Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Haast alweer een hond gestolen

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Floortje
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Haast alweer een hond gestolen

Ongelezen bericht door Floortje »

dagmar88 schreef: 19 aug 2021 13:24 Jaap trekt van die één met de natuur figuren aan en mannen met een paardenstaart. Born to be wild :LOL:
Van die types die ook midden in de winter Teva's dragen :mrgreen:
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Célie schreef: 19 aug 2021 13:39 Maar die vrouw is bang dat de figuren weer achter haar aankomen dan lijkt me er toch iets anders aan de hand dan een toevallige ontmoeting en dat ze dan je hond jatten. Hoe moeten buitenlandse mensen anders weten waar jij woont :denken:
Uh. Ja. Jij verwacht logica, een ongekleurd verhaal, reële angst én dat ze verder komt dan van de portiek naar de poepstrook op de hoek?
Wat lief.
dagmar88
Zeer actief

Floortje schreef: 19 aug 2021 13:38
dagmar88 schreef: 19 aug 2021 13:24 Jaap trekt van die één met de natuur figuren aan en mannen met een paardenstaart. Born to be wild :LOL:
:lol1: Van mangoleer.
Floortje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Floortje »

Célie schreef: 19 aug 2021 14:01
dagmar88 schreef: 19 aug 2021 13:56
Floortje schreef: 19 aug 2021 13:38
:lol1: Van mangoleer.
Wat zijn teva's :oeps: ik las eerst Tena's maar bij mangoleer dacht ik huh

Afbeelding
Alfilillo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)

Ongelezen bericht door Alfilillo »

Hahaha, die heb ik ook. Nu wel een iets eleganter model, en niet in de winter. Maar in de zomer zijn ze echt ideaal. Hoeveel je ook over scherpe rotsen loopt, ze gaan niet kapot. En je kunt ermee zwemmen.
Afbeeldingalfillilo (1) by [url=https://www.flickr.com/photos/157306925@N05/]

Alfil & Lily
Tineke
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Tineke »

Célie schreef: 19 aug 2021 13:01
DesireeB schreef: 19 aug 2021 11:48
Célie schreef: 19 aug 2021 11:32 Geloof er niks van, 1 vrouw die 4 kerels van zich afmept die kerels wilde gewoon even dat beest aaien en die vrouw is meteen begonnen met gillen. Als ik elke keer als mensen Oes bij zich roepen en haar gaan aaien of bekloppen m'n muil open deed (want het zijn vaak zelfde soort figuren die Oes een mooie hond vinden) dan had ik ook minstens 3x in de week heibel.
Klopt hoor. Droef trekt ook dat soort types aan maar het feit dat ze die hond probeerde te pakken bij zijn nekvel en de vrouw bij haar schouder wilden pakken is natuurlijk wel vreemd. Daarbij als ik zeg dat je mijn hond niet mag aaien heb je er maar van af te blijven. Bijvoorbeeld bij Izzy kan dat wel verkeerd aflopen als je alsnog denkt te kunnen aaien. Die snept dan wel namelijk.
maar als jij naar zulke types lelijk reageert dan gaan ze ook vaak raar terug doen, vaak met een geintje en ze even laten gaan is er niks aan de hand. Maar als jij een grote bek opzet dan moeten ze zich even bewijzen.
Ik heb er gelukkig nooit last van, met Orson en Rio overigens ook niet maar als ik niet wil dat je aan mijn hond zit dan heb je dat maar te accepteren.
Zal lekker worden dat je ze maar hun gang moet laten gaan of moet gaan amuseren met geintjes.
Oprotten kun je als ik geen trek in het bepotelen van mijn hond heb en bij voorkeur een beetje vlot :mrgreen:
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Mary O
Actief
Mijn ras(sen): X herdertje Dana, X teckel Joep, Spanjaard Santos, Roemeentje Vera
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Mary O »

