Het blijft maar doorgaan...

Moderator: moderatorteam
Dat is dan gelijk een vrijbrief voor ander crapule om hun bijtgrage monsters ongestraft eens even lekker los te laten gaan.Nanna schreef:"De politie laat weten dat de eigenaar van de hond is achterhaald. Er wordt hem niets ten laste gelegd"
Precies ik ga me ook maar oriënteren hier om een mix van Presa/Kangal/Pitt/Boerboel/Dogo Argentino aaan te schaffenWolfsblut schreef:Dat is dan gelijk een vrijbrief voor ander crapule om hun bijtgrage monsters ongestraft eens even lekker los te laten gaan.Nanna schreef:"De politie laat weten dat de eigenaar van de hond is achterhaald. Er wordt hem niets ten laste gelegd"
Vanouds gaf men altijd de voorkeur aan voormalige beroepsmilitairen Rocco. Het wanbeleid speelt al van midden jaren zeventig. Militairen die solliciteerden werden afgewezen met de mededeling dat ze liever mensen hadden die verbaal conflicten zouden kunnen oplossen. Jongens en meisje die enkele jaren vervolgonderwijs hadden genoten dus. Militairen waren daarvoor niet geschikt, die praatten te weinig en sloegen er na een waarschuwing al op los en dat wilde men natuurlijk niet. Wat het heeft opgeleverd kunnen we dagelijks vanuit de media vernemen. Politiemensen die in elkaar worden geslagen is dan ook schering en inslag.Rocco schreef:Precies ik ga me ook maar oriënteren hier om een mix van Presa/Kangal/Pitt/Boerboel/Dogo Argentino aaan te schaffenWolfsblut schreef:Dat is dan gelijk een vrijbrief voor ander crapule om hun bijtgrage monsters ongestraft eens even lekker los te laten gaan.Nanna schreef:"De politie laat weten dat de eigenaar van de hond is achterhaald. Er wordt hem niets ten laste gelegd"
en deze eens lekker los gooien in de wijk ...wie maakt je wat.
Je moet je toch je ogen uit je kop schamen als je heden ten dage bij de politie zit....ik zou daar niet kunnen werken met
dat slappe beleid.
Wat papegaai je nou allemaal ..JA HET WORDT EENS TIJD dat die corrupte top daar eens met een tegen geluid komt dan jaaaaaaren door te blijven prutsen,volgens mij is het al lang duidelijk dat dierenleed helemaal geen prioriteit hier heeft met die belachelijk lage straffen hier.Cleva schreef:Rocco schreef:Precies ik ga me ook maar oriënteren hier om een mix van Presa/Kangal/Pitt/Boerboel/Dogo Argentino aaan te schaffenWolfsblut schreef:Dat is dan gelijk een vrijbrief voor ander crapule om hun bijtgrage monsters ongestraft eens even lekker los te laten gaan.Nanna schreef:"De politie laat weten dat de eigenaar van de hond is achterhaald. Er wordt hem niets ten laste gelegd"
en deze eens lekker los gooien in de wijk ...wie maakt je wat.
Je moet je toch je ogen uit je kop schamen als je heden ten dage bij de politie zit....ik zou daar niet kunnen werken met
dat slappe beleid.
Nou, de politie bedenkt de strafmaat of wat er wel en niet strafbaar is niet, hoor.
Godzijdank trouwens.
Misschien hadden ze de afspraak om de hond in te laten slapen zelf al gemaakt.
Maar goed, het staat natuurlijk veel interessanter om maar weer eens wat dom van je af te gaan zitten bulderen dat "ze er iets an moete doen".
Deze maand nog maar 26 steekpartijen met 5 doden en 29 gewonden.Cleva schreef: Ondertussen is het een van de veiligste landen op de wereld en is het ook nooit veiliger dan nu geweest.
kun je nagaan wat voor gekkenhuis de rest van de wereld is..korthaar schreef:Deze maand nog maar 26 steekpartijen met 5 doden en 29 gewonden.Cleva schreef: Ondertussen is het een van de veiligste landen op de wereld en is het ook nooit veiliger dan nu geweest.
