Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ravi en Lola

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ravi en Lola

Ongelezen bericht door Caro. »

Sinds een kleine 2 weken hebben we 2 kittens: een poesje en een katertje :I: :I:

Helaas een wat slechte start omdat ze giardia bleken te hebben, maar nu aan het einde van de eerste (en hopelijk de laatste) kuur, gaat het een stuk beter met ze.
Ze zijn dol op propjes papier, daar kan het mooiste en het duurste speelgoed niet tegenop :mrgreen:
Ze zijn samen echt geweldig leuk :I: toen zusje (Lola) echt wel wat ziek was, ging broertje (Ravi) op onderzoek uit en bij een 'prrrttt' was de kust veilig en kwam
zusje ook. Ze slapen samen, ze spelen samen, ze stoeien samen en ze eten natuurlijk ook uit hetzelfde bakje, ook al staan er twee :roll: :mrgreen:

Inmiddels 11 weken oud:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Re: Ravi en Lola

Ongelezen bericht door DeDiana »

Ahhhhh :I: Gelukkig dat het beter gaat! Hier zijn propjes papier en aluminiumfolie ook altijd zwáár favoriet :lol1:

Toevallig trouwens, mijn schildpadpoesje heet ook Lola en ik had jaren geleden een pikzwarte opvangkitten die ik Ravi had genoemd ;-)
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

DeDiana schreef: 02 jul 2021 20:32 Ahhhhh :I: Gelukkig dat het beter gaat! Hier zijn propjes papier en aluminiumfolie ook altijd zwáár favoriet :lol1:

Toevallig trouwens, mijn schildpadpoesje heet ook Lola en ik had jaren geleden een pikzwarte opvangkitten die ik Ravi had genoemd ;-)
Neeeee :80: haha wat een toeval, leuk! :D

Dus alu folie vinden ze ook leuk? Ik had dat over wat kabels heen gelegd, omdat ik dacht dat dit niet prettig zou lopen/voelen, maar ze lopen er
juist bij te hengelen en te klieren, nu snap ik waarom :mrgreen:
Afbeelding
A good dog never dies...

pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door pioenroos »

Wat een guitige attente bekkies :I:

Hier waren pingpong balletjes ook favoriet. Bij voorkeur in een doos gegooid of door de tunnel gerold :lol1:
Afbeelding
DeDiana
Zeer actief

Caro. schreef: 02 jul 2021 20:37
DeDiana schreef: 02 jul 2021 20:32 Ahhhhh :I: Gelukkig dat het beter gaat! Hier zijn propjes papier en aluminiumfolie ook altijd zwáár favoriet :lol1:

Dus alu folie vinden ze ook leuk? Ik had dat over wat kabels heen gelegd, omdat ik dacht dat dit niet prettig zou lopen/voelen, maar ze lopen er
Ja, propjes alufolie. Omdat het knispert vinden ze het denk ik extra leuk. Leuke kleine kattenspeeltjes werden hier altijd helaas direct gesloopt door Arlo als ik even niet oplette, maar propjes papier en propjes aluminiumfolie vonden de kittens minstens zo leuk en daar bleef Arlo wel vanaf.
Persistence
Zeer actief

Ongelezen bericht door Persistence »

Gefeliciteerd met je nieuwe huisgenoten! Jammer van de giardia maar hopelijk vanaf nu alleen nog leuks.
Dat neusje van Lola, schattig!
Ingrid48
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

wat n schatjes :I:
Afbeelding

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt :love:

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
Rebble
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rebble »

Oooh jij ook al van die leukerds :I:
Ze zijn allebei prachtig maar ik heb een zwak voor lapjes, er loopt er hier 1 van net een jaar.
Afbeelding
Crescent
Zeer actief

Ongelezen bericht door Crescent »

Proficiat, mooie diertjes. Leuke namen ook, en inderdaad die rotgiardia moet niet meer terugkomen hoor. Mooi hoe zorgzaam ze op die leeftijd al kunnen zijn. Ik heb soortgelijke dingen gezien bij kittens uit 1 nest. Die zorgen voor sfeerbeheer onderling en stressreductie.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Cleva schreef: 02 jul 2021 20:54 Oh wat leuk! We hebben even oude kittens!
Ik vind het erg leuk om weer katten te hebben. Ze zijn heel erg gezellig.

