Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoe klinkt en ziet het vuurwerk er bij jullie uit?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

natalie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Hoe klinkt en ziet het vuurwerk er bij jullie uit?

Ongelezen bericht door natalie »

Zamunda schreef:
natalie schreef:Ik weet niet hoever je er voor wil rijden, maar ik heb hier letterlijk niets gehoord. Vriend is nog even naar het kruispunt verderop in de straat gelopen, in de hoop dat hij iets kon zien van het dorp op 8 km afstand. Daar hoorde hij wel dat er wat vuurwerk afgestoken werd, maar hij heeft het niet echt kunnen zien. Voor ons was het dan ook een gewone (saaie :wink:) avond.
Niet eens popcorn gehoord als je bij jullie buiten stond :80: ?! Dat is dan wel héél stil! Overdag wel carbid of zelfs dat niet?
We zitten nu in Frankrijk hè :wink: Hoe het bij ons thuis was, ga ik zondag horen. Onze buurvrouw heeft op het huis en de katten gepast. Ik wel benieuwd hoe het eraan toe ging. Daar sowieso wel carbid overdag ja.
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Op FB las ik de suggestie om het onder de munitiewet / explosievenwet te laten vallen; alle vuurwerk dus.
Lijkt me ook best een goed plan zo op het eerste gezicht.
Maar alles valt of staat met handhaving.

suzanne
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Hoe zag het er hier uit met de honden dit jaar? Xavi lag te slapen, Xygan zat natuurlijk weer voor het raam te kijken en Xanu kwam hem daar af en toe bij vergezellen om vervolgens met een zucht weer te gaan slapen.
Maar ik ben er zo klaar mee, om 5.30 trilden de ramen nog van de bommen... ik heb geen oog dichtgedaan terwijl de honden heerlijk geslapen hebben.

Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

En ook vandaag geen 5 minuten rust en nog steeds een erg bange hond. Het is duidelijk dat afgelopen nacht geen goed heeft
gedaan bij Jessie, want ieder knalletje is weer foute boel nu.
Even plassen en poepen? 5 minuten stilte? Vergeet het maar, ze was zojuist weer totaal in paniek toen we even naar buiten durfden te gaan en
we zijn gewoon nog een dagje in de greep van het tuig :devil:

Ik hoop dat ze hun klauwen eraf knallen :devil:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
63673J

Ongelezen bericht door 63673J »

Nanna schreef:
Tara schreef: Ik las op nu.nl dat er voor 77 miljoen aan vuurwerk verkocht is, ik vind het echt ongelofelijk. Dat verbod gaat er wel komen, daar ben ik onderhand wel zeker van, het is alleen de vraag wanneer.
Ik denk niet dat het gaat gebeuren want de politiek bestaat grotendeels uit lafbekken die bang zijn dat het stemmen kost.
Bovendien is de mankracht er helemaal niet om dat te handhaven.
Want die klootzakken laten zich die 'traditie' niet 'áfpakken' :roll:
Nou ja, in Den Haag is het toch gelukt, Remkes heeft zijn poot stijf gehouden ondanks de meest verschrikkelijke bedreigingen. Als mensen doorhebben dat het menens is, binden ze meestal wel in. Dat akkefietje met die vuurwerkbom op die politieauto heeft ‘het verzet’ ook geen goed gedaan. Ik denk dat de meeste oproerkraaiers daar wel van geschrokken zijn, en die zaak krijgt ook nog een heel vervelend staartje voor de betrokkenen.
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Catho schreef:Waar zit je ookalweer Caro? Meneer Catho is er net op uit geweest en het is bij ons nu stil. Meeste van noord-Friesland en noord-Groningen is dat nu wel, even aan de kust uitwaaien misschien een optie? Even het koppie leeg lopen als ze dat na een autorit/echt ergens anders zijn durft.
Klote zeg :blauwoog:
Weesp... vlakbij Amsterdam Zuid-oost :ugh:

We zijn afgelopen 5 dagen 4 x per dag weggeweest om haar nog uit te kunnen laten en hoopten haar zojuist 5 minuten hier even te laten
plassen, maar helaas... een harde knal, hond volledig in paniek.

