En Max is mijn draak....onze honden die elkaar als het erop aankomt allemaal helpen!
Die namen voor onze honden vind ik ook niet zo storen, Linlin noemt haar eigen honden "mormels", ik noem Moritz een "Griekse Gevelpisser", enz. enz. Ik denk dat de meeste dit wel kunnen hebben, en zo niet...... tja.... ehhhh pech?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ieder z'n meug
Moderator: moderatorteam
- ~Kimske
- Actief

Hoe wij onze honden noemen zijn koosnaampjes. Hoe een ander mijn honden noemt, zal mij een zorg zijn.Stang schreef:Die namen voor onze honden vind ik ook niet zo storen, Linlin noemt haar eigen honden "mormels", ik noem Moritz een "Griekse Gevelpisser", enz. enz. Ik denk dat de meeste dit wel kunnen hebben, en zo niet...... tja.... ehhhh pech?
Maar een beetje tolerantie in z'n algemeen, daar doel ik op. Niet gelijk in het africhtershoekje iemand afbranden om z'n TT (zoiets dan, nu van de goeie kant uit verteld?)
Da's nu in jouw geval wel even heel makkelijk om aan te halen. Ja, ook ik vind het super dat er een aantal mensen gelijk in de auto gesprongen zijn. Echt geweldig!Stang schreef:Dat is, denk ik, ook juist het fijne aan dit forum: ja, we zijn weleens hard tegen elkaar, maar er zijn hier ook heel oprechte mensen met een enorm groot hart voor onze honden die elkaar als het erop aankomt allemaal helpen!
Ik heb alleen niet het idee dat dit soort acties voor iedereen op het forum in touw gezet zouden worden.... Logisch ook hoor, gaat het verder ook niet over, maar als je pretendeert een algemeen 'gezellig' forum te zijn dan moet je ook nieuwkomers de kans gunnen. En niet bij voorbaat afbranden door de soort honden die ze hebben. Of door het droomidee dat ze hebben
(even voor de zekerheid, het gaat verder nergens over mezelf; ik voel me niet gekwetst of achtergesteld ofzo)
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
als je er 1 dag bent... weet ik het niet.. maar ik denk dat als de nood aan de man is, ik hier wel op een paar mensen kan rekenen ondanks dat ik ze nog nooit gezien heb.Saartje schreef: Ik heb alleen niet het idee dat dit soort acties voor iedereen op het forum in touw gezet zouden worden....
ik vind niet dat ik meteen afgebrand ben, wel vrij harde discussies maar dat doe ik zelf ook. Niet meteen misschien maar dat komt later wel...Logisch ook hoor, gaat het verder ook niet over, maar als je pretendeert een algemeen 'gezellig' forum te zijn dan moet je ook nieuwkomers de kans gunnen. En niet bij voorbaat afbranden door de soort honden die ze hebben. Of door het droomidee dat ze hebben
(even voor de zekerheid, het gaat verder nergens over mezelf; ik voel me niet gekwetst of achtergesteld ofzo)