Wat voer jij ze?
Ze kregen Whiskas bij de 'fokker' :ugh: en ik ben ze nu (ietwat vertraagd door de Giardia) over aan het zetten op Proplan.
Maar brokjes dus en af en toe een beetje natvoer.

Jaaa ik zag dat jij ook kittens hebt, ook een 3 kleur en een rooie :I:
Het is ontzettend leuk, ze zijn nu wat hersteld hier en nu begint de pleuris los te breken, ze blijven rennen :schrik: :LOL:
Afbeelding
A good dog never dies...

Caro.
Zeer actief
Contacteer:

DeDiana schreef: 02 jul 2021 21:04
Caro. schreef: 02 jul 2021 20:37

Ja, propjes alufolie. Omdat het knispert vinden ze het denk ik extra leuk. Leuke kleine kattenspeeltjes werden hier altijd helaas direct gesloopt door Arlo als ik even niet oplette, maar propjes papier en propjes aluminiumfolie vonden de kittens minstens zo leuk en daar bleef Arlo wel vanaf.
Ja natuurlijk, het knispert! nou, alu folie over snoeren, ga ik dus morgen ook tot propjes omtoveren haha :cheer:

Ze zijn alleen nog boven, ze durven nog niet de trap af naar beneden, maar zo levendig en druk als vandaag heb ik ze nog niet gezien, dus ik vermoed zomaar dat dit weekend
de tocht naar beneden gemaakt gaat worden, gezellig! :cheer:
Afbeelding
A good dog never dies...

DeDiana
Zeer actief

Heerlijk, het is zo'n leuk entertainment om jonge kittens bezig te zien met spelen en de wereld ontdekken. Ik kan er uren naar kijken :I: Geniet ervan!
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Crescent schreef: 02 jul 2021 21:42 Proficiat, mooie diertjes. Leuke namen ook, en inderdaad die rotgiardia moet niet meer terugkomen hoor. Mooi hoe zorgzaam ze op die leeftijd al kunnen zijn. Ik heb soortgelijke dingen gezien bij kittens uit 1 nest. Die zorgen voor sfeerbeheer onderling en stressreductie.
Ja, ondanks de aanleiding (ziek zijn), was het wel heel mooi om te zien: toen ze hier net waren, nam Lola (zusje) het voortouw, een echt poesje :mrgreen: en Ravi was echt wel
wat bang en heel voorzichtig, maar toen werden ze ziek en Lola een stuk erger dan Ravi, en toen nam hij het over en op zo'n ontzettend lieve en zorgzame manier, geweldig gewoon! :I:
Ik hoop echt dat ze heel hun leven zo gehecht aan elkaar blijven.
Afbeelding
A good dog never dies...

Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Dank jullie wel! :ok:

Ik geniet er zeker van, even een paar dagen best zorgen gehad, maar nu zijn ze zo levendig dat ik het wel geloof en volop kan genieten :I:
Afbeelding
A good dog never dies...

Crescent
Zeer actief

Ongelezen bericht door Crescent »

