Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hondje doodgebeten door rottweiler

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Desi&Bibi
Zeer actief
Aantal honden: 4

Hondje doodgebeten door rottweiler

Ongelezen bericht door Desi&Bibi »

Miezemuis
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2

Re: Hondje doodgebeten door rottweiler

Ongelezen bericht door Miezemuis »

Ze zeggen dat de reden dat er niks ten laste wordt gelegd is omdat hij het niet expres deed, maar een hond waarvan je weet dat hij agressief is laten ontsnappen vind ik je iig erop. wijzen dat je de verantwoordelijkheid voor zo'n hond niet kunt dragen.
Afbeelding
Wolfsblut
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Nanna schreef:"De politie laat weten dat de eigenaar van de hond is achterhaald. Er wordt hem niets ten laste gelegd"
Dat is dan gelijk een vrijbrief voor ander crapule om hun bijtgrage monsters ongestraft eens even lekker los te laten gaan.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
Rocco
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rocco »

Wolfsblut schreef:
Nanna schreef:"De politie laat weten dat de eigenaar van de hond is achterhaald. Er wordt hem niets ten laste gelegd"
Dat is dan gelijk een vrijbrief voor ander crapule om hun bijtgrage monsters ongestraft eens even lekker los te laten gaan.
Precies ik ga me ook maar oriënteren hier om een mix van Presa/Kangal/Pitt/Boerboel/Dogo Argentino aaan te schaffen
en deze eens lekker los gooien in de wijk ...wie maakt je wat.

Je moet je toch je ogen uit je kop schamen als je heden ten dage bij de politie zit....ik zou daar niet kunnen werken met
dat slappe beleid.
Nakisha
moderator
Mijn ras(sen): Coahuila

Ongelezen bericht door Nakisha »

Ik word hier zo woedend van. Je zou haast bewapend rond moeten lopen om dat soort krengen te kunnen overmeesteren. Dat is toch niet de wereld die wij willen???

Neem gerust een bijtend joekel en laat maar lekker loslopen, gewoon de voordeur uit schoppen zo'n beest. Niet opgehitst, dus u komt overal mee weg. Verscheuren ze het hondje van de buurvrouw? Bijten ze een speeltuin vol kleuters het ziekenhuis in? Ach, niet verwijtbaar hoor, u liet hem slechts los over straat gaan, niks mis mee. Neemt u gerust een nieuwe, want we nemen deze mee, maar u word geen strobreed in de weg gelegd en NATUURLIJK niets verweten!
Afbeelding
Wolfsblut
Zeer actief

Rocco schreef:
Wolfsblut schreef:
Precies ik ga me ook maar oriënteren hier om een mix van Presa/Kangal/Pitt/Boerboel/Dogo Argentino aaan te schaffen

Je moet je toch je ogen uit je kop schamen als je heden ten dage bij de politie zit....ik zou daar niet kunnen werken met
dat slappe beleid.
Vanouds gaf men altijd de voorkeur aan voormalige beroepsmilitairen Rocco. Het wanbeleid speelt al van midden jaren zeventig. Militairen die solliciteerden werden afgewezen met de mededeling dat ze liever mensen hadden die verbaal conflicten zouden kunnen oplossen. Jongens en meisje die enkele jaren vervolgonderwijs hadden genoten dus. Militairen waren daarvoor niet geschikt, die praatten te weinig en sloegen er na een waarschuwing al op los en dat wilde men natuurlijk niet. Wat het heeft opgeleverd kunnen we dagelijks vanuit de media vernemen. Politiemensen die in elkaar worden geslagen is dan ook schering en inslag.
Het is dan ook niet voor niets dat velen van hen een baantje elders zoeken.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
korthaar
Zeer actief

Ongelezen bericht door korthaar »

De doeslief campagne van sire wil z'n vruchten nog niet afwerpen, als je het allemaal zo leest.
Rocco
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rocco »

Cleva schreef:
Rocco schreef:
Wolfsblut schreef:

dat slappe beleid.

Nou, de politie bedenkt de strafmaat of wat er wel en niet strafbaar is niet, hoor.
Godzijdank trouwens.