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik ben dat toch niet helemaal met je eens. Natuurlijk zal er wel verschil inzitten of iemand hier wat langer op het forum komt of niet en of die persoon én/of hond een beetje aardig gevonden wordt, maar in principe geloof ik zeker dat er de bereidheid is om iedereen te helpen!Saartje schreef:Hoe wij onze honden noemen zijn koosnaampjes. Hoe een ander mijn honden noemt, zal mij een zorg zijn.Stang schreef:Die namen voor onze honden vind ik ook niet zo storen, Linlin noemt haar eigen honden "mormels", ik noem Moritz een "Griekse Gevelpisser", enz. enz. Ik denk dat de meeste dit wel kunnen hebben, en zo niet...... tja.... ehhhh pech?
Maar een beetje tolerantie in z'n algemeen, daar doel ik op. Niet gelijk in het africhtershoekje iemand afbranden om z'n TT (zoiets dan, nu van de goeie kant uit verteld?)
Da's nu in jouw geval wel even heel makkelijk om aan te halen. Ja, ook ik vind het super dat er een aantal mensen gelijk in de auto gesprongen zijn. Echt geweldig!Stang schreef:Dat is, denk ik, ook juist het fijne aan dit forum: ja, we zijn weleens hard tegen elkaar, maar er zijn hier ook heel oprechte mensen met een enorm groot hart voor onze honden die elkaar als het erop aankomt allemaal helpen!
Ik heb alleen niet het idee dat dit soort acties voor iedereen op het forum in touw gezet zouden worden.... Logisch ook hoor, gaat het verder ook niet over, maar als je pretendeert een algemeen 'gezellig' forum te zijn dan moet je ook nieuwkomers de kans gunnen. En niet bij voorbaat afbranden door de soort honden die ze hebben. Of door het droomidee dat ze hebben
In mijn geval speelde niet zozeer mijn persoontje mee (denk ik), maar meer het "geval Moritz". Zo een beetje de meeste hier weten wat voor een hond Moritz is en dat weglopen bij hem betekent: totale paniek.
Moritz is geen hond die te benaderen is door een vreemde, bij daglicht was de zoekactie een ramp geworden.
Heb jij Joost nog meegemaakt? Joost was totaal onbekend hier op het forum, nog nooit geschreven hier of wat dan ook. Via via kwam hier een topic over het kwijtraken van zijn hond. Zo kwam hij hier ook op het forum..... zo'n treurig verhaal, die man had zo'n verdriet: het ene moment was zijn hond er, hij draait zich om en de hond was weg.
Niemand kende hem dus, maar er zijn allerlei acties hier op touw gezet. Asiels zijn aangeschreven, een heleboel mensen zijn naar asiels gegaan om daar te zoeken, in de buurt is gezocht, enz. enz. enz.
Een totaal onbekende met een hoop verdriet en er was enorm veel hulp!

Hard tegen elkaar???? Dat gebeurt misschien in het veteranenhoekje, dat weet ik niet. Hard tegen elkaar mag je zijn, daar wordt je hard vanStang schreef:Dat is, denk ik, ook juist het fijne aan dit forum: ja, we zijn weleens hard tegen elkaar, maar er zijn hier ook heel oprechte mensen met een enorm groot hart voor onze honden die elkaar als het erop aankomt allemaal helpen!

Maar grof uithalen tegen nieuwkomers, mensen met droomideeën neersabelen, mensen en masse gaan neersabelen.... Ik vind het niet nodig. Het is ook niet nodig denk ik!
Nee, ik heb Joost niet meegemaakt denk ik. Ik weet er niks van in elk geval. Mooi dat zoiets op touw gezet wordt dan.Stang schreef:Heb jij Joost nog meegemaakt? Joost was totaal onbekend hier op het forum, nog nooit geschreven hier of wat dan ook. Via via kwam hier een topic over het kwijtraken van zijn hond. Zo kwam hij hier ook op het forum..... zo'n treurig verhaal, die man had zo'n verdriet: het ene moment was zijn hond er, hij draait zich om en de hond was weg.
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee, soms is dat ook niet nodig, dat ben ik ook wel met je eens.Saartje schreef:Hard tegen elkaar???? Dat gebeurt misschien in het veteranenhoekje, dat weet ik niet. Hard tegen elkaar mag je zijn, daar wordt je hard vanStang schreef:Dat is, denk ik, ook juist het fijne aan dit forum: ja, we zijn weleens hard tegen elkaar, maar er zijn hier ook heel oprechte mensen met een enorm groot hart voor onze honden die elkaar als het erop aankomt allemaal helpen!
Maar grof uithalen tegen nieuwkomers, mensen met droomideeën neersabelen, mensen en masse gaan neersabelen.... Ik vind het niet nodig. Het is ook niet nodig denk ik!
Soms vind ik het ook weleens te hard aan toegaan, maar soms zijn ook weleens wat harde woorden nodig om tot iemand door te dringen....
Het forum is zoals het is, zoals het al jaren is. Sommige mensen hebben hier hun stek gevonden, sommige vinden het te hard en gaan weer weg.
Weer anderen lezen door de hardheid heen en weten dat er over het algemeen hele fijne mensen onder zitten..... maar dat leer je pas in de loop der tijd, want ook ik heb in het begin weleens met grote ogen zitten lezen en ook nog weleens dat ik denk "nou, nou, iets milder graag"