Caro. schreef: 02 jul 2021 22:06
Crescent schreef: 02 jul 2021 21:42 Proficiat, mooie diertjes. Leuke namen ook, en inderdaad die rotgiardia moet niet meer terugkomen hoor. Mooi hoe zorgzaam ze op die leeftijd al kunnen zijn. Ik heb soortgelijke dingen gezien bij kittens uit 1 nest. Die zorgen voor sfeerbeheer onderling en stressreductie.
Ja, ondanks de aanleiding (ziek zijn), was het wel heel mooi om te zien: toen ze hier net waren, nam Lola (zusje) het voortouw, een echt poesje :mrgreen: en Ravi was echt wel
wat bang en heel voorzichtig, maar toen werden ze ziek en Lola een stuk erger dan Ravi, en toen nam hij het over en op zo'n ontzettend lieve en zorgzame manier, geweldig gewoon! :I:
Er wordt nog wel eens gezegd dat kittens onder invloed van hormonen "de nestgeur verliezen". Ik heb zulks helaas mogen meemaken met mijn twee castraat katers. Geweldige vrienden, echt een twee-eindheid... tot ze ineens wekelijks begonnen te vechten tot de plukken haar in het rond sneeuwden. Ik zag mijzelf toen genoodzaakt er eentje te herplaatsen.

Maar met poes en kater lijkt mij dat er geen problemen komen. Alleen op tijd de boel opknopen :mrgreen:
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
DeDiana
Zeer actief

Poes en kater uit hetzelfde nest die samen opgroeien blijft bijna altijd heel goed gaan en een heel hechte band.
Mijn kittens (van inmiddels ruim 1,5, dus ondertussen eigenlijk helemaal geen kittens meer) zijn ook broer en zus en die zijn ook zo enorm verknocht aan elkaar. Ze spelen nog steeds veel samen, hebben nooit ruzie, kunnen zo heerlijk liggen knuffelen en elkaar wassen en slapen 's nachts altijd samen :I:

Afbeelding

Ze kunnen echt niet zonder elkaar. Dat heeft ook wel een beetje een keerzijde, want toen Nena vorige week een nacht niet thuiskwam en ook de dag erna nergens te bekennen was, was Luca heel sip en liep echt met z'n ziel onder z'n arm rond. Hij lag alleen maar wat in zijn mandje voor zich uit te kijken, terwijl ze normaal samen de hele dag door de tuin rennen. Gelukkig was Nena er aan het eind van de middag opeens weer.

Mijn Lola en Bono zijn ook gecastreerde poes en kater die al van jongs af aan samen zijn en dat is ook echt zo'n stelletje. Zo leuk om te zien als ze echt zo veel aan elkaar hebben :D
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Crescent schreef: 02 jul 2021 22:13
Caro. schreef: 02 jul 2021 22:06
Er wordt nog wel eens gezegd dat kittens onder invloed van hormonen "de nestgeur verliezen". Ik heb zulks helaas mogen meemaken met mijn twee castraat katers. Geweldige vrienden, echt een twee-eindheid... tot ze ineens wekelijks begonnen te vechten tot de plukken haar in het rond sneeuwden. Ik zag mijzelf toen genoodzaakt er eentje te herplaatsen.

Maar met poes en kater lijkt mij dat er geen problemen komen. Alleen op tijd de boel opknopen :mrgreen:
Jaaaaa dat is de volgende horde, de boel opknopen/afknijpen of wat dan ook :schrik: :mrgreen: en vrij jong moet dat ook gebeuren, ik geloof dat een poesje al met 5 maanden
krols wordt.
Afbeelding
A good dog never dies...

Caro.
Zeer actief
Contacteer:

DeDiana schreef: 02 jul 2021 22:50 Poes en kater uit hetzelfde nest die samen opgroeien blijft bijna altijd heel goed gaan en een heel hechte band.
Mijn kittens (van inmiddels ruim 1,5, dus ondertussen eigenlijk helemaal geen kittens meer) zijn ook broer en zus en die zijn ook zo enorm verknocht aan elkaar. Ze spelen nog steeds veel samen, hebben nooit ruzie, kunnen zo heerlijk liggen knuffelen en elkaar wassen en slapen 's nachts altijd samen :I:

Afbeelding

Ze kunnen echt niet zonder elkaar. Dat heeft ook wel een beetje een keerzijde, want toen Nena vorige week een nacht niet thuiskwam en ook de dag erna nergens te bekennen was, was Luca heel sip en liep echt met z'n ziel onder z'n arm rond. Hij lag alleen maar wat in zijn mandje voor zich uit te kijken, terwijl ze normaal samen de hele dag door de tuin rennen. Gelukkig was Nena er aan het eind van de middag opeens weer.

