En ik denk eerlijk gezegd, dat je heeeeeeel wijs gezegd hebttwinkeltje schreef:ik denk zelf eerlijk gezegt geen standaard regeltjes zijn om een hond met problemen te helpen maar dat het iduvuweel is elke hond zal zo zijn eigen aanpak nodig hebben

Moderator: moderatorteam
Er zijn ook geen standaard regels voor, maar het is wel een feit dat een doodsbange hond geen brokje uit je handen gritst!twinkeltje schreef:ik denk zelf eerlijk gezegt geen standaard regeltjes zijn om een hond met problemen te helpen maar dat het iduvuweel is elke hond zal zo zijn eigen aanpak nodig hebben
een baas heeft ieder gevval een engelen geduld nodig en veel fantasie en gevoelsommige dingen leer je niet uit een boekje maar in de praktijk
Een pissende, trillende, bevende, met de ogen rollende, schuimbekkende, ingesnoerde doodbange hond wel te verstaan! :GStang schreef:Er zijn ook geen standaard regels voor, maar het is wel een feit dat een doodsbange hond geen brokje uit je handen gritst!twinkeltje schreef:ik denk zelf eerlijk gezegt geen standaard regeltjes zijn om een hond met problemen te helpen maar dat het iduvuweel is elke hond zal zo zijn eigen aanpak nodig hebben
een baas heeft ieder gevval een engelen geduld nodig en veel fantasie en gevoelsommige dingen leer je niet uit een boekje maar in de praktijk
nee oke een uitgehongerde mischienStang schreef:Er zijn ook geen standaard regels voor, maar het is wel een feit dat een doodsbange hond geen brokje uit je handen gritst!twinkeltje schreef:ik denk zelf eerlijk gezegt geen standaard regeltjes zijn om een hond met problemen te helpen maar dat het iduvuweel is elke hond zal zo zijn eigen aanpak nodig hebben
Misschien is de definitie van doodsbange hond dan niet hetzelfde voor iedereen? Ik durf wel degelijk te beweren dat Saar doodsbang is zodra ze een ballon ziet. En nee, dan grist ze geen brokje uit je handen. Maar dat zal ze normaal ook al nooit doenStang schreef:Er zijn ook geen standaard regels voor, maar het is wel een feit dat een doodsbange hond geen brokje uit je handen gritst!