Misschien hadden ze de afspraak om de hond in te laten slapen zelf al gemaakt.
Maar goed, het staat natuurlijk veel interessanter om maar weer eens wat dom van je af te gaan zitten bulderen dat "ze er iets an moete doen".
Wat papegaai je nou allemaal ..JA HET WORDT EENS TIJD dat die corrupte top daar eens met een tegen geluid komt dan jaaaaaaren door te blijven prutsen,volgens mij is het al lang duidelijk dat dierenleed helemaal geen prioriteit hier heeft met die belachelijk lage straffen hier.
korthaar
Zeer actief

Cleva schreef: Ondertussen is het een van de veiligste landen op de wereld en is het ook nooit veiliger dan nu geweest.
Deze maand nog maar 26 steekpartijen met 5 doden en 29 gewonden.
Bonnie F
Zeer actief

Ongelezen bericht door Bonnie F »

Ja, en? Wat zegt dat in relatieve zin?
Afbeelding
Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

korthaar schreef:
Cleva schreef: Ondertussen is het een van de veiligste landen op de wereld en is het ook nooit veiliger dan nu geweest.
kun je nagaan wat voor gekkenhuis de rest van de wereld is.. :hmmm:
gelukkig zijn mensen helemaal niet gewelddadig of gevaarlijk , tenminste de meeste niet...
S@ndr@
Zeer actief

maar dat willen mensen wel , dat t allemaal vreedzaam en gereguleerd is, terwijl ze zelf natuurlijk vinden dat de regels alleen voor anderen gelden :engel: . het leven is van oorsprong een strijd om te overleven, en we zijn best een heel eindje gekomen, maar er zullen altijd weer gaten vallen in dat laagje beschaving.
S@ndr@
Zeer actief

..het woord ontsnapt betekend wat anders dan vrijgelaten.. dat sommigen mensen niet veel meer bewust zijn hebben dan een pinda is nu eenmaal een soort van feit. ja dan zouden ze niet zo`n hond moeten hebben , ben ik met je eens.. 100% want ik wil er niet mee geassocieerd worden, :roll: maar voor heel veel mensen is een hond nu eenmaal maar een hond en die doet wat ie doet :19: .. dat de honden forum normen daar niet rond gaan ontgaat een hoop mensen hier vaak.
en dan kun je tekeer gaan als een soort van menselijke klapkaak, met heel veel agressieve termen.. maar er veranderd niets totdat de mensen die een hond hebben dat eens serieus gaan nemen. en dan heb ik het niet over hondenforumers . dat moge duidelijk zijn
Wolfsblut
Zeer actief

S@ndr@ schreef:
korthaar schreef:
kun je nagaan wat voor gekkenhuis de rest van de wereld is.. :hmmm:
gelukkig zijn mensen helemaal niet gewelddadig of gevaarlijk , tenminste de meeste niet...
En de absolute onderkant uit de rest van de wereld blijft maar gewoon probleemloos naar Europa komen. In alle opzichten wordt de spoeling met de maand dunner en stijgt de criminaliteit met de dag. De gevolgen ervan hebben we allemaal te danken aan een kleine groep politiek correcte linkse schreeuwers. Door ongelimiteerd geld bij te drukken probeert men de economie te manipuleren en de inflatie kunstmatig laag te houden. En aangezien er geen tegenwaarde is in goud, kan dit geen stand houden.

Binnen afzienbare tijd zal de economie dan ook volledig imploderen. Bedrijven gaan massaal failliet waardoor een Europese hongersnood voor de deur staat waarbij de jaren dertig volledig zullen verbleken. Het wordt vechten om te overleven. Huizen worden massaal aangeboden. Zelfs ver onder de prijs raakt men ze aan de straatstenen niet meer kwijt. Straatbendes van buitenlandse afkomst zullen het straatbeeld bepalen om u van uw laatste bezittingen te beroven. Moord en doodslag kijkt niemand meer van op. Kannibalisme wordt voor velen de normaalste zaak van de wereld. Voedselgebrek leidt ertoe dat mensen massaal doodgaan. Lijken liggen opgestapeld omdat men er geen raad meer mee weet. Besmettelijke ziektes als de zwarte dood doen de rest. Ze ontzien niets en niemand.