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ik denk dat dat het is... je moet er doorheen kijkenStang schreef: Weer anderen lezen door de hardheid heen en weten dat er over het algemeen hele fijne mensen onder zitten..... maar dat leer je pas in de loop der tijd, want ook ik heb in het begin weleens met grote ogen zitten lezen en ook nog weleens dat ik denk "nou, nou, iets milder graag"

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Of nog ietsje harder kunnen schreeuwen cq afbekkenmalinois schreef:ik denk dat dat het is... je moet er doorheen kijkenStang schreef: Weer anderen lezen door de hardheid heen en weten dat er over het algemeen hele fijne mensen onder zitten..... maar dat leer je pas in de loop der tijd, want ook ik heb in het begin weleens met grote ogen zitten lezen en ook nog weleens dat ik denk "nou, nou, iets milder graag"

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
maxcola schreef:Of nog ietsje harder kunnen schreeuwen cq afbekkenmalinois schreef:ik denk dat dat het is... je moet er doorheen kijkenStang schreef: Weer anderen lezen door de hardheid heen en weten dat er over het algemeen hele fijne mensen onder zitten..... maar dat leer je pas in de loop der tijd, want ook ik heb in het begin weleens met grote ogen zitten lezen en ook nog weleens dat ik denk "nou, nou, iets milder graag"

- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Hahahahaha, dat soms ook jamaxcola schreef:Of nog ietsje harder kunnen schreeuwen cq afbekkenmalinois schreef:ik denk dat dat het is... je moet er doorheen kijkenStang schreef: Weer anderen lezen door de hardheid heen en weten dat er over het algemeen hele fijne mensen onder zitten..... maar dat leer je pas in de loop der tijd, want ook ik heb in het begin weleens met grote ogen zitten lezen en ook nog weleens dat ik denk "nou, nou, iets milder graag"

Hoe moet ik het zeggen? het is de "cultuur" van dit forum, dat verander je niet. De mensen die hier allang schrijven, weten hoe het hier gaat, de nieuwkomers schrikken zich óf rot en draaien zich om óf ze zijn nieuwsgierig, gaan verder lezen en blijven hangen.
Het is wel één van de hondenfora die het langst bestaat én die enorm veel leden heeft vergeleken met anderen.
Dus iets gaat er hier toch goed.........

En geloof maar niet dat ik nooit wat naar m'n kop gegooid heb gekregen!!! 8O Eén van de eerste vragen van mij, ging over m'n puppy Tara..... ik kreeg meteen te horen dat ik dat beestje maar naar het asiel moest brengen want "het werd toch niks" 8O

- ~Kimske
- Actief
Het ligt denk ik ook aan jezelf hoe je met die 'hardheid' omgaat, ik ( als best wel newbie) erger me aan sommige reacties ehct groen en geel, en ik negeer dat dan volkomen... of niet, ligt aan het onderwerp en wie en de toon waarop etc etc etc...
Toen ik de zoekactie met Moritz las, deed me dat echt goed, als ikt eerder had geweten was ik zeker ook gaan zoeken, ken weesp op me duimpje, dat doe je gewoon voor elkaar vind ik, dan staat alles op het forum er even buiten. Ik hoop dat als Max een keer spoorloos is, er ook medeleven zal zijn, ik weet t eigenlijk wel zeker.... Dat geeft een goed gevoel. En je hoeft t niet altijd met iedereen eens te zijn, iedereen doet waarvan hij/ zij denkt dat het beste is voor zijn/ haar hond....
Toen ik de zoekactie met Moritz las, deed me dat echt goed, als ikt eerder had geweten was ik zeker ook gaan zoeken, ken weesp op me duimpje, dat doe je gewoon voor elkaar vind ik, dan staat alles op het forum er even buiten. Ik hoop dat als Max een keer spoorloos is, er ook medeleven zal zijn, ik weet t eigenlijk wel zeker.... Dat geeft een goed gevoel. En je hoeft t niet altijd met iedereen eens te zijn, iedereen doet waarvan hij/ zij denkt dat het beste is voor zijn/ haar hond....

