waar kan dit aan liggen en is er ander bot wat ik zou kunnen proberen wat nog lichter verteerbaar is?
Moderator: moderatorteam
Wanneer ik van 3 maaltijden naar 2 ga, ben ik al een week of zo bezig om de eerste maaltijd wat zwaarder te maken zodat er minder trek in eten is wanneer het tijd is voor de tweede maaltijd. Die bestaat voor en tijdens de overgang steevast alleen maar uit een mergpijpje waar ook nog wat vlees aan zit.willemien schreef:hoi ignit
ik heb je link uitgebreid bestudeerd en ik vroeg me af of het verkeerd is om ineens een maaltijd over te slaan als de hond altijd 3 maaltijden per dag gewend is. We zijn met Siemen van 3 maaltijden per dag teruggegaan naar 2 door de middelste maaltijd over te slaan. Hij was gewend om na de wandeling van 12 uur (was niet heel strict op die tijd; kon een uur schelen) eten te krijgen maar nou moet hij dus wachten tot na de wandeling van 4 of 5 uur... Hij mag soms nog wel even op zijn kauwstaaf kluiven om 12.00 maar hij krijgt dus geen eten meer. Hadden we dat anders moeten doen?