Val je anders om danEline* schreef:
Proest...ik ga er even voor zitten!

Moderator: moderatorteam
Valt me nou tegen..tegen mij was je nog zo strijdlustig toen ik zo ongeveer hetzelfde zei als Caroline!Scooby schreef:Ik schuif wel even bij jullie aan, als jullie het goed vinden?!
Ooooo, maar laat ik daar nou helemaal niet bang voor zijn!Dorien80 schreef:Ja, daar ben ik het helemaal mee eens Eline! Ik vind dat Caroline ook de volle laag moet krijgen!![]()
Stang schreef:Ooooo, maar laat ik daar nou helemaal niet bang voor zijn!Dorien80 schreef:Ja, daar ben ik het helemaal mee eens Eline! Ik vind dat Caroline ook de volle laag moet krijgen!![]()
Hahahahahaha.
Maar Karen heeft vast al even teruggelezen wat ik heb gezegd..... in eerste instantie heb ik duidelijk gezegd dat ik persoonlijk hier niet voor zou kiezen om bij Kaya een teef te plaatsen.
Verder wil ik trouwens ook best de discussie nog even aanwapperen hoorwant eigenlijk vind ik dus inderdaad dat je in principe geen twee teven bij elkaar moet plaatsen, en al helemaal niet van dezelfde leeftijd en van een ras als een Dobermann of Rottweiler (vanwege de baasgerichtheid en jaloezie die er dan in het spel komt).
Dat het bij Karen goed gaat, dat vind ik alleen maar fijn voor haar. Dat meen ik oprecht. Wellicht dat Doggen wat dat betreft iets makkelijker zijn of vanwege het leeftijdsverschil.
Persoonlijk vind ik het in de meeste gevallen (dus niet in alle gevallen) vragen om moeilijkheden.
Ja inderdaad Ans, dat is waardogluna schreef:Stang schreef:Ooooo, maar laat ik daar nou helemaal niet bang voor zijn!Dorien80 schreef:Ja, daar ben ik het helemaal mee eens Eline! Ik vind dat Caroline ook de volle laag moet krijgen!![]()
Hahahahahaha.
Maar Karen heeft vast al even teruggelezen wat ik heb gezegd..... in eerste instantie heb ik duidelijk gezegd dat ik persoonlijk hier niet voor zou kiezen om bij Kaya een teef te plaatsen.
Verder wil ik trouwens ook best de discussie nog even aanwapperen hoorwant eigenlijk vind ik dus inderdaad dat je in principe geen twee teven bij elkaar moet plaatsen, en al helemaal niet van dezelfde leeftijd en van een ras als een Dobermann of Rottweiler (vanwege de baasgerichtheid en jaloezie die er dan in het spel komt).
Dat het bij Karen goed gaat, dat vind ik alleen maar fijn voor haar. Dat meen ik oprecht. Wellicht dat Doggen wat dat betreft iets makkelijker zijn of vanwege het leeftijdsverschil.
Persoonlijk vind ik het in de meeste gevallen (dus niet in alle gevallen) vragen om moeilijkheden.
Helaas spreek ik uit ondervinding,ook bij doggen kan het fout gaan
Ja daarom ook genoeg leeftijd verschilchrico schreef:En dat waren nog wel moeder en dochterdogluna schreef:
Helaas spreek ik uit ondervinding,ook bij doggen kan het fout gaan
Waarom ben ik de gebeten hond?!Stang schreef:Maar Karen heeft vast al even teruggelezen wat ik heb gezegd..... in eerste instantie heb ik duidelijk gezegd dat ik persoonlijk hier niet voor zou kiezen om bij Kaya een teef te plaatsen.
Ja, begin jij ook nog even!M@ri@nne schreef:Ik zou er ook nooit meer voor kiezen om 2 teven bij elkaar te houden hoor.