wat zijn de favoriete spelletjes van jou en je hond?
Beau apporteert namelijk het liefst de hele dag tennisballen en in de zomer zwemt hij erg graag samen met de baasjes.
Moderator: moderatorteam

ik vraag me echt weleens af of jij wel een boxer hebt...want echt veel leven zit er niet in he?Inge schreef:Marouck vindt alles leuk, als het maar actie bevat! Favoriet zijn spelen met de bal, tikkertje samen met Nika, zwemmen, fietsen en Nika pesten. Na zo'n drukke dag ligt ze 's avonds het liefst bovenop mijn schoot op haar rug om lekker gekroeld te worden.
Nika komt maar voor enkele dingen de bank af, en dat is voor een tennisbal en voor een fikse wandeling. Tijdens die wandeling doet ze tikkertje met Marouck en duikt ze in iedere modderpoel.
Laat me raden: Het is SmartlappendogCopyKid schreef:De favoriete spelletjes van Conan:
- (Her)aanleg tuin.
- Trekspelletjes (met touw, stukgebeten bal, frisbee, kluif...)
In de nek springen (meer dan 50kg...) van het baasje als hij op de grond zit en vervolgens een beetje kauwen op zijn schouder.
- Meehuilen met de kerklokken.
- Versaangelegde akkers omploegen.
- De polonaise dansen.
CopyKid
Nee klopt, Nika is nu niet echt het prototype wat je bij een boxer zou verwachten.Angel-eyes schreef:
ik vraag me echt weleens af of jij wel een boxer hebt...want echt veel leven zit er niet in he?