lies schreef:Ja zou je dat kunnen doen lijkt ons het beste anders moeten we met de benenwagen vanaf station naar de gaasperplas lopen
als ik de route krijg van de startplaats naar het station is het ok hoor!
(ben helaas niet bekend in amsterdam zuid-oost)
Hoi Lies,
Jij moet eerst iemand afzetten toch voordat je Stephan en Rob kan ophalen? Als we het nu zo doen: jij rijdt naar de parkeerplaats op de afspraakplek bij de Gaasperplas, dan kom ik daar ook eerst heen en dan rijden we samen naar het Station om hun op te halen.
Jij komt vanuit Rotterdam toch?
Dan neem je dus op een gegeven moment de A2, dan volg je de A9 en dan neem je afslag Gaasperplas/WEESP (S113)!
Onderaan de afslag ga je links (Langbroekdreef), bij de stoplichten rechts (Provinciale weg) en dan rij je een paar honderd meter door totdat je een weggetje naar rechts kan (Driemondweg). Na ca. 50/100 meter zie je links een parkeerplaatsje voor de Gemeentewerken.
Als je zorgt dat je daar uiterlijk om 13.35 uur bent, dan sta ik daar ook en rijden we samen door naar het station.
Mocht je er om 13.40 uur nog niet zijn, dan rij ik zelf door richting station want ik moet Marloes ophalen, maar dan komen we automatisch weer terug bij de parkeerplek.
Ik geef je in een pb nog even mijn mobiele nummer