Ze heeft haar oortjes plat hangen, het is echt een triest gezicht

Moderator: moderatorteam
EvavT schreef:Als je zo moet klooien met dat voer en er hondvreemde spullen aan toe moet voegen (karnemelk yoghurt) dan zou ik er al mee kappen hoor
Maar het moet allemaal goedkoop zijn natuurlijk
EvavT schreef:Als je zo moet klooien met dat voer en er hondvreemde spullen aan toe moet voegen (karnemelk yoghurt) dan zou ik er al mee kappen hoor
laat je niet gek makuhhhh!!!Angela&Nico schreef:EvavT schreef:Als je zo moet klooien met dat voer en er hondvreemde spullen aan toe moet voegen (karnemelk yoghurt) dan zou ik er al mee kappen hoor
Pardon? Denk jij dat ik mijn honden extra goedkoop voer geef?
Cavom, is geen goedkoop voer, maar als ik haar van het spugen af kan helpen door middel van wat yoghurt wil ik dat graag proberen
Zo niet, dan zal ik die hele zak voer direct wegdoen!
je moet maar zo denken, in cavom zit niet de troep die in bijvoorbeeld royal canin wel zit.Angela&Nico schreef:EvavT schreef:Als je zo moet klooien met dat voer en er hondvreemde spullen aan toe moet voegen (karnemelk yoghurt) dan zou ik er al mee kappen hoor
Pardon? Denk jij dat ik mijn honden extra goedkoop voer geef?
Cavom, is geen goedkoop voer, maar als ik haar van het spugen af kan helpen door middel van wat yoghurt wil ik dat graag proberen
Zo niet, dan zal ik die hele zak voer direct wegdoen!
Nee is royal Canin zitten geen "hondvreemde"EvavT schreef:Als je zo moet klooien met dat voer en er hondvreemde spullen aan toe moet voegen (karnemelk yoghurt) dan zou ik er al mee kappen hoor
als je hond gaat spugen van cavom kan het zijn dat hij/zij het hogere vetgehalte nog niet aan kan.Inge schreef:Karnemelk of yoghurt heeft invloed op de zuurgraad in de maag geloof ik, en dat is weer gunstig voor de vertering/verdraagzaamheid van de wat zwaardere brokken.
Je kunt ook een tijdje vers geven om te kijken of ze daarna de Cavom beter verdraagt
qyan schreef:je moet maar zo denken, in cavom zit niet de troep die in bijvoorbeeld royal canin wel zit.
duur voer is niet altijd beter, maak je niet druk![]()
Sterker nog; in Royal Canin zit véél meer troep dan in Cavom!Ca Cajuina schreef:Nee is royal Canin zitten geen "hondvreemde"dingen? Rare opmerking dit. Ook helemal niet gefundeerd.