Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

behendigheid ging super de 12de les!!

Moderator: moderatorteam

EvavT

behendigheid ging super de 12de les!!

Ongelezen bericht door EvavT »

Vandaag laatste les van 1ste groepje behendigheid en Bob ging super. Hij luisterde als nooit tevoren, kon los
LEUK :ok: :ok:
Rossi
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rossi »

Goed van Bob. :ok:

Wij zijn ergens bij les 7 geloof ik.
Maar Rossi is geen fan van de wip, de kattenloop en de schutting. :? Dit kost een hoop overredingskracht en worst. Ook snapt hij de lol niet van over een bezem te springen. 8)
De rest gaat goed. :p:
Groeten van Angel en Rossi.

Afbeelding
EvavT

Ongelezen bericht door EvavT »

Kattenloop en wip zijn hier ook niet echt favoriet. Ik vraag me af of er wel honden zijn die dat meteen leuk vinden.
Het is natuurlijk ook raar om in een donkere tunnel te kruipen en op een plots omslaande wip te lopen
is ook zelfbescherming toch? ;) ;)
cindy1986
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door cindy1986 »

Leuk dat het zo goed gaat! :ok:

Kiera vind de wip van begin af aan al eng, het gaat nu gelukkig beter (ze is niet meer zo bang als eerder) en de katteloop lijkt op de wip met ploop (ga maar eens door je knieen voor de katteloop ;)) Kiera vindt de oploop van de katteloop dus eng, en als ze boven is gaat ze weer hard ;)

Rakker vindt de wip en de katteloop juist hartstikke leuk. Ze racet eroverheen ;) Met de wip is dat alleen een probleem, ze rent namelijk gewoon door als de wip nog in de lucht is ;) (klein hondje, dus moet ver doorrennen voordat hij kantelt) met als gevolg dat ze door de lucht vliegt :? Dus ik moet er steeds heel snel bij zijn ;)
Afbeelding
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Benno is ook altijd zo'n debiel die dan keihard die wip oprent en dan moet ik hem echt tegenhouden als hij gaat kantelen :mrgreen: floor is ook niet echt een fan van de wip, de kattenloop vind ze wel weer kei gaaf :-D
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
cindy1986
Zeer actief
Contacteer:

Lysette schreef:Benno is ook altijd zo'n debiel die dan keihard die wip oprent en dan moet ik hem echt tegenhouden als hij gaat kantelen :mrgreen: floor is ook niet echt een fan van de wip, de kattenloop vind ze wel weer kei gaaf :-D
Hihi, ik kan er ook hartstikke om lachen hoor, om Rakker die van de wip af vliegt ;) Ze maakt altijd een perfecte landing ;)
Afbeelding
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gyanty »

Hier nooit problemen met de kattenloop gehad. Deze hebben wij bij de cursus ook eerst op frisdrankkratten geoefend en pas toen dat goed ging konden de normale standers eronder. De wip hebben wij volgens mij pas in de b cursus gehad. Maar dat vond Bas in het begin ook wel een beetje raar, maar gelukkig is hij voor dit soort dingen niet zo snel bang. De tunnel is in begin wel moeilijk geweest, maar helemaal de slurf. Hoe gaat dat bij jullie? Bas had geen zin om moeite te doen, dat doek was veelste zwaar. op wedstrijden wilde hij vorig jaar helemaal er niet door.
Afbeelding
Rossi
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rossi »

Rossi is maar een rare. :?
Slurf en tunnels is geen enkel probleem. Hoogte sprongen ook niet. Maar kattenloop is eng. 8O Wip is reuze eng. :N En zo de schutting. :O
En over een bezem springen, dat is toch raar. Doet ie niet hoor, kriebelt teveel. :roll: De zwarte band idem dito en door de oranje band springt hij wel.
Maar verder vindt hij het geweldig. :p:
Groeten van Angel en Rossi.

Afbeelding
cindy1986
Zeer actief
Contacteer:

gyanty schreef:De tunnel is in begin wel moeilijk geweest, maar helemaal de slurf. Hoe gaat dat bij jullie? Bas had geen zin om moeite te doen, dat doek was veelste zwaar. op wedstrijden wilde hij vorig jaar helemaal er niet door.
Wij hebben op de kc een slurf met een doek, van de FHN is het plastic ofzo? In ieder geval een stuk zwaarder dan het doek dat wij hebben.
Kiera wilde er in Winschoten dus ook niet doorheen :? Met de wedstrijd in Drogteropslagen eerst ook niet, toen lag er ook water op, dus was hij nog zwaarder, ik heb toen gelijk het doek opgepakt en de slurf opengehouden, toen ging ze er wel doorheen :-D

Ga jij meedoen in Nieuwolda? Ik wel :D Dit wordt de eerste FHN-wedstrijd met Rakker, ben benieuwd :D Kiera gaat wel mee, maar met haar doe ik niet mee, ik wil haar eerst ff laten wennen aan al die mensen, ze is verschrikkelijk snel afgeleid :?
Afbeelding
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gyanty »

Nee, zaterdag, morgen dus, doe ik mee met een wedstrijd in Amersfoort en over 3 weken is de wedstrijd in Drachten (een thuiswedstrijd voor mij dus) Dit wordt overigens verlopig de laatste wedstrijd. Bas is net hersteld van een rugblessure. Volgend jaar ga ik ik recreatieve zin door.
Afbeelding
lies
Zeer actief

Ongelezen bericht door lies »

EvavT schreef:Kattenloop en wip zijn hier ook niet echt favoriet. Ik vraag me af of er wel honden zijn die dat meteen leuk vinden.
Het is natuurlijk ook raar om in een donkere tunnel te kruipen en op een plots omslaande wip te lopen
is ook zelfbescherming toch? ;) ;)
amy is van de kattenloop afgesodemieterd, daarna is ze er nooit meer overheen gegaan...jammer, want ze had de bedoeling van behendigheid heel snel door..

ozzy was gewoon goed in behendigheid (misschien moeilijk voor te stellen, maar echt waar)
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”