Je moet inderdaad van andere honden afblijven als baas of hond dat niet wil, maar dan moet ik altijd denken aan de keer dat wij een wandelaar tegen kwamen en bij het passeren ineens Joep hoog boven zijn hoofd optilde. :vaag: Ik was zo verbouwereerd dat ik alleen maar kon vragen waar dat goed voor was.
Hij wilde weten of Joep net zo gespierd aanvoelde, als dat hij eruit zag :U: Hij zette Joep ook weer netjes op de grond, gaf mij een compliment en liep door.
En dan heb ik het over een kruising Teckel/JR. Dat gebeurt je natuurlijk niet met een grote hond :wink:
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Alfilillo schreef:Hahaha, die heb ik ook. Nu wel een iets eleganter model, en niet in de winter. Maar in de zomer zijn ze echt ideaal. Hoeveel je ook over scherpe rotsen loopt, ze gaan niet kapot. En je kunt ermee zwemmen.
Bij mij zijn ze na 2, 2,5 maand gewoon compleet op... Wel heel fijne sandalen, maar loop nu op veel goedkopere waarvan ik er 4 kan kopen voor hetzelfde geld. Weet nog niet hoe lang ze mee gaan, maar in ieder geval langer dan 3 weken ;)
dagmar88
Zeer actief

Mary O schreef: 19 aug 2021 19:11 Je moet inderdaad van andere honden afblijven als baas of hond dat niet wil, maar dan moet ik altijd denken aan de keer dat wij een wandelaar tegen kwamen en bij het passeren ineens Joep hoog boven zijn hoofd optilde. :vaag: Ik was zo verbouwereerd dat ik alleen maar kon vragen waar dat goed voor was.
Hij wilde weten of Joep net zo gespierd aanvoelde, als dat hij eruit zag :U: Hij zette Joep ook weer netjes op de grond, gaf mij een compliment en liep door.
En dan heb ik het over een kruising Teckel/JR. Dat gebeurt je natuurlijk niet met een grote hond :wink:
Hier een hele rare kerel van een uitlaatservice die dacht dat Jaap een teef was en om dat te bevestigen hard aan zijn staart trok om tussen z'n benen te kunnen kijken :80:
Maar ooit ook een ontsnapte knul met down syndroom die ongeremd om mijn hond gevlogen kwam. Of kinderen die Zus toch nog even snel een kusje op haar snuit geven.
Honden worden nu eenmaal wel eens ongepland en/of ongewenst aangeraakt. Als ze meteen gaan lopen hakken hang je er maar lekker een muilkorf om.
Tineke
Zeer actief

Célie schreef: 20 aug 2021 16:45
Tineke schreef: 19 aug 2021 18:14
Célie schreef: 19 aug 2021 13:01
DesireeB schreef: 19 aug 2021 11:48

Klopt hoor. Droef trekt ook dat soort types aan maar het feit dat ze die hond probeerde te pakken bij zijn nekvel en de vrouw bij haar schouder wilden pakken is natuurlijk wel vreemd. Daarbij als ik zeg dat je mijn hond niet mag aaien heb je er maar van af te blijven. Bijvoorbeeld bij Izzy kan dat wel verkeerd aflopen als je alsnog denkt te kunnen aaien. Die snept dan wel namelijk.
maar als jij naar zulke types lelijk reageert dan gaan ze ook vaak raar terug doen, vaak met een geintje en ze even laten gaan is er niks aan de hand. Maar als jij een grote bek opzet dan moeten ze zich even bewijzen.
Ik heb er gelukkig nooit last van, met Orson en Rio overigens ook niet maar als ik niet wil dat je aan mijn hond zit dan heb je dat maar te accepteren.
Zal lekker worden dat je ze maar hun gang moet laten gaan of moet gaan amuseren met geintjes.
Oprotten kun je als ik geen trek in het bepotelen van mijn hond heb en bij voorkeur een beetje vlot :mrgreen:
Maar Orson en Rio zijn ook veel indrukwekkender dan Oes :mrgreen: Oes is net aan maat cocker spaniel.

Maar als jij tegen zo'n klopper meteen begint opzouten met je poten van m'n hond afblijven dan kun je er op wachten dat hun ego gaat opspelen maar als je gewoon zegt doe maar niet hoor ze heeft nog niet gegeten of ik moet opschieten ik moet naar de breiclub en gewoon doorloopt dan lachen ze wat en accepteren het wel meteen je hoeft geen dubbele flikflak ofzo te maken. :Q:
Ik zal niet beginnen met opzouten maar gewoon vragen ,zonder verdere uitleg , om van mijn hond af te blijven.
En dat het ego van het getokte zoiets niet aankan zonder kwinkslagen is verder mijn probleem niet.

