Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Echt een stelletje

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Echt een stelletje

Ongelezen bericht door blondie »

Afbeelding
Blije Aki
Afbeelding
Blije Chara
Afbeelding
Afbeelding
Twee "lachende" hondjes
Afbeelding
Sterre

Re: Echt een stelletje

Ongelezen bericht door Sterre »

Wat schattig die voorpootjes over elkaar heen.
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

super leuk dat ze nu zoveel aan elkaar hebben en goed dat je hebt doorgezet in het begin
blondie
Zeer actief

Heb veel gehad aan het forum in die beginfase. Opbouwende kritieken, meedenkende mensen. Kenneldelen die we mochten lenen, van weer een ander een antischrokbak. Ideeën uitwisselen.
Mijn vriend en ik zijn ook blij dat we de handdoek niet in de ring hebben gegooid.
Aki is enorm opgeknapt, met de katten gaat het goed en we hadden al een kanjer aan Aki maar Chara heeft ook een ontzettend prettig, vrolijk en open karakter. Dus nu hebben we weer 2 fantastische maatjes, die het ook nog eens uitermate goed met elkaar kunnen vinden :I:
blondie
Zeer actief

Sterre schreef: 17 mei 2021 11:05 Wat schattig die voorpootjes over elkaar heen.
Afbeelding
Marlett
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rotcockapoo en Griekse nepteckel

Ongelezen bericht door Marlett »

:I: Aaah, handjes vasthouden.

Fijn dat je er zo op kunt terugkijken, het is alle investeringen waard geweest zo te zien.
blondie
Zeer actief

Zeker, moet wel weer een afspraak maken, want denk dat ik toch nog een bloedtest nog laat afnemen om te zien hoe B12 is en ben benieuwd naar de waarden van TLI nu.
Ook beetje twijfel of er nu nog wat aan moet komen of dat ze goed is. Laatst was een forum lid hier en die vroeg ik om haar mening, zij opperde dat er nog wel wat bij kon.

Het is ook wel apart om de veranderingen in haar bouw en verandering van vacht te zien, net een toverbal qua vachtkleur. Borstkas is voor mijn gevoel wat breder geworden, en dat hele ranke van de windhond waarvan ik toch blijf denken dat die erin zit is ook een beetje weg. Als je haar kop wegdenkt, dan is ze van achteren nu net een Duitse Herder.
Afbeelding
Afbeelding

Verder is ze een charmeur en valt ze op. Bijna iedere wandeling worden we wel aangesproken, of zelfs van balkons af dat mensen wat meer van haar willen weten. En ook nog wel naar Jol vragen.
Ja, ben echt blij dat ik niet heb opgegeven.
Gevoel wat ik had toen mijn oog op haar foto viel destijds, werd wat zwart toen we met al die gezondheidsissues te maken kregen. Maar nu dat wat achter de rug lijkt te zijn is wat ik hoopte en verwachtte meer dan uit gekomen.
Jol en Aki waren ok samen, maar jaren terug had ik ook een groot duo en dat was echt ook een match die twee. Voor Aki en voor mijn vriend hoopte ik dat dit ook zo zou uitpakken.
We zijn echt weer compleet zo, met 2 fijne honden en 2 katten :I:

Los durven we echter nog niet zo aan. Ze luistert op zich wel al behoorlijk. Maar als ze eten ruikt is ze weg. En ook als mensen bijvoorbeeld op een bank zitten te eten... dan vrees ik het ergste :oeps:
Die drang is dan te groot, en wij ongetwijfeld te laat om te voorkomen dat ze gaat, en ze is retesnel :schrik:
Persistence
Zeer actief

Ongelezen bericht door Persistence »

Inderdaad heel goed dat je doorgezet hebt! Het is een topstel zo.
Ramiek
Zeer actief
Mijn ras(sen): borderterrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ramiek »

Ze zijn zeker leuk samen. Is er niet ergens een stuk omheind dat je ze samen los kunt laten? Dat ze lekker achter elkaar kunnen aanstormen?
groetjes van Annemiek

Afbeelding
*Rana 23-7-2015
http://www.ramiek.nl
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Fantastisch dat het zo heeft uitgepakt en dat Chara en Aki ook duidelijk echt maatjes zijn geworden :D :ok: Het is een prachtig stel samen :I:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”