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Stang schreef:En geloof maar niet dat ik nooit wat naar m'n kop gegooid heb gekregen!!! 8O Eén van de eerste vragen van mij, ging over m'n puppy Tara..... ik kreeg meteen te horen dat ik dat beestje maar naar het asiel moest brengen want "het werd toch niks" 8O

- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Tuurlijkmalinois schreef:Stang schreef:En geloof maar niet dat ik nooit wat naar m'n kop gegooid heb gekregen!!! 8O Eén van de eerste vragen van mij, ging over m'n puppy Tara..... ik kreeg meteen te horen dat ik dat beestje maar naar het asiel moest brengen want "het werd toch niks" 8Oen dat heb je zeker ook meteen gedaan

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
geen discussie over mogelijkStang schreef:Tuurlijkmalinois schreef:Stang schreef:En geloof maar niet dat ik nooit wat naar m'n kop gegooid heb gekregen!!! 8O Eén van de eerste vragen van mij, ging over m'n puppy Tara..... ik kreeg meteen te horen dat ik dat beestje maar naar het asiel moest brengen want "het werd toch niks" 8Oen dat heb je zeker ook meteen gedaan
De adviezen die hier gegeven worden zijn tenslotte altijd heilig
![]()
![]()

Dat stadium ben ik inmiddels voorbij, ook in het echte leven trouwens. "Zachte heelmeesters...."Stang schreef:Het forum is zoals het is, zoals het al jaren is. Sommige mensen hebben hier hun stek gevonden, sommige vinden het te hard en gaan weer weg.
Weer anderen lezen door de hardheid heen en weten dat er over het algemeen hele fijne mensen onder zitten..... maar dat leer je pas in de loop der tijd, want ook ik heb in het begin weleens met grote ogen zitten lezen en ook nog weleens dat ik denk "nou, nou, iets milder graag"
Ik ben alles behalve zacht. Je mag mij ook voor van alles en nog wat uitmaken. Ik weet wat ik aan mezelf heb, dus dat deert me niet
Ik kan er alleen erg slecht tegen als anderen zonder aanleiding de grond in getrapt worden. Is gewoon niet nodig denk ik.
En nu ga ik weer slapen. En heb ik vanavond toch nog een fijne discussie op het hondenforum gehad

- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat was ongeveer een jaar geleden. De hond is maanden later teruggevonden: iemand had de hond zien lopen en dacht "goh wat zielig zo alleen" en had hem meegenomen 8OSaartje schreef:Nee, ik heb Joost niet meegemaakt denk ik. Ik weet er niks van in elk geval. Mooi dat zoiets op touw gezet wordt dan.Stang schreef:Heb jij Joost nog meegemaakt? Joost was totaal onbekend hier op het forum, nog nooit geschreven hier of wat dan ook. Via via kwam hier een topic over het kwijtraken van zijn hond. Zo kwam hij hier ook op het forum..... zo'n treurig verhaal, die man had zo'n verdriet: het ene moment was zijn hond er, hij draait zich om en de hond was weg.
De hond was gechipt, maar die mensen hadden daar nog nooit van gehoord, dus was er volgens hun geen eigenaar.
Eén geluk dus wel: de hond werd al die maanden goed verzorgd, maar ja.... dat weet je ook niet als je stapelgek van angst en verdriet wordt

