Ben ik weer, er heeft even een tijdje tussen gezeten, de HSV in Almelo nog steeds niet te pakken kunnen krijgen, de KC in Almelo eindelijk vanmiddag.
Steeds proberen te bellen, kijk ik vanmiddag eens goed op mijn papier, denk ik, dat nummer lijkt verdacht veel op een andere en jahoor, had het verkeerde nummer.
Wel de goeie doorgekregen, alleen de verkeerde opgeschreven :p: .
MG ga ik dus niet heen, veel betalen, er weinig voor krijgen, staat me dus niet zo aan.
THV Enschede begint pas na de zomervakantie weer, duurt dus nog een paar maandjes.
Pluspunt is dat het binnen wordt gegeven (tja, je bent verwend of niet, haha

), 12 lessen voor 26 euro (plus 14 euro lidmaatschap), niet zo gek duur dus.
Nadeel is dat het eigenlijk iets te ver weg is voor mij en je moet nog heel lang wachten en de lessen worden gegeven op maandagavond, opzich niet zo erg, maar komt niet zo goed uit omdat mijn moeder er pas laat weer is met de auto (tja, we delen de auto

) op maandag en als de lessen tussen 7 en 9 worden gegeven en je moet er om 7 uur zijn (als je bij de 1e groep zit bedoel ik dan he), dan red ik dat niet dus.
Je hebt daar een beginners, gevorderdenen en een wedstrijdgroep.
De KC in Almelo geeft op vrijdagavond les van 7 tot 8, dan heb ik de auto wel op tijd, dus dat kan ik wel redden.
Je moet 10 euro lidmaatschap en 2,50 euro eenmalige inschrijfkosten betalen en dan 35 euro tot het einde van het jaar, voor een heel jaar 60 euro.
In verhouding niet zo duur, deze geeft dus niet cursussen van een paar weken, maar gaat door.
Hoe het zit met wedstrijden ben ik vergeten te vragen, maar ik wil morgenavond gaan kijken als ik op tijd achter het adres kan komen

en dan vraag ik die dingen wel waar ik vandaag niet aan toe ben gekomen.
HSV heb ik dus nog steeds niet te pakken kunnen krijgen

, maar zoals Nono hierboven schreef, ze geven les in behendigheid op maandag, woensdag en donderdag avond en de zaterdagochtend.
Maandag en donderdag avond komt me niet zo goed uit ivm de auto, of het moet later op de avond zijn, maar dat zal wel niet.
Woensdagavond is goed te doen, zaterdagochtend weer minder.
Dus als het op woensdagavond is?
Prijs is goed te doen, maar het loopt niet door, je hebt dus steeds cursussen van een paar weken, dat is wel jammer.
Heeft iemand het adres van de KC Almelo voor mij?
Het adres waar wordt getraind?
Kan ze niet in het telefoonboek vinden (in de echte en op het net niet) en heb het vanmiddag niet gevraagd om dat ik dacht dat ik hem wel had, maar dat was dus niet zo.
Wie o wie kan me helpen?