Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik maak mij een beetje zorgen om het russelltje. Het kan zijn dat ze nog echt volledig moet wennen. Ze is erg stil, maakt een trieste indruk en neemt haar favoriete snack niet aan. Is dit normaal? Moet ze wennen of is het misschien heimwee? Als ik haar opzoek gaat ze weg. Maar gisteravond zocht ze me op en kwam ze op schoot. Dus wat nu wel en wat niet? Moet ik haar laten liggen totdat ze mij opzoekt?
Ze maakt geen zieke indruk. Ze heeft voor het eerst zelf gegeten hier. Ook is ze alert en staat zij op wanneer ik ook opsta. Ik heb het idee dat ze moet wennen. Ik weet wel dat het heel heel anders was bij haar vorige eigenaar. Daar zat ze buiten en met 4 andere honden veelal in de bijkeuken. Ze kwam wel in huis, maar niet echt veel. Wel is ze totaal zindelijk.
Heb je zelf nog meer honden? Honden zijn soms als ze met andere honden opgegroeid zijn meer hond-honden dan mens-honden. Ik ken een hond die eigenlijk meer op de andere hond des huizes gericht is dan op de baas, misschien is jouw hondje ook zo'n hondje zeg maar
En spelen? Wil ze niet spelen met bv een balletje, dat is DE manier om het ijs te breken en een superband te krijgen. Mensen die met hun honden spelen zijn altijd de favoriete mens van die hond. Mijn hond had liever mij dan mijn vader terwijl ze bij hem woonde, ik speelde gewoon in de weekenden met haar
Spelen lukt nog niet. Ze is nog erg gesloten. het begint heel langzaam wel iets bij te trekken. Vooral als we naar buiten gaan is ze heel enthousiast. Maar ja, ze begint ook te eten. En mijn ouders zijn net langsgeweest. Oh wat was ze waaks, maar enthousiast toen ze zag dat ik ze binnen liet. Toen begon ze te springen en te doen. Wel nog gereserveerd gedrag.