Mijn Lola en Bono zijn ook gecastreerde poes en kater die al van jongs af aan samen zijn en dat is ook echt zo'n stelletje. Zo leuk om te zien als ze echt zo veel aan elkaar hebben :D
Awww wat een heerlijk stel! :I: :I: echt zo leuk als ze zo heerlijk bij elkaar liggen en zo goed samengaan :I:

Een keerzijde heeft het zeker, wat jij zegt en ik heb het ook al meegemaakt: ze kregen dus allebei Panacur, maar eten uit hetzelfde bakje. Lola schrokt alles naar binnen en
Ravi eet met wat lange tanden en is kieskeurig. Zodra hij maar de pasta proefde, stopte hij met eten. Dat ging dus niet, want Lola kreeg teveel binnen en Ravi te weinig.
Dus ik dacht 'gescheiden eten geven'... Ravi in de ene kamer en Lola in de andere kamer. Nou vergeet het maar! Lola vrat wel, maar Ravi eet niets zonder zijn zusje, hij werd
heel onrustig en ging haar meteen zoeken.
Dus dat is nog een gepuzzel geweest om dat bij beide goed naar binnen te krijgen zonder 'harde' maatregelen (direct de bek in doen, ik wilde dat alleen in uiterste nood doen
om ze niet bang te maken).
Afbeelding
A good dog never dies...

thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Wat een leuk duo. :I:
Afbeelding
DeDiana
Zeer actief

Caro. schreef: 02 jul 2021 23:06 Awww wat een heerlijk stel! :I: :I: echt zo leuk als ze zo heerlijk bij elkaar liggen en zo goed samengaan :I:

Een keerzijde heeft het zeker, wat jij zegt en ik heb het ook al meegemaakt: ze kregen dus allebei Panacur, maar eten uit hetzelfde bakje. Lola schrokt alles naar binnen en
Ravi eet met wat lange tanden en is kieskeurig. Zodra hij maar de pasta proefde, stopte hij met eten. Dat ging dus niet, want Lola kreeg teveel binnen en Ravi te weinig.
Dus ik dacht 'gescheiden eten geven'... Ravi in de ene kamer en Lola in de andere kamer. Nou vergeet het maar! Lola vrat wel, maar Ravi eet niets zonder zijn zusje, hij werd
Dus dat is nog een gepuzzel geweest om dat bij beide goed naar binnen te krijgen zonder 'harde' maatregelen (direct de bek in doen, ik wilde dat alleen in uiterste nood doen
O, dat is heel lastig ja! Zo te lezen zijn de verhoudingen een beetje hetzelfde als hier: de dame is zelfstandiger, eigengereider en durft meer, de kater is een zoet watje :lol1:
Ik duw bij katten de pillen altijd gewoon naar binnen (omdat er hier vier uit dezelfde bakjes eten en in ieder geval Lola sowieso voer niet eet als ik er medicatie doorheen doe) en ik heb nog nooit een kat gehad die daardoor bang werd. Lekker eten en spelen daarna en ze zijn het binnen een seconde weer vergeten :engel:
Ik heb ze allebei tegelijk laten castreren toen ze zes maanden waren. Nena was net een paar dagen van tevoren krols geworden :schrik:
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Cleva schreef: 02 jul 2021 23:09 Bij binnenkatten kun je ook eerst de kater de zaadleiders door laten nemen. Dus (nog) niet castreren maar wel onvruchtbaar maken.
Duurder en meer gedoe maar ik gun mijn poes toch wel dat ze zelf ook even haar ontwikkeling mag afronden.

Als kater eenmaal te katerig wordt is het tijd voor die keuze maar ik denk zelf dat ik hem verder intact laat.