In 5 dagen tijd, heb ik dus nog geen 3 minuten hier buiten kunnen lopen met mijn hond.

Jezus, wat ben ik het afgrijselijk zat hier, en dat terwijl ik me besef dat we er heelhuids vanaf gekomen zijn, iets wat niet iedereen kan zeggen.
Afbeelding
A good dog never dies...

Caro.
Zeer actief
Contacteer:

jvanringen schreef:
Nanna schreef:
Tara schreef: Ik las op nu.nl dat er voor 77 miljoen aan vuurwerk verkocht is, ik vind het echt ongelofelijk. Dat verbod gaat er wel komen, daar ben ik onderhand wel zeker van, het is alleen de vraag wanneer.
Ik denk niet dat het gaat gebeuren want de politiek bestaat grotendeels uit lafbekken die bang zijn dat het stemmen kost.
Bovendien is de mankracht er helemaal niet om dat te handhaven.
Want die klootzakken laten zich die 'traditie' niet 'áfpakken' :roll:
Nou ja, in Den Haag is het toch gelukt, Remkes heeft zijn poot stijf gehouden ondanks de meest verschrikkelijke bedreigingen. Als mensen doorhebben dat het menens is, binden ze meestal wel in. Dat akkefietje met die vuurwerkbom op die politieauto heeft ‘het verzet’ ook geen goed gedaan. Ik denk dat de meeste oproerkraaiers daar wel van geschrokken zijn, en die zaak krijgt ook nog een heel vervelend staartje voor de betrokkenen.
Precies :ok:

Ik zeg: vuurwerk verbieden en de noodtoestand uitroepen de komende jaarwisselingen: iedereen die na 20.00 uur nog op straat is, wordt opgepakt.
Als iedereen dan weer eens normaal doet, kunnen we er weer een leuk feestje van gaan maken en plaatselijke vuurwerkshows.
Afbeelding
A good dog never dies...

dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

:mrgreen: Speciaal voor Zamunda, 12 uur afgelopen nacht.
Ik ben zo blij voor Naap! Hij heeft vanmorgen al weer lekker met Sjakie twee uur door de Schotsman gelopen, zonder vuurwerk.
En nu liggen ze allemaal KO.

~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Caro. schreef:
Ik zeg: vuurwerk verbieden en de noodtoestand uitroepen de komende jaarwisselingen: iedereen die na 20.00 uur nog op straat is, wordt opgepakt.
Als iedereen dan weer eens normaal doet, kunnen we er weer een leuk feestje van gaan maken en plaatselijke vuurwerkshows.

Eigenlijk wel een goed idee, tenzij iemand zijn hond uitlaat of hulpverlener is natuuriljk.

Suzanne
lilalila
Zeer actief
Mijn ras(sen): een pippa

Ongelezen bericht door lilalila »

Caro. schreef:

Goed idee ! Eerst maar eens van die stomme traditie afkomen.

Mijn lieve Pippa was net pas even echt ontspannen lekker aan het slapen, beginnen die rotzakken weer met harde knallen !
Gisteren had ze voldoende medicatie om het enigszins aan te kunnen, nu weer dikke stress.

echt grrrrrr :devil:
Afbeelding
petra1
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door petra1 »

Teun, Odie en Sjakie hadden nergens last van. Joy was al twee dagen op haar hoede, en gisteravond durfde ze haast niet meer te plassen.
Om 12 uur barstte de hel los, en zat ik ineens met 4 bange honden.
Net heeft Joy pas weer durven poepen, was de eerste keer sinds zondag.
Afbeelding

In loving memory of Denzel, Stef en Dax.
Groetjes Petra en de hondjes
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër

Ongelezen bericht door Pemba »

Als ik lees in hoeveel plaatsen de hulpverleners met vuurwerk bekogeld zijn zou het wel raar zijn als Grapperhaus nu geen stappen gaat ondernemen om die zooi te verbieden.
Met een lawinepijl op de politie schieten :piew:
Afbeelding
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn

Ongelezen bericht door fenneke »

Vanmorgen heb ik weer heerlijk in ons ""eigen"" bos kunnen wandelen en spelen met baloe. Het tuig sliep nog.