- ~Kimske
- Actief
Er werd mij geadviseerd Max niet te nemen, nou, gelijk gehad hoor!Stang schreef:Tuurlijkmalinois schreef:Stang schreef:En geloof maar niet dat ik nooit wat naar m'n kop gegooid heb gekregen!!! 8O Eén van de eerste vragen van mij, ging over m'n puppy Tara..... ik kreeg meteen te horen dat ik dat beestje maar naar het asiel moest brengen want "het werd toch niks" 8Oen dat heb je zeker ook meteen gedaan
![]()
![]()

- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Hahahaha, ja jij werd wat geremd omdat je werkelijk iedere hond leuk vond!~Kimske schreef:Er werd mij geadviseerd Max niet te nemen, nou, gelijk gehad hoor!Stang schreef:Tuurlijkmalinois schreef:Stang schreef:En geloof maar niet dat ik nooit wat naar m'n kop gegooid heb gekregen!!! 8O Eén van de eerste vragen van mij, ging over m'n puppy Tara..... ik kreeg meteen te horen dat ik dat beestje maar naar het asiel moest brengen want "het werd toch niks" 8Oen dat heb je zeker ook meteen gedaan
![]()
![]()
: Nee serieus, dat waren goedbedoelde adviezen, en ik heb die zeker meegenomen in de beslissing.... Al met al is het een fijn forum hoor!

Maar naar mijn herinnering werd er absoluut niet lelijk gedaan ofzo, al voelde je je wel even als "klein kind" behandeld.
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Slaap lekkerSaartje schreef:Dat stadium ben ik inmiddels voorbij, ook in het echte leven trouwens. "Zachte heelmeesters...."Stang schreef:Het forum is zoals het is, zoals het al jaren is. Sommige mensen hebben hier hun stek gevonden, sommige vinden het te hard en gaan weer weg.
Ik ben alles behalve zacht. Je mag mij ook voor van alles en nog wat uitmaken. Ik weet wat ik aan mezelf heb, dus dat deert me niet
Ik kan er alleen erg slecht tegen als anderen zonder aanleiding de grond in getrapt worden. Is gewoon niet nodig denk ik.
En nu ga ik weer slapen. En heb ik vanavond toch nog een fijne discussie op het hondenforum gehad

Ik ga ook zo...... anders wordt het morgenochtend weer ellende als die wekker gaat

- Niekie
- Zeer actief

Weeeeehhhhhh.....potverdorie. Je moet onderhand geen baan hebben om een beetje bij te blijven op dit forum. Ik kan het nooit volgen. Ben ik avondje weg, gelijk weer 4 pagina's getikt.

Caro: je hebt gelijk. Rassen hebben bepaalde eigenschappen. Een Jack is inderdaad over het algemeen genomen blafferiger en drukker dan veel andere honden.
En jij hebt inderdaad een soort labje; black en tan dan wel

Groetjes Anique
Doerak, voor altijd een plekje in mijn hart...

Doerak, voor altijd een plekje in mijn hart...

