Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Stang schreef:O nee, ships...... ergens heb ik ook nog die Bonzo hondendag; volgens mij is dat 15 of 16 mei
BONZO?????
Jullie zijn toch tegen die supermarktbagger? Dubbel hoor
Dan moet je zeker ook niet naar shows gaan omdat pedigree daar sponsort Ze verdienen daar toch niks aan mij want ik geef het voer niet en die dag kost me ook niks.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
toran schreef:Ik wil ff een paar data opnoemen wanneer we kunnen gaan wandellen bij de gaasperplas en aan de hand daarvan moeten jullie allemaal maar ff kijken wanneer jullie willen gaan.
Zaterdag 15 mei
Zondag 16 mei
Zaterdag 22 mei
Zondag 23 mei
Zaterdag 29 mei of
Zondag 30 mei,
Kijk maar wat iedereen het beste uitkomt
ik moet alleen vrijdag 14 mei afrijden dus mocht het 15 of 16 worden heb ik natuurlijk wel meteen een primeur(of een lantaarnpaal dwars over de motorkap )
Ik kan niet op zaterdag 15 en zondag 16 mei. Op de andere data kan ik wel, maar ik denk dat ik dit keer alleen mee ga als jullie op een zondag gaan. Op zaterdag train ik namelijk met Doerak en dat wil ik liever niet te vaak afzeggen.
Maar kijk maar even wanneer de meeste mensen kunnen, dan lees ik wel of ik mee kan.
Oke oke naar aanleiding van de reacties denk k dat het het makelijkst is nu gewoon een datum te noemen en dan kijken wie er mee gaan(hoop dat het wel een lekker grote groep word).
Ik stel voor om het laatste weekend van mei af te spreken dat word dan zondag 30 mei en ongeveer 14.00 uur, wie het leuk lijkt om te lopen laat het ff weten!!
De beste mensen hier op aarde, dat zijn de honden en de paarden.
zondag 30 mei en ongeveer 14.00 uur, wie het leuk lijkt om te lopen laat het ff weten!!
tegen die tijd ben ik wel weer terug uit friesland
ga mijn best doen!!
majelle!!!!!!! potverr
Sja, die ATIBOX he, die mag ik niet missen is nu in Nederland en volgend jaar weer in het buitenland.
Anders maar weer eentje hier in de buurt organiseren
helaas zou wel willen maar lijkt me niet zo slim om met mijn eendjes killer bij zo grote plas te gaan wandelen.
zie me geest al dwalen dat ze alleen maar het hele meer afzwemt achter de eendjes en ik zonder hond wandel.
Hahaha dat deed Nanni de laatste keer dus ook Echt, normaal doet ze het niet, maar madam moest zo nodig naar de eendjes zwemmen 8O Roepen, ze kwam, maar wist niet waar ze eruit moest, muts
Ik ben vandaag een rondje geweest, wist nooit waar de Gaasperplas was maar vanaf nu dus wel .
Helaas weinig strandjes voor de kids en ook gevaarlijk om te zwemmen zag ik aan al die bordjes dus ik zal er niet vaak komen. Maar om te wandelen is het heerlijk
Ik kwam op het laatst langs een groot veld waar allemaal honden waren. Daar konden ze ook goed het water in.
Is er een bepaald punt waar we afspreken? En weet iemand misschien hoe ik van de metro-halte bij de Gaasperplas kom (ik zie mezelf namelijk alweer ergens hopeloos verdwaald staan; daar ben ik nogal goed in )
Beetje hele blonde vraag in deze context; maarreh, honden mogen dus in de metro? Zijn ze dan op schoot gratis?
Oh, ja, en eh, welke metro gaat er naar de gaasperplas?
Nou hier weer ff een kleine update voor aanstaande zondag
deze mensen gaan tot nu toe mee:
Rob en ik met chaya en nina
Caroline met moritz en kaya
Marloes met moos en sam
Lies met ozzy en amy
Anita met storm en mikey ?????
Femia met harry ??????
esther met boy ????
wendy met nanni ????
Voor degene die een vraagteken achter hun naam hebben, ik weet niet zeker of jullie nog mee gaan dus laat ff een berichtje achter of jullie nog gaan of niet en dan kunnen we daar rekening mee houden.
Voor degenen die met het openbaar vervoer komen ff een kleine uitleg:
1. Men neemt de trein richting amsterdam
2. men stapt uit op amsterdam centraal
3. men neemt metro nummer 53 richting "gaasperplas"
4. men stapt uit op station gaasperplas.
Zouden degenen die kunnen taxieen van station gaasperplas naar de gaasperplas ff een berichtje achterlaten???
Hoe je met eigen vervoer moet komen weet ik eerlijk gezegd niet :N .
Maar mischien kan iemand anders die wel gaat ff een routebeschrijving hier achterlaten.
