Zeker, moet wel weer een afspraak maken, want denk dat ik toch nog een bloedtest nog laat afnemen om te zien hoe B12 is en ben benieuwd naar de waarden van TLI nu.
Ook beetje twijfel of er nu nog wat aan moet komen of dat ze goed is. Laatst was een forum lid hier en die vroeg ik om haar mening, zij opperde dat er nog wel wat bij kon.
Het is ook wel apart om de veranderingen in haar bouw en verandering van vacht te zien, net een toverbal qua vachtkleur. Borstkas is voor mijn gevoel wat breder geworden, en dat hele ranke van de windhond waarvan ik toch blijf denken dat die erin zit is ook een beetje weg. Als je haar kop wegdenkt, dan is ze van achteren nu net een Duitse Herder.
Verder is ze een charmeur en valt ze op. Bijna iedere wandeling worden we wel aangesproken, of zelfs van balkons af dat mensen wat meer van haar willen weten. En ook nog wel naar Jol vragen.
Ja, ben echt blij dat ik niet heb opgegeven.
Gevoel wat ik had toen mijn oog op haar foto viel destijds, werd wat zwart toen we met al die gezondheidsissues te maken kregen. Maar nu dat wat achter de rug lijkt te zijn is wat ik hoopte en verwachtte meer dan uit gekomen.
Jol en Aki waren ok samen, maar jaren terug had ik ook een groot duo en dat was echt ook een match die twee. Voor Aki en voor mijn vriend hoopte ik dat dit ook zo zou uitpakken.
We zijn echt weer compleet zo, met 2 fijne honden en 2 katten
Los durven we echter nog niet zo aan. Ze luistert op zich wel al behoorlijk. Maar als ze eten ruikt is ze weg. En ook als mensen bijvoorbeeld op een bank zitten te eten... dan vrees ik het ergste
Die drang is dan te groot, en wij ongetwijfeld te laat om te voorkomen dat ze gaat, en ze is retesnel