Maar goed ik heb er echt nooit last van, ook niet met mijn uitlaathonden.
Zal wel door mijn sjaggerijnige hoofd komen :tongue:
Afbeelding

Crescent
Zeer actief

Ongelezen bericht door Crescent »

Célie schreef: 18 aug 2021 20:06
Ik heb me te lang afgevraagd waarom deze mooie schapen in een bushokje bij het bericht werden geplaatst. Dankjewel, dit is prima afleiding. :LOL:

Ik merk dat ik minder ontspannen loop. Bij eenieder die mijn honden aanhaalt denk ik, waarom? Geen fijne manier om te ontspannen. Aan de lange lijn dan? En nog iets: wie steelt random honden en waarvoor?
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
Crescent
Zeer actief

Ongelezen bericht door Crescent »

Nanna schreef: 21 aug 2021 21:22 Massapsychose. Iemand kijkt naar je joekel en meteen dan denken ‘harregat ze willen poekie stelen’ want dat stond op faecesboek.
Schei toch uit.
Drie, vier opmerkelijke berichten. Is het wellicht de nieuwe gebakken spons / gehaktballetjes met spijkers.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër

Ongelezen bericht door Pemba »

Ik zag op facebook al foto van een auto met Pools kenteken gedeeld worden :ugh:
Afbeelding
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Pemba schreef: 22 aug 2021 14:03 Ik zag op facebook al foto van een auto met Pools kenteken gedeeld worden :ugh:
En ook die foto gaat al jarenlang rond.

De eerste persoon die mij overtuigt dat het hem/haar ECHT is overkomen en dat het ECHT een aantal buitenlandse mannen + auto + tattoo was krijgt een taart, okay?

Let wel; ik denk echt dat er soms een hond gestolen wordt of "ontvoerd" of "gevonden-en-niet-teruggebracht"... maar dat zijn incidenten en/of wraakakties.
Of mensen uit de buurt die een hond vergiftigen of stelen omdat hij overlast veroorzaakt of uit wraak (een ex-partner bijvoorbeeld).
Of mensen die een verhaal "bedenken" omdat ze zelf de hond wat hebben aangedaan, al dan niet per ongeluk.

Maar structureel hondenontvoerders "omdat het kan" of "om ze te voeren aan vechthonden". Schei toch uit.
Ik kan me er inmiddels zelfs boos om maken over het feit dat "men" dit soort berichten maar blijft delen.

Suzanne
Tineke
Zeer actief

Ik moest hieraan denken , dit overkwam mijn zoon toen hij een angstig hondje van de weg af haalde.
Die hij overigens heel snel aan de eigenaren kon overdragen omdat hij iemand zag zoeken met hondenriem in de hand en één en één is twee dacht hij.
Ook dat werd een hond gestolen verhaal waarbij uiteraard weer het oefenmateriaal voor hondengevechten voorbij kwam.
In zijn geval een zwarte bus , geen Oost-Europees uiterlijk maar wel een afgeplakt kenteken wat uiteraard niet waar was .

viewtopic.php?t=316790
Afbeelding

Lieffie2024
Actief

Ongelezen bericht door Lieffie2024 »

Ik heb het jaren geleden gehad dat ik met mij kruising Boxer/am. Bull op straat liep en vanuit een stilstaande golf begonnen ongeveer 4 of 5 Marokkaanse jongens hem te roepen en te lokken. Sun liep altijd los en luisterde heel strak en goed. Ik had mijn am. Bull. Ook bij me en die zat goddank aan de riem (bijna altijd want luisterde voor geen meter) als die los was geweest had hij zo "joehoooeee" die auto ingesprongen want erg gezellig. Ik vond het heel erg vreemd en had er een naar gevoel bij.
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Jaren geleden. Dit toppic is ook van 3 jaar geleden.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”