Willen we dit? Klaarblijkelijk wel want de instroom van vreemde volkeren die massaal roofbouw plegen op onze sociaal economische voorzieningen gaat gestaag verder. Uiteindelijk betekent dat onze ondergang. Zelfs Einstein heeft ons, net als vele anderen hiervoor gewaarschuwd. Aan u de keus.
Habibi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy)

Ongelezen bericht door Habibi »

Wel bakken in de babyolie hè.
Afbeelding
MirjamV
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerenfox, Shetland Sheepdog

Ongelezen bericht door MirjamV »

Hier op de buurt ook een chihuahua dood gebeten door een rotweiller, die hond wordt nog gewoon vrolijk uitgelaten in de 'spits' in het uitlaatgebied. Geen muilkorf oid.
Bonnie F
Zeer actief

Ongelezen bericht door Bonnie F »

Cleva schreef:Hahaha! En we zijn weer thuis.
Godallejezus.
In het begin zat ik me wel eens te ergeren aan die negativiteit. Nu verheug ik me er op om het aan mijn man voor te lezen. Wedden dat hij wat roept over onze wijnvoorraad. Of die wel past bij de babydijtjes van Nanna.
Afbeelding
Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
Tineke
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Tineke »

Wolfsblut schreef:
En de absolute onderkant uit de rest van de wereld blijft maar gewoon probleemloos naar Europa komen. In alle opzichten wordt de spoeling met de maand dunner en stijgt de criminaliteit met de dag. De gevolgen ervan hebben we allemaal te danken aan een kleine groep politiek correcte linkse schreeuwers. Door ongelimiteerd geld bij te drukken probeert men de economie te manipuleren en de inflatie kunstmatig laag te houden. En aangezien er geen tegenwaarde is in goud, kan dit geen stand houden.

Binnen afzienbare tijd zal de economie dan ook volledig imploderen. Bedrijven gaan massaal failliet waardoor een Europese hongersnood voor de deur staat waarbij de jaren dertig volledig zullen verbleken. Het wordt vechten om te overleven. Huizen worden massaal aangeboden. Zelfs ver onder de prijs raakt men ze aan de straatstenen niet meer kwijt. Straatbendes van buitenlandse afkomst zullen het straatbeeld bepalen om u van uw laatste bezittingen te beroven. Moord en doodslag kijkt niemand meer van op. Kannibalisme wordt voor velen de normaalste zaak van de wereld. Voedselgebrek leidt ertoe dat mensen massaal doodgaan. Lijken liggen opgestapeld omdat men er geen raad meer mee weet. Besmettelijke ziektes als de zwarte dood doen de rest. Ze ontzien niets en niemand.

Willen we dit? Klaarblijkelijk wel want de instroom van vreemde volkeren die massaal roofbouw plegen op onze sociaal economische voorzieningen gaat gestaag verder. Uiteindelijk betekent dat onze ondergang. Zelfs Einstein heeft ons, net als vele anderen hiervoor gewaarschuwd. Aan u de keus.
Kannibalisme nog wel , kijk maar uit je kent het gezegde toch wel het oude vlees moet eerst op :mrgreen:
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Bonnie F schreef:Of die wel past bij de babydijtjes van Nanna.
Nu zie ik nanna met babybeentjes onder een volwassen torso :schrik:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

dagmar88 schreef:
Bonnie F schreef:Of die wel past bij de babydijtjes van Nanna.
En maatje 43 :schrik:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Habibi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy)

Ongelezen bericht door Habibi »

Nanna schreef:
malinois schreef:
dagmar88 schreef:
En maatje 43 :schrik:
Dan kan ik altijd nog een nieuwe carrière opstarten :lol1:
Afbeelding

Jaaaaa, daar zijn ze óók gék op kindertjes....
Afbeelding
korthaar
Zeer actief

In shithole amsterdam was het ook weer raak vandaag.
S@ndr@
Zeer actief

een liquidatie door een menselijke klapkaak..
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

korthaar schreef:In shithole amsterdam was het ook weer raak vandaag.
Je doelt neem ik aan op de liquidatie van een jonge advocaat?
korthaar
Zeer actief

blondie schreef:
Hoezo, zijn er nog meer leugens aan het licht gekomen bij de familie Halsema?
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

blondie schreef:
Hier om de hoek helaas, je bent je leven niet meer veilig. De kogels vliegen je om de oren :cry:
Was een knappe kop, arme familie!
S@ndr@
Zeer actief

korthaar schreef:
blondie schreef:
Hoezo, zijn er nog meer leugens aan het licht gekomen bij de familie Halsema?
zolang het aan t licht komt is ze niet chantabel en kan ze lekker haar werk doen :wink:
S@ndr@
Zeer actief

nou voor elkaar toch.. al die maatregelen had ze van tevoren al moeten nemen, hoe haal je t in je kop om je hond alleen de straat op te laten gaan omdat hij kan ontsnappen :scratch:
Nakisha
moderator
Mijn ras(sen): Coahuila

Ongelezen bericht door Nakisha »

TOCH nog, gelukkig. Ze krijgen het misschien nog es door...
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”