LEUK

Moderator: moderatorteam
Hihi, ik kan er ook hartstikke om lachen hoor, om Rakker die van de wip af vliegtLysette schreef:Benno is ook altijd zo'n debiel die dan keihard die wip oprent en dan moet ik hem echt tegenhouden als hij gaat kantelenfloor is ook niet echt een fan van de wip, de kattenloop vind ze wel weer kei gaaf
Wij hebben op de kc een slurf met een doek, van de FHN is het plastic ofzo? In ieder geval een stuk zwaarder dan het doek dat wij hebben.gyanty schreef:De tunnel is in begin wel moeilijk geweest, maar helemaal de slurf. Hoe gaat dat bij jullie? Bas had geen zin om moeite te doen, dat doek was veelste zwaar. op wedstrijden wilde hij vorig jaar helemaal er niet door.
amy is van de kattenloop afgesodemieterd, daarna is ze er nooit meer overheen gegaan...jammer, want ze had de bedoeling van behendigheid heel snel door..EvavT schreef:Kattenloop en wip zijn hier ook niet echt favoriet. Ik vraag me af of er wel honden zijn die dat meteen leuk vinden.
Het is natuurlijk ook raar om in een donkere tunnel te kruipen en op een plots omslaande wip te lopen
is ook zelfbescherming toch?![]()