Nu zijn ze net weer begonnen :boos: :L:

Baloe kroop nu zelfs op schoot dat deed hij gisteravond nog niet eens :jank:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Zamunda schreef:In jullie eigen straat werd zowat niks afgestoken FG? Dat is lekker, toch een buffer zo. Verder best veel vuurwerk maar vrijwel alleen siervuurwerk dus dat is fijn. Ik denk dat Willem dit wel al vreselijk zou vinden (en de katten weet ik wel zeker0, Lais en Raaf zouden er ook wel onrustig van worden denk ik. Lekker hoor dat Elco en Gait dit prima aankunnen.
Uitzicht in het filmpje is op onze achtertuin met gelukkig vrij diepe tuinen. Wat in onze straat aan de voorkant gebeurde is niet te zien, maar ik had de indruk dat dat niet veel werd afgestoken. Wat we helemaal links in beeld hadden kan volgens mij wel van het eind van onze straat, maar dan vanuit een achtertuin. Dat huizenblok springt iets naar voren van de voorkant gezien. Of vanaf het straatje dat tussen de twee blokken loopt. En we wonen behoorlijk aan de rand van het dorp, dus door de ramen aan de voorkant zitten we sowieso niet heel veel vuurwerk. Als we hier in een flat zaten, hadden we misschien het officiële vuurwerk van Rotterdam kunnen zien.
We zijn inderdaad erg blij met hoe Elco en Gait ermee omgaan. En het was ook fijn dat Nora en Lisa bij ons konden zijn en zelf ook niet bang zijn. Wel fijn om te weten dat ze niet in hun eentje thuis hoefden te zitten.

In voorgaande jaren hadden we overigens meer van die bommen in de wijk, maar er is de laatste maanden aardig wat illegaal vuurwerk in beslag genomen in onze wijk (ik meen van 2 of 3 adressen). Dat maakt blijkbaar wel echt fors verschil, want er was nu maar een enkele vrij harde knal, maar niet één was naar mijn idee te vergelijken met de ontploffingen die we in eerdere jaren te verduren hadden
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

Ik vond het om middernacht erg meevallen. Om 23:45u heb ik de honden nog snel uitgelaten, dan is het vaak even rustig qua knallen. Dat was een goed plan.
Manu lag onder het bed, die vond die drukte maar stom en Uma lag een beetje te brommen, maar na 10 minuten vonden ze het weer meevallen en kwamen ze worst halen.
Ik vond 30 en 31 december overdag wel erger qua knallen dan vorig jaar. Er zijn hier ook weer auto's verbrand en er was bij één woning een lawinepijl een slaapkamerraam van een kind ingevlogen. Ambulance erbij, eng hoor :ugh:
Ik snap echt niet dat dit mag. In Arnhem ook een groot drama, bah.

