LEUK
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
behendigheid ging super de 12de les!!
Moderator: moderatorteam
-
EvavT
behendigheid ging super de 12de les!!
Vandaag laatste les van 1ste groepje behendigheid en Bob ging super. Hij luisterde als nooit tevoren, kon los
LEUK

LEUK
- Rossi
- Zeer actief
-
EvavT
- cindy1986
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Leuk dat het zo goed gaat! 
Kiera vind de wip van begin af aan al eng, het gaat nu gelukkig beter (ze is niet meer zo bang als eerder) en de katteloop lijkt op de wip met ploop (ga maar eens door je knieen voor de katteloop
) Kiera vindt de oploop van de katteloop dus eng, en als ze boven is gaat ze weer hard
Rakker vindt de wip en de katteloop juist hartstikke leuk. Ze racet eroverheen
Met de wip is dat alleen een probleem, ze rent namelijk gewoon door als de wip nog in de lucht is
(klein hondje, dus moet ver doorrennen voordat hij kantelt) met als gevolg dat ze door de lucht vliegt
Dus ik moet er steeds heel snel bij zijn 
Kiera vind de wip van begin af aan al eng, het gaat nu gelukkig beter (ze is niet meer zo bang als eerder) en de katteloop lijkt op de wip met ploop (ga maar eens door je knieen voor de katteloop
Rakker vindt de wip en de katteloop juist hartstikke leuk. Ze racet eroverheen

- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Benno is ook altijd zo'n debiel die dan keihard die wip oprent en dan moet ik hem echt tegenhouden als hij gaat kantelen
floor is ook niet echt een fan van de wip, de kattenloop vind ze wel weer kei gaaf 
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- cindy1986
- Zeer actief
- Contacteer:
Hihi, ik kan er ook hartstikke om lachen hoor, om Rakker die van de wip af vliegtLysette schreef:Benno is ook altijd zo'n debiel die dan keihard die wip oprent en dan moet ik hem echt tegenhouden als hij gaat kantelenfloor is ook niet echt een fan van de wip, de kattenloop vind ze wel weer kei gaaf

- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Hier nooit problemen met de kattenloop gehad. Deze hebben wij bij de cursus ook eerst op frisdrankkratten geoefend en pas toen dat goed ging konden de normale standers eronder. De wip hebben wij volgens mij pas in de b cursus gehad. Maar dat vond Bas in het begin ook wel een beetje raar, maar gelukkig is hij voor dit soort dingen niet zo snel bang. De tunnel is in begin wel moeilijk geweest, maar helemaal de slurf. Hoe gaat dat bij jullie? Bas had geen zin om moeite te doen, dat doek was veelste zwaar. op wedstrijden wilde hij vorig jaar helemaal er niet door.

- Rossi
- Zeer actief
Rossi is maar een rare.
Slurf en tunnels is geen enkel probleem. Hoogte sprongen ook niet. Maar kattenloop is eng. 8O Wip is reuze eng. :N En zo de schutting. :O
En over een bezem springen, dat is toch raar. Doet ie niet hoor, kriebelt teveel.
De zwarte band idem dito en door de oranje band springt hij wel.
Maar verder vindt hij het geweldig. :p:
Slurf en tunnels is geen enkel probleem. Hoogte sprongen ook niet. Maar kattenloop is eng. 8O Wip is reuze eng. :N En zo de schutting. :O
En over een bezem springen, dat is toch raar. Doet ie niet hoor, kriebelt teveel.
Maar verder vindt hij het geweldig. :p:
Groeten van Angel en Rossi.

- cindy1986
- Zeer actief
- Contacteer:
Wij hebben op de kc een slurf met een doek, van de FHN is het plastic ofzo? In ieder geval een stuk zwaarder dan het doek dat wij hebben.gyanty schreef:De tunnel is in begin wel moeilijk geweest, maar helemaal de slurf. Hoe gaat dat bij jullie? Bas had geen zin om moeite te doen, dat doek was veelste zwaar. op wedstrijden wilde hij vorig jaar helemaal er niet door.
Kiera wilde er in Winschoten dus ook niet doorheen
Ga jij meedoen in Nieuwolda? Ik wel

- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
-
lies
- Zeer actief
amy is van de kattenloop afgesodemieterd, daarna is ze er nooit meer overheen gegaan...jammer, want ze had de bedoeling van behendigheid heel snel door..EvavT schreef:Kattenloop en wip zijn hier ook niet echt favoriet. Ik vraag me af of er wel honden zijn die dat meteen leuk vinden.
Het is natuurlijk ook raar om in een donkere tunnel te kruipen en op een plots omslaande wip te lopen
is ook zelfbescherming toch?![]()
ozzy was gewoon goed in behendigheid (misschien moeilijk voor te stellen, maar echt waar)