Oke , dat is een mening die ik niet deel .yamie schreef:volgens mij schrijf je toch ook in officieuse losloopgebieden........Zoie schreef:oke , ff serieus dan .yamie schreef:hoe krom denk je nu??Zoie schreef: Welnee , ik heb geen probleem .
Dat hondje van mij loopt gewoon met me mee en laat zich niet dekken .
Ik ben de baas van de reu ongelooflijk terwille dat ik hem de kans geef zijn hitsige reu aan te lijnen .
Maar als hij hem in Zandvoort wil ophalen , mij ook best :p:
of ik daar nu aangelijnd loop met mijn teef of niet , dat maakt niet uit . Ik wil haar best aanlijnen , en stel dat ook voor . Maar het punt is , mag ik daar lopen , of niet ? Ik denk het wel .
Als je het anders ziet , moet je het zeggen .
en tja ik vind dat als je teef loops is, en je weet van een gebied, of het daar nu mag of niet dat er veel mensen hun honden daar loslaten, je daar dus niet moet komen.....en ja dan kun je zeggen zij zijn ook fout, maar ja je wist het wel........ga dan gewoon ergens lopen waar het geen gezeur oplevert.....
Zoals gezegd , ik zoek de problemen niet op , maar ik vind dat mijn loopse teef ook recht heeft op een beetje bewegingsvrijheid . Niet in losloopgebieden , maar waar het officieel niet mag , daar moet je er met elkaar uit kunnen komen . Dat lukt ook bijna altijd , nooit een baas tegen gekomen die tegen mij gezegd heeft , je moet hier niet komen .