Mischien is het ook wel een verstandig idee om tussen een paar mensen de telefoonnummers uit te wisselen i.v.m verhindering door reizen of iets dergelijks.
Ik hoop dat ik jullie zo voldoende heb geinformeerd mocht je nog wat missen laat het me ff weten.
in ieder geval tot zaterdag allemaal!!!!!!!!
Waar spreken we af bij de Gaasperplas? Er zijn 3 mogelijkheden: parkeerplaats bij het hondenstrand (makkelijk parkeren, maar als je wat langer wilt wandelen een stuk fietspadroute), bij het zwembad (niet doen, mogen honden niet los), bij het begin Gaasperplas (parkeerplaats helaas langs weg, maar wel een leuke looproute waar honden los mogen).
Ik kan wel rijden vanaf de metro, maar heb slechts plaats voor 1 persoon en 1 kleinere hond (mijn honden zitten achterin en ik wil liever niet een vreemde hond erbij stoppen, dus de meerijder moet de hond eventjes voorin houden, maar het is maar 5 minuutjes).
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
verder kom ik waarschijnlijk met 4 honden...flex en bullie willen ook mee, zijn 2 alleraardigste meiden. flex is rottw. en bullie is een mix tussen een bokser een een franse bull.
Stang schreef:
Ik kan wel rijden vanaf de metro, maar heb slechts plaats voor 1 persoon en 1 kleinere hond (mijn honden zitten achterin en ik wil liever niet een vreemde hond erbij stoppen, dus de meerijder moet de hond eventjes voorin houden, maar het is maar 5 minuutjes).
Ik heb een heeeeel klein hondje, past heel goed op schoot
Enneh, Stephan, iedereen lijkt maar steeds te willen dat ik Sam ook meeneem naar de wandeling, maar Sam is de kat; lijkt me niet zo slim
Stang schreef:
Enneh, Stephan, iedereen lijkt maar steeds te willen dat ik Sam ook meeneem naar de wandeling, maar Sam is de kat; lijkt me niet zo slim
Is goed hoor, dan haal ik jou op!
Laat je even weten hoe laat je bij de metrohalte bent?
A good dog never dies...
Stang schreef:
Onwijs bedankt. Ik laat het je weten
Ik moet trouwens wel om uiterlijk 5 uur weer bij het centraal zijn. Is het ook goed te lopen naar de metrohalte?
Stang schreef:
Onwijs bedankt. Ik laat het je weten
Ik moet trouwens wel om uiterlijk 5 uur weer bij het centraal zijn. Is het ook goed te lopen naar de metrohalte?
Ik breng je wel weer terug naar de metro joh langer dan 2 uur zal de wandeling echt niet duren, dus ben je weer op tijd terug.
A good dog never dies...
Ik kan helaas niet mee. De auto staat dan bij de garage.
Heb hem pas maandagavond weer
Met het O.V. vind ik te lang duren en te duur. Ik rijd nu lekker op gas..
Vind het wel jammer hoor...super weer en dan ook nog bij het water...
In ieder geval heel veel plezier en tot de volgende keer !!!!!!!
Stang schreef:Waar spreken we af bij de Gaasperplas? Er zijn 3 mogelijkheden: parkeerplaats bij het hondenstrand (makkelijk parkeren, maar als je wat langer wilt wandelen een stuk fietspadroute), bij het zwembad (niet doen, mogen honden niet los), bij het begin Gaasperplas (parkeerplaats helaas langs weg, maar wel een leuke looproute waar honden los mogen).
Ik weet niet precies waar we kunnen afspreken, denk dat het het makelijkst is bij het begin toch???
Caroline ik heb hier trouwens nog een pak hazelnootkoeken liggen die ik per ongeluk de vorige keer in mijn tas gestopt heb ik zal zorgen dat ze zondag weer bij je terecht komen!!!!
toran schreef:Caroline ik heb hier trouwens nog een pak hazelnootkoeken liggen die ik per ongeluk de vorige keer in mijn tas gestopt heb ik zal zorgen dat ze zondag weer bij je terecht komen!!!!
*proest* hahahahaha, nou die zijn vast niet lekker meer Als ze nog wel lekker zijn, eet ze dan maar gauw op
Maar wat is het ''begin'' van de Gaasperplas volgens jou???
A good dog never dies...
toran schreef:Caroline ik heb hier trouwens nog een pak hazelnootkoeken liggen die ik per ongeluk de vorige keer in mijn tas gestopt heb ik zal zorgen dat ze zondag weer bij je terecht komen!!!!
*proest* hahahahaha, nou die zijn vast niet lekker meer Als ze nog wel lekker zijn, eet ze dan maar gauw op
Maar wat is het ''begin'' van de Gaasperplas volgens jou???
Bij die parkeerplaats waar we vorig jaar ook gestart zijn toch???
lijkt mij het handigst loop je zo de gaasperplas in toch?