Nu heb ik dus voor het eerst 2 meiden samen loops. Ik hoopte er al een beetje op, want Saar is met haar 3,5 pas 2x loops geweest (met 1 en 2,5 jaar).
Maar nu is het echt feest. Miep is een slettebel. Ook aantrekkelijk voor reuen. Saar is dat helemaal niet, geloof ik. Doet er zelf ook niks op uit. Die kan ik ongeveer de hele loopsheid normaal loslaten.
Maar Miep is nu geloof ik dekrijp. Ze hebben werkelijk de hele avond samen gedold in de tuin. Miep steeds maar weer dat kontje richting kop van Saar draaien, staart opzij. Saar (sul) steeds maar weer likken, niks dekken natuurlijk (wat ze trouwens normaal wel regelmatig doet bij Miep, ze is echt nog steeds dominant over Miep; Moeder en baby, anders kan ik het niet typeren). En Miep mag absoluut niet aan Saar's kont ruiken, hoewel dat ook wel apart ruikt natuurlijk.
Maar goed, ze zijn echt dol. Is het normaal dat ze na het laatste rondje lekker naar bed gaan, nu niet. Van buiten, naar boven, naar binnen. En maar spelen. En door blijven gaan. Ik heb ze net maar binnen gehaald. Denk dat anders de buurtjes gaan klagen hahaha.
Maar ehhh... iemand ervaring met zo'n situatie? Hoe lang duren die dol-dwaze dagen?
(Ze spelen normaal ook heel veel samen hoor, maar niet uren achtereen. En zeker niet nà het laatste rondje. Volgens mij komt dit echt door die loopsheden tegelijkertijd)