De kinderen hier liepen ook in groepen met knalvuurwerk rond. Ze stopten wel heel keurig als je aan kwam lopen met de honden, ik hoefde het niet eens te vragen. Gelukkig is het weer voorbij. Ik vind het zelf enger dan mijn honden :mrgreen:
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

Net weer thuis en er wordt hier met momenten geknald. Voor Lou is het gelukkig weinig genoeg en blijft ze gewoon liggen op de bank.
Vanmiddag even bij m'n ouders langs geweest en eens gepolst of zij er wat voor voelen om komende jaarwisseling mee een paar dagen weg te gaan, dan kunnen we de kosten delen en is 't voor mij in ieder geval financieel te doen om echt vuurwerkarm te gaan zitten. Vonden ze een prima idee. :cheer:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Stapper
Zeer actief

Ongelezen bericht door Stapper »

Gisteren een fijne dag met de hele dag mensen die even aan kwamen waaien voor een oliebol en een bakkie. Ik merkte dat de honden dit wel intensief vonden. Begin van de avond gingen ze zelf hun kamer in. :LOL: Rust wilde ze. De avond ging anders dan verwacht. Wij naar de buren en om 22:00 uur ging ik ze uitlaten. Ze waren in diepe rust. Buiten de tuin en in het donker reageerde wel wat op de knallen en na 10 minuten wandelend draaide Bente zich resoluut om. Duidelijk, we kaan weer naar huis. Binnen het hek deed Bente haar riem af en ging naar de deur. Boet sukkelde erachter aan. Zij wilde weer naar hun kamer en ik ben naar de buren gegaan.
Kindervuurwerk met wat sier afgestoken. En ik heb genoten hoe mijn kinderen hiervan genoten.
Uiteraard opgeruimd en 01:45 uur weer thuis. Nog even in de tuin gezeten met de honden en man. De honden wilde ondanks de knallen niet naar binnen.
Ik heb niet gefilmd, ik krijg film hier niet met geluid geplaatst en dan is het te saai om naar een liggende Boet te kijken. Bente was wel extra alert en zocht steun. Maar toen mr Stapper in de tuin richting de knallen liep, ging ze mee. :I: en snuffelde daarna wat rond in de tuin.
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Hier was het weer heel rustig. Iets over twaalf even een beetje vuurwerk in de verte, maar dat duurde nog geen minuut. Mila werd er pas wakker van toen een paar buren even heel hard aan het zingen waren buiten :lol1: om meteen daarna ook weer in een diepe slaap te vallen.

Ik weet hoe het is om dagenlang met een doodsbange hond te zitten in deze periode, dus ik leef met jullie mee :-( En het is een enorme verademing om daar helemaal niet mee bezig te hoeven zijn. Hopelijk zijn ze allemaal snel weer helemaal zichzelf :ok:
Tamara/Bayko
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

Kort nachtje gehad, maar we hebben het weer gered.

Gistermiddag heerlijk anderhalf uur met mijn mallootje uitgewaaid in het bos. M'n ouders zagen een lekker rustige oudjaarswandeling ook wel zitten dus die waren mee. Op enige afstand rondom het bos en de weilanden werd wel wat geknald maar daar gaf Cody niets om. Daarna voldaan naar het huis van m'n ouders, waar het qua vuurwerk nog best rustig was. Cootje viel daar in een diepe slaap, terwijl wij aan de warme chocomel met wafels en oliebollen gingen. Rond zes uur kwam het vuurwerk dichtbij. Cody werd er uiteindelijk wakker van en aangezien de mist steeds dichter werd zijn we naar huis vertrokken.

Nog even de auto geparkeerd op het industrieterrein om Co de gelegenheid te geven in relatieve rust z'n blaas te legen. Net weer in de auto onderweg werd het opeens wel erg duister overal. Aangekomen in het dorp waren daar ook alle lichten uit. Bleek er een stroomstoring te zijn in een groot deel van Limburg. Perfecte timing, zo op oudjaarsavond :roll: . Gelukkig duurde de storing niet heel lang en konden we de laatste uurtjes van het jaar gewoon in een verlicht en warm huis doorbrengen met muziek van de Top2000 en Queen in Budapest. Rond kwart voor elf heeft Cody nog even een paar plasjes gedaan in de tuin. De straat op vond ik geen optie meer aangezien er flink geknald werd aan de voor- en zijkant van het huis.

