Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wennen of niet?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Ginna
Vaste gebruiker

wennen of niet?

Ongelezen bericht door Ginna »

Ik maak mij een beetje zorgen om het russelltje. Het kan zijn dat ze nog echt volledig moet wennen. Ze is erg stil, maakt een trieste indruk en neemt haar favoriete snack niet aan. Is dit normaal? Moet ze wennen of is het misschien heimwee? Als ik haar opzoek gaat ze weg. Maar gisteravond zocht ze me op en kwam ze op schoot. Dus wat nu wel en wat niet? Moet ik haar laten liggen totdat ze mij opzoekt? :?

Ginna
wie liefde geeft, zal liefde krijgen!
Ca Cajuina
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ca Cajuina »

De truc is haar te negeren. Laat haar zelf naar je toe komen wanneer ze daar aan toe is. Zo bouw je een betere band op dan dat je haar gaat opzoeken.
Groetjes Michelle en een kus van Conan en Akira en Hera

Afbeelding
Ginna
Vaste gebruiker

Ze komt me wel regelmatig ff opzoeken. Dan moet ik haar over haar buik aaien en gaat ze op haar rug liggen. Dan wil ze aandacht.

Ginna
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Ze is niet ziek?
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Koorts? Is ze wel alert?
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Ginna
Vaste gebruiker

Ze maakt geen zieke indruk. Ze heeft voor het eerst zelf gegeten hier. Ook is ze alert en staat zij op wanneer ik ook opsta. Ik heb het idee dat ze moet wennen. Ik weet wel dat het heel heel anders was bij haar vorige eigenaar. Daar zat ze buiten en met 4 andere honden veelal in de bijkeuken. Ze kwam wel in huis, maar niet echt veel. Wel is ze totaal zindelijk.

Ginna
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Heb je zelf nog meer honden? Honden zijn soms als ze met andere honden opgegroeid zijn meer hond-honden dan mens-honden. Ik ken een hond die eigenlijk meer op de andere hond des huizes gericht is dan op de baas, misschien is jouw hondje ook zo'n hondje zeg maar :?
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

En spelen? Wil ze niet spelen met bv een balletje, dat is DE manier om het ijs te breken en een superband te krijgen. Mensen die met hun honden spelen zijn altijd de favoriete mens van die hond. Mijn hond had liever mij dan mijn vader terwijl ze bij hem woonde, ik speelde gewoon in de weekenden met haar ;)
Afbeelding
Ginna
Vaste gebruiker

Spelen lukt nog niet. Ze is nog erg gesloten. het begint heel langzaam wel iets bij te trekken. Vooral als we naar buiten gaan is ze heel enthousiast. Maar ja, ze begint ook te eten. En mijn ouders zijn net langsgeweest. Oh wat was ze waaks, maar enthousiast toen ze zag dat ik ze binnen liet. Toen begon ze te springen en te doen. Wel nog gereserveerd gedrag.

Ginna
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”