Ik laat Ini denk ik wel steriliseren maar niet over 2 maanden al.
Maar bij jou worden het echte buitenkatten denk ik?
Door alleen de zaadleiders af te binden, hou je wel het katergedrag en daarmee ook ongetwijfeld het enorme sproeien. Wij hebben dat gehad
met een ex-dekkater (herplaatser) die op latere leeftijd gecastreerd is, en van dat sproeien word je echt niet vrolijk, dat stinkt vreselijk :schrik:
Wij gaan proberen deze katten in huis en tuin te houden, omdat eerder onze poes Lotje is doodgereden. Het is afwachten of dat lukt natuurlijk en hoe hun karakter
en drang naar vrijheid zich zal ontwikkelen, maar vooralsnog is de tuin afgezet en hopen we dat ze genoeg aan elkaar hebben en het huis en de tuin.
Dus in principe zullen ze zo rond de 5 maanden (denk ik) gecastreerd worden... nou ehh, ik denk er nog maar even niet aan. Eerst nu genieten nu ze zich eindelijk
wat beter voelen en loskomen.
Afbeelding
A good dog never dies...

Caro.
Zeer actief
Contacteer:

DeDiana schreef: 02 jul 2021 23:24
Caro. schreef: 02 jul 2021 23:06 Awww wat een heerlijk stel! :I: :I: echt zo leuk als ze zo heerlijk bij elkaar liggen en zo goed samengaan :I:

O, dat is heel lastig ja! Zo te lezen zijn de verhoudingen een beetje hetzelfde als hier: de dame is zelfstandiger, eigengereider en durft meer, de kater is een zoet watje :lol1:
Ik duw bij katten de pillen altijd gewoon naar binnen (omdat er hier vier uit dezelfde bakjes eten en in ieder geval Lola sowieso voer niet eet als ik er medicatie doorheen doe) en ik heb nog nooit een kat gehad die daardoor bang werd. Lekker eten en spelen daarna en ze zijn het binnen een seconde weer vergeten :engel:
Ik heb ze allebei tegelijk laten castreren toen ze zes maanden waren. Nena was net een paar dagen van tevoren krols geworden :schrik:
Heb ik ook altijd gedaan hoor: oppakken, bek open, pillenschieter achter in de keel en hoppa 'hier hebbie wat lekkers' en het was een keer schudden en klaar.
Maar Lola en Ravi werden ziek op de tweede dag dat ze hier waren en ze waren toen nog echt wel bang en renden voor ons weg, ze waren ook nog niet aan te halen ofzo.
Dus met een heleboel geduld en gedoe, is het met het voer gelukt om ze het 5 dagen te kunnen geven. Gelukkig vandaag de laatste dag en ik hoop dat het hiermee klaar is,
in ieder geval voelen ze zich een stuk beter.
Ja Lola is inderdaad zelfstandiger en zeer eigengereid :mrgreen: Ravi is een softie, een held op sokken haha, alhoewel hij dus wel de leiding nam toen zijn zusje ziek was.
Nu pakt ze het echter al snel weer over, de bitch haha.

Lotje, de enige poes die we hiervoor ook als kitten hadden, die werd al met 5 maanden krols toen :schrik: Gelukkig hadden we toen alleen gecastreerde katers, dus was
dat niet zo erg, maar ja... nu kater en poes, dus het zal echt wel op tijd gedaan moeten worden of wellicht eerst de kater en dan het poesje. Ik moet even kijken wat ze
adviseren, maar zelf heb ik het idee dat het beter tegelijkertijd kan.
Afbeelding
A good dog never dies...