Na de laatste plas Cody nog wat te eten gegeven en daarna zijn we naar de slaapkamer vertrokken. Een paar gevulde Kongen, snuffelwerkjes en kauwmateriaal voor het mormel. Radio aan en proberen te relaxen. Even voor twaalven Cody de kongetjes en kauworen aangeboden. Toen om twaalf uur de hel echt losbarstte bouwde hij wel wat spanning op, maar door zelf even wat actiever met hem en het afleidingsmateriaal in de weer te gaan zakte dat gelukkig ook snel weer weg. Voor mij ook wel goed om me op Cody te focussen en op die manier m'n zenuwen voor het vuurwerk te bedwingen. Het geknal en gedreun op zo'n tien meter van onze voordeur was dit jaar zo extreem zwaar dat m'n oordoppen helaas weinig soelaas boden. De radio stond dus noodgedwongen behoorlijk hard (sorry buurvrouw :ugh: ). Het was al bijna 03.00 toen de onophoudelijke herrie ietsje minder begon te worden. Cody lag inmiddels in diepe slaap. Even voor half vier was het eindelijk echt stil en kon ook ik tot rust komen.

Vanochtend zijn we lekker lang op bed blijven liggen. Pas rond het middaguur op ons gemakkie opgestaan en naar buiten voor de eerste wandeling van het nieuwe jaar. Met een hoofd vol watten een kleine twee uur door de mist geslenterd, Cody lekker ontspannen snuffelend en uiteraard overal plasjes achterlatend :wink: . Her en der werd er nog wat geknald (as we speak gaat er weer een leuke bom af in de straat :80: ) maar Cody verblikte of verbloosde niet. Ik kan dus trots zijn op hoe goed mijn kleine kanjer met het vuurwerk is omgegaan, maar wat ben ik blij dat het weer zo goed als voorbij is.
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody
Afbeelding
In liefdevolle herinnering:
Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Ongelezen bericht door Rami »

Het bleek een goed idee om de randstad te verlaten en ons heil te zoeken op een rustige plek in de Noordoostpolder. Alhoewel Sam wel zo zijn dingetjes heeft (hij kan niet zo goed tegen veranderingen) is het een verademing dat er geen knallen zijn en hij dus ook niet steeds hoeft te blaffen. Voor Silka maakt het niet uit omdat ze stokdoof is maar ze geniet enorm van de rondjes door het bos en het liggen op de veranda voor het huisje.
Afbeelding
Sterre

Ongelezen bericht door Sterre »

malinois schreef:Hoe zag het er hier uit met de honden dit jaar? Xavi lag te slapen, Xygan zat natuurlijk weer voor het raam te kijken en Xanu kwam hem daar af en toe bij vergezellen om vervolgens met een zucht weer te gaan slapen.
Maar ik ben er zo klaar mee, om 5.30 trilden de ramen nog van de bommen... ik heb geen oog dichtgedaan terwijl de honden heerlijk geslapen hebben.

Wat een schattig gezicht dat naar buiten kijken en de oortjes die heen en weer gaan. Lijkt me heerlijk als je hond zo reageert.
63673J

Caro. schreef:
Nanna schreef:Er was een jongen van 17 die voor 3000 euro aan vuurwerk afstak. Ik bedoel, hoe komt zo'n knaap aan dat geld?
En die man van 39 en zoontje van 4 die overleden zijn door verstikking in een lift (wat een horrordood) schijnt ook door vuurwerk veroorzaakt te zijn.
Schei gewoon maar helemaal uit met die tyfustroep.
Vreselijk toch dat gezin :cry:

en dat apenverblijf, al die apen dood :cry:

Ik krijg het 'gelukkig nieuwjaar' echt bijna mijn strot niet uit. Wat een kutdag, wat een ellende.
Ja, door een wensballon. Die zijn verboden in Duitsland. Maar toch lekker doen. Arme dieren.