En de absolute onderkant uit de rest van de wereld blijft maar gewoon probleemloos naar Europa komen. In alle opzichten wordt de spoeling met de maand dunner en stijgt de criminaliteit met de dag. De gevolgen ervan hebben we allemaal te danken aan een kleine groep politiek correcte linkse schreeuwers. Door ongelimiteerd geld bij te drukken probeert men de economie te manipuleren en de inflatie kunstmatig laag te houden. En aangezien er geen tegenwaarde is in goud, kan dit geen stand houden.S@ndr@ schreef:kun je nagaan wat voor gekkenhuis de rest van de wereld is..korthaar schreef:Deze maand nog maar 26 steekpartijen met 5 doden en 29 gewonden.Cleva schreef: Ondertussen is het een van de veiligste landen op de wereld en is het ook nooit veiliger dan nu geweest.
![]()
gelukkig zijn mensen helemaal niet gewelddadig of gevaarlijk , tenminste de meeste niet...
In het begin zat ik me wel eens te ergeren aan die negativiteit. Nu verheug ik me er op om het aan mijn man voor te lezen. Wedden dat hij wat roept over onze wijnvoorraad. Of die wel past bij de babydijtjes van Nanna.Cleva schreef:Hahaha! En we zijn weer thuis.
Godallejezus.
Kannibalisme nog wel , kijk maar uit je kent het gezegde toch wel het oude vlees moet eerst opWolfsblut schreef:
En de absolute onderkant uit de rest van de wereld blijft maar gewoon probleemloos naar Europa komen. In alle opzichten wordt de spoeling met de maand dunner en stijgt de criminaliteit met de dag. De gevolgen ervan hebben we allemaal te danken aan een kleine groep politiek correcte linkse schreeuwers. Door ongelimiteerd geld bij te drukken probeert men de economie te manipuleren en de inflatie kunstmatig laag te houden. En aangezien er geen tegenwaarde is in goud, kan dit geen stand houden.
Binnen afzienbare tijd zal de economie dan ook volledig imploderen. Bedrijven gaan massaal failliet waardoor een Europese hongersnood voor de deur staat waarbij de jaren dertig volledig zullen verbleken. Het wordt vechten om te overleven. Huizen worden massaal aangeboden. Zelfs ver onder de prijs raakt men ze aan de straatstenen niet meer kwijt. Straatbendes van buitenlandse afkomst zullen het straatbeeld bepalen om u van uw laatste bezittingen te beroven. Moord en doodslag kijkt niemand meer van op. Kannibalisme wordt voor velen de normaalste zaak van de wereld. Voedselgebrek leidt ertoe dat mensen massaal doodgaan. Lijken liggen opgestapeld omdat men er geen raad meer mee weet. Besmettelijke ziektes als de zwarte dood doen de rest. Ze ontzien niets en niemand.
Willen we dit? Klaarblijkelijk wel want de instroom van vreemde volkeren die massaal roofbouw plegen op onze sociaal economische voorzieningen gaat gestaag verder. Uiteindelijk betekent dat onze ondergang. Zelfs Einstein heeft ons, net als vele anderen hiervoor gewaarschuwd. Aan u de keus.
Nu zie ik nanna met babybeentjes onder een volwassen torsoBonnie F schreef:Of die wel past bij de babydijtjes van Nanna.
En maatje 43dagmar88 schreef:Nu zie ik nanna met babybeentjes onder een volwassen torsoBonnie F schreef:Of die wel past bij de babydijtjes van Nanna.
Nanna schreef:Dan kan ik altijd nog een nieuwe carrière opstartenmalinois schreef:En maatje 43dagmar88 schreef:
Nu zie ik nanna met babybeentjes onder een volwassen torso![]()
Je doelt neem ik aan op de liquidatie van een jonge advocaat?korthaar schreef:In shithole amsterdam was het ook weer raak vandaag.
Hoezo, zijn er nog meer leugens aan het licht gekomen bij de familie Halsema?blondie schreef:Je doelt neem ik aan op de liquidatie van een jonge advocaat?korthaar schreef:In shithole amsterdam was het ook weer raak vandaag.
Hier om de hoek helaas, je bent je leven niet meer veilig. De kogels vliegen je om de orenblondie schreef:Je doelt neem ik aan op de liquidatie van een jonge advocaat?korthaar schreef:In shithole amsterdam was het ook weer raak vandaag.
zolang het aan t licht komt is ze niet chantabel en kan ze lekker haar werk doenkorthaar schreef:Hoezo, zijn er nog meer leugens aan het licht gekomen bij de familie Halsema?blondie schreef:Je doelt neem ik aan op de liquidatie van een jonge advocaat?korthaar schreef:In shithole amsterdam was het ook weer raak vandaag.