Namen met een C zei je? Dat is in ieder geval een teefje Ceciel

Heel veel succes met de laatste loodjes samen en uitkijken naar een goede bevalling en prachtig gezonde puppies

Moderator: moderatorteam
Zeker bijzonder om ze vanaf het begin mee te maken! En 5 is ook een mooi aantal.Doyaquba schreef:Dankjulliewel, ik hoop het ookvind het wel altijd heel spannend, ben blij als de pups een week of 2/3 zijn en wat minder kwetsbaar...
Mega-nesten zitten er niet echt in hoor, in de familie. Ze komt zelf uit een nest van 5 en heeft 2 nesten gehad van 8 (1 overleden na 2 dagen, onderontwikkeld) en 7. Dus ik denk weer tussen de 6 en 8. Op de echo 5 stuks geteld, maar dat zegt niet alles.
Leuk hè, pups zien opgroeien is zo fantastisch. Ik heb Donner leren kennen met 15 weken en gelijk meegenomen, ook geen filmpjes van de tijd ervoor, alleen een handjevol foto's. De herplaatser van m'n oma was ook al 2,5 jaar. Ik vind het toch wel anders om ze al zo klein mee te mogen maken, dat is echt bijzonderZeker met Bayleigh, die hebben we natuurlijk van het eerste uur gezien tot de bijna-volwassen dame die ze nu is
Grootste nest wat ik ooit heb zien langskomen van boxers is 13, maar meer dan 10 is heel zeldzaam hoortwinkeltje schreef:Ik zeg 14
Hahaha, ik zal de titel proberen te veranderen als ze er zijnPersistence schreef:Ik lees mee en elke keer als je post dan denk ik: de eerste is er! Maar nog even geduld dus...
PreciesS@ndr@ schreef:en maar wachten, nou ja als ze straks maar gezond zijn toch
alle dagen een dag dichter bij de worp
Haha ja alleen zonder speeltje want dat lukt niet meer, dus dan maar stukjes worst. Krijgt ze gelijk wat eten binnen...twinkeltje schreef:Ach dat filmpje waggel waggel die slanke benen en dan die buik, maar het lukt nog prima zo te zien
Leuk, boxers houden toch vaak een speciaal plaatsje in de harten van mensen merk ikhakunamatata schreef:Dat filmpje, wat leuk dat ze nog zo graag wil![]()
Ik vind het zo leuk om een nest boxertjes te kunnen volgen![]()
Bij mijn beste vriendin thuis hadden ze altijd boxers en daardoor heb ik echt een zwak voor ze. Die hadden wel een platte neus en veel kanker helaas. De laatste is wel 13 jaar geworden, lieve oude Axel.
Spannend hoor die laatste loodjes. Plaats maar veel updates en straks veel foto's
Oja, ik denk een nest van 9 pups, meer teefjes dan reutjes en meer geel/rood dan gestroomd. Maar minstens een bloedmooi gestroomd teefje