Ik vind het zo erg dat je hondje zo bang is, verschrikkelijk om aan te zien is dat. En waarom? Om de egoïstische stompzinnige pret van een minderheid. Echt bijna niemand vindt dit leuk, en toch gaat het maar door. Om razend van te worden.
63673J

Tara schreef:Die wensballonnen vind ik nare dingen, fast food in de vorm van spiritualiteit.
Hoe vaak ik die ondingen al in het bos ben tegengekomen is niet meer op de vingers van twee handen te tellen. :ugh:
Nou, zeg dat. En ze komen inderdaad overal terecht. Maar ach, wat maakt dat uit, daar hebben alleen anderen maar last van. Zo infantiel allemaal, bah.
Jackira
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Jackira »

Jion schreef:Ondertussen gaan ze in Den Haag gewoon gezellig nog even door.

https://www.nu.nl/binnenland/6021188/dr ... anden.html
Dat is bij mijn zoon om de hoek. Het knalt hier nog steeds af en toe en Laila is nog maar 1 keer naar buiten geweest vandaag. Shira en Jack gaan wel weer goed.
kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief

Ongelezen bericht door kooi »

Hier is het nu echt klaar. Gisteren nog wel af en toe wat flinke knallen, maar nu kunnen we opgelucht ademhalen en kunnen de beesten weer naar buiten. Wel moet ik nog mijn achtertuin vegen, die ligt vol met vuurwerkafval van de omringende buren. Meest snippers, maar ook complete afgeschoten rotjes e.d.

De dieren waren 's ochtends al meteen weer van hun stress af gelukkig. :D
meriam
Zeer actief
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door meriam »

Hier in de wijk hebben ze gisteren tussen 5 en 7 al het siervuurwerk dat was blijven liggen afgestoken, was nog best mooie show, vandaag is het heerlijk stil.
ceciel
Zeer actief

Ongelezen bericht door ceciel »

Catho schreef:Hier stonden net nog kinderen te knallen met heel luid knalvuurwerk :roll: . Kwam die trieste zak van een vader klagen dat ik ze te agressief had benaderd want "moet toch kunnen in de vakantie" :LOL: Rot toch op. Ja, ik was niet aardig en verzocht ze heel rap op te hoepelen, ze waren niet bang een grote mond te geven hoor. Moest ik vroeger eens flikken naar een volwassene, dan kreeg ik de preek van mijn ouders nog eens dunnetjes over.
Maar ja, ik zwierf niet over straat met zwaar knalvuurwerk op 2 januari...
Herkenbaar in de zin dat ik 'vroeger ' ten eerste niet bedacht dat een grote muil opzetten tegen een ander (dan leeftijdsgenoten) een optie was en als ik zoiets wel bedacht zou hebben ik door pa en ma op mijn plek zou zijn gezet i.p.v dat ze bij het horen van mijn avontuur verhaal waren wezen halen bij een ander.
Los van het vuurwerkverhaal want alles behalve sterretjes vond ik zelf al geen zak aan, sukkelig kind..
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Hier is niets klaar: elke avond nog enorme knallen en zelfs vandaag overdag nog en dus nog steeds een bange hond, zeker 's avonds... dag 9 :ugh:
Ik ga nog steeds met de auto weg om Jessie te kunnen laten plassen en in de tuin durft ze alleen overdag en dan heel kort.
Afbeelding
A good dog never dies...

blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Gisteren rond een uur of elf 's avonds ook nog enorme klappen van mensen die blijkbaar nog wat vuurwerk in hun zak hadden, het ging een paar straten door. En bedankt, weer een zooi honden her en der over de zeik.

Ik ben niet tegen vuurwerk afsteken met oud en nieuw of bij bepaalde aangevraagde gelegenheden, maar heb het wel eerder gezegd, het lijkt wel alsof het hele jaar doorgaat hier, en daar ben ik wel een beetje klaar mee.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”