- ~Kimske
- Actief
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Hier ben ik het helemaal mee eens. De toon van sommigen is wat harder geworden en weer anderen reageren eigenlijk nog maar weinig. Dat neemt niet weg dat ik ze nog steeds dankbaar ben voor wat ik hier opgestoken heb, ondanks dat ik mijn leven lang met honden geleefd heb.Stang schreef:
Het forum is zoals het is, zoals het al jaren is. Sommige mensen hebben hier hun stek gevonden, sommige vinden het te hard en gaan weer weg.
Ach....en de stooktrollen houden het forum levendig. Dan is er tenminste weer even gelegenheid om een lekkere discussie op te zetten.
-
- Vaste gebruiker
Re: Ieder z'n meug
tja kan je ook wel begrijpen hierin, erger me vaak ook aan dit soort dingen en vind gewoon dat je hond het erf niet af moet kunnen en andere lastigvallen.Nieve schreef:IK heb het over 3 jack's die het erf af komen...dus de weg op stuiven (en ik loop dan al aan de overkant van de weg) en keffend mijn hond belagen. Mijn hond houd daar ook geen blijvende schade aan over, maar waarschijnlijk een van die jack's binnenkort wel, want Nieve heeft nogal eens de neiging om te gaan piercen..ff een tandje er door heen. En dan is het gewoon jammer maar helaas voor die betreffende jack, want het is openbare weg, ik loop aan de overkant (bewust) en er is niemand die die jack's terug roept....sorry dat ik het zeg, maar dan zal het mij een worst zijn dat het dan een keer mis gaat.Saartje schreef:Ik sjouw op zondagochtend ook door de weilanden. Komt er bij 1 boerderij ook altijd een Jack keffend het erf af. Wel zijn goed recht hoor, want het is ZIJN erf. Ik vind het niet leuk, ik lijn mijn honden aan, en 100 meter verder laat ik ze weer los. Jack blijft lekker op zijn erf blaffen, en mijn hondjes gaan effe aan de lijn.Nieve schreef:... maar dat betekent niet dat ik nooit eens vloek, als ik noodgedwongen (door loslopende honden in het bos) maar de wandeling door de weilanden en dorpen loop en daar van het erf 3 jack russels af komen stormen, recht op mijn hond af...sorry, maar dat komt er bij mij toch ook echt wel even iets van die kl*te dwergen uit!
Niemand die iets fout doet. Niemand die een ander tot last is. De Jack mag best zijn erf beschermen. Mijn honden houden er geen blijvende trauma aan over dat ze 50 meter aan de lijn moeten.
Live and let live
maar het probleem is alleen dat de baasjes schuldig zijn en daar wordt de hond dan voor gestraft.
Maris en een vette lik van Sanne.

- Mama Sanneke
- Zeer actief
Iedereen is uitmate trots (of niet) op ze'n eigen hond.
En aan ieder hondenras kan je wel iets opmerken.
Zoals er zoveel verschillende mensen met karakters zijn zo zijn er ook honden.
En iedereen legt die grens ergens anders.
Ik heb het ook wel es moeilijk met die minachting die sommige mensen laten voelen of zeggen over Luka.
Zo van :
heb je een hond ?
Ik : Ja, ik heb een poedel.
Och en noem je dat een hond ?
Ik : Ja, en t'is een lieve.
Ach het is een schoothondje hé.
Ik : Nee, hij gaat niet vaak op me schoot, is wat eigenwijs.
Ach dat heb je met die kleine beesten hé.
Als je een hond wil slaan vind je altijd wel een stok. (Nem).
Sanneke
Ik heb het ook wel es moeilijk met die minachting die sommige mensen laten voelen of zeggen over Luka.
Zo van :
heb je een hond ?
Als je een hond wil slaan vind je altijd wel een stok. (Nem).

Sanneke
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Als iemand een minachtende mening heeft over jouw hond is dat zijn. Als jij je dat aantrekt bezorg jij jezelf een probleem, en daar schiet je dus nix mee op.Mama Sanneke schreef:Iedereen is uitmate trots (of niet) op ze'n eigen hond.
Zo van :
heb je een hond ?
Als je een hond wil slaan vind je altijd wel een stok. (Nem).![]()
Sanneke
Ik schiet altijd vreselijk in de lach als iemand Sarah k*ttelikkertje of befteckel noemt :p: en dan zeg ik....."Maar het is toevallig wel lekker de mijne ".

-
- Zeer actief
- Contacteer:
:p: :p: :p:teckeltoos schreef:Als iemand een minachtende mening heeft over jouw hond is dat zijn. Als jij je dat aantrekt bezorg jij jezelf een probleem, en daar schiet je dus nix mee op.
Ik schiet altijd vreselijk in de lach als iemand Sarah k*ttelikkertje of befteckel noemt :p: en dan zeg ik....."Maar het is toevallig wel lekker de mijne ".![]()