DeDiana
Zeer actief

Ja, als je katten echt moet gaan vangen om ze medicatie toe te dienen, is het inderdaad een ander verhaal. Luca en Nena kwamen ziek (niesziekte en ontstoken ogen) van de straat en zaten de eerste tijd in een bench om rustig te wennen en in verband met de honden, dus dat probleem had ik niet. Ze waren natuurlijk nog schuw in het begin en moesten allerlei oogdruppels, ontworming en antibiotica (injecties, dat vind ik makkelijker bij een kat dan pillen toedienen), maar dat ging eigenlijk heel vlot, ook omdat ze nog wat ziekjes en verzwakt waren. En ze zijn mij er niet stom of eng door gaan vinden. :F:
Maar fijn dat het achter de rug is, en als ze nu lekker levendig zijn, is dat vast een heel goed teken! :ok:

Ja, zo tussen de 5 en 6 maanden krols worden is volgens mij vrij normaal. In verband met sproeien, vechten en de kans op kattenaids wil ik sowieso een kater ook jong castreren en ik wilde ze pas naar buiten laten na castratie, dus ik vond tegelijk onder het mes laten gaan de beste optie. Dan konden ze daarna ook lekker samen naar buiten.
Tineke
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Tineke »

Wat een leukerds Caro ,ik hoop dat jullie hier lang en veel plezier aan zullen beleven, maar dat gaat wel goed komen denk ik :D
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Caro. schreef: 02 jul 2021 21:59

Wat voer jij ze?
Ze kregen Whiskas bij de 'fokker' :ugh: en ik ben ze nu (ietwat vertraagd door de Giardia) over aan het zetten op Proplan.
Zeker met die giardia zou ik gewoon even naar de supermarkt gaan en wat pakjes rodi en smuldier meenemen.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Cleva schreef: 02 jul 2021 23:09 Bij binnenkatten kun je ook eerst de kater de zaadleiders door laten nemen. Dus (nog) niet castreren maar wel onvruchtbaar maken.
Duurder en meer gedoe maar ik gun mijn poes toch wel dat ze zelf ook even haar ontwikkeling mag afronden.

Als kater eenmaal te katerig wordt is het tijd voor die keuze maar ik denk zelf dat ik hem verder intact laat.

Ik laat Ini denk ik wel steriliseren maar niet over 2 maanden al.
Dat deed ik ook ja. Helaas te veel mensen die hun katten ongecastreerd buiten lieten en van dat gegil gingen die van mij dan weer pissen.
De oudste is met 8 jaar gecastreerd en er blijft niks van over. Heel zonde.
Buitenkat is interseks. Die loopt steriel rond met z'n onderontwikkelde balletjes. Genoeg testosteron om zich staande te houden en lean & mean te blijven. Van dames moet hij niks hebben. Eigenlijk is het ideaal :mrgreen:
Hij moet alleen een bandje om, hij was natuurlijk al ergens binnen opgesloten met het idee dat het een zielige zwerver was.
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Ik heb nu broer uit het zelfde nest en dat gaat al 7 jaar perfect, de baas is Liesbeth en Mickey vind dat duidelijk fijn dat was altijd een schuwer katje.
Hier voor waren er 2 zusjes ook probleemloos ik had nog nooit gehoord dat 2 nestgenootjes voor spanning kon zorgen.

Ik heb ook het eerst de zaadleiders van Mickey door laten knippen vrij jong.

Hopelijk zijn ze snel helemaal beter en kan je genieten zonder zorgen van die 2
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Dank jullie wel voor de leuke reacties :cheer:
Afbeelding
A good dog never dies...

Caro.
Zeer actief
Contacteer:

dagmar88 schreef: 03 jul 2021 08:46
Caro. schreef: 02 jul 2021 21:59

Wat voer jij ze?
Zeker met die giardia zou ik gewoon even naar de supermarkt gaan en wat pakjes rodi en smuldier meenemen.
Ik ga ze nu echt geen versvlees geven met deze darmen, ze zijn dat totaal niet gewend vanuit het nest :schrik:
Ze krijgen probiotica ter ondersteuning en het gaat nu de goede kant op :ok:
Afbeelding
A good dog never dies...

S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

wat een super leuk stel, ik mis het ook om katten te hebben, dit jaar beiden moeten laten inslapen en ik twijfel of ik nog eens zal - het is zo weer 16 jaar- voorj ou zou ik zeggen lekker genieten van het stel deugnieten
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”