid naar de oorzaak graagranetje schreef:Misschien een akelige vorm van zomergriep (maag/darm stoornis)?
Wat naar dat je zo'n last had.
Hopelijk idd geen appendix

- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Re: [Stilte voor de] storm. Tja. p4
Bent is geen zuster
maar jij gaat straks met je vieze blindedarm naar de ok . Dan kom je haar tegen 

Fenneke en Baloe

- bram en thijs
- Zeer actief
Tijdelijk afgekoeld, komt wel weer opzetten. Maar alle gekheid op een stok, niet te lang wachten als het echt niet meer gaat want je wil geen gebarsten appendix. Echt nietZamunda schreef:Ik heb nu al een paar uur geen echte opvlamming gehad

- bram en thijs
- Zeer actief
- Zamunda
- Zeer actief
Re: [Stilte voor de] storm. Tja. p4
Nou hier, daar gaat het dus al mis.fenneke schreef:Bent is geen zustermaar jij gaat straks met je vieze blindedarm naar de ok . Dan kom je haar tegen
Nee zuster. Maar ik geloof er niet meer in, het gaat nu rap beter ( *klopt af* ). Man zei het ook al want ik kreeg weer praatjesbram en thijs schreef:Tijdelijk afgekoeld, komt wel weer opzetten. Maar alle gekheid op een stok, niet te lang wachten als het echt niet meer gaat want je wil geen gebarsten appendix. Echt nietZamunda schreef:Ik heb nu al een paar uur geen echte opvlamming gehad