Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Favoriete spelletjes?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Beauvanoux
Vaste gebruiker

Favoriete spelletjes?

Ongelezen bericht door Beauvanoux »

zomaar even uit nieuwsgierigheid: :zwaai:

wat zijn de favoriete spelletjes van jou en je hond? :-D

Beau apporteert namelijk het liefst de hele dag tennisballen en in de zomer zwemt hij erg graag samen met de baasjes.
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Marouck vindt alles leuk, als het maar actie bevat! Favoriet zijn spelen met de bal, tikkertje samen met Nika, zwemmen, fietsen en Nika pesten. Na zo'n drukke dag ligt ze 's avonds het liefst bovenop mijn schoot op haar rug om lekker gekroeld te worden.

Nika komt maar voor enkele dingen de bank af, en dat is voor een tennisbal en voor een fikse wandeling. Tijdens die wandeling doet ze tikkertje met Marouck en duikt ze in iedere modderpoel.
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Mijn honden hebbeb allemaal andere dingen die ze leuk vinden,buiten met elkaar spelen.Beau(boxer)houd van trekspelletjes met touwen en flossen enzo dus echt zijn krachten met je meten.Tash (mastino) is bijna negen dus zij speelt niet veel meer wel af en toe met Orson(fila brasileiro) die op zijn beurt weer dol is op aporteren en jagen zonder iets te pakken hoor en de hooglanders bijeen drijven echt een werkhond dus.Rio (fila)is weer dol op speuren heeft ook een paar speurlessen gevolgd dus ze hebben allemaal een andere hobby.
Tineke.
tineke

Bij ons in de buurt is een hondenbos waar koeien lopen en dus ook honden zijn toegestaan.Aangezien mijn hond echt een werkinstinct heeft zet hij de koeien netjes bij elkaar zonder ze te beschadigen of iets.Als ze kalfjes hebben mag dit uiteraard niet.De koeien zijn honden gewend en er niet bang van voor de goede orde mijn hond jaagt er niet op hij drijft ze net als borders schapen drijven zijn filas veedrijvers.Hij doet ze absoluut geen pijn en bijt ze ook niet.Als dat het geval zou zijn zou dat niet van mij mogen hoor het leven van een koe heeft voor mij ook waarde,vandaar dat ik ze,net als andere dieren overigens,niet eet. :zwaai:
qyan

Ongelezen bericht door qyan »

- uh ja, met beleid balletje gooien, niet te lang en niet te vaak
- balletje uit het water halen, maar niet te diep gooien anders is het weg bal :roll:
- speuren
- en qyan is dol op dominantiespelletjes, touwtrekken, maar favoriet is bijtrol
Laatst gewijzigd door qyan op 05 jul 2004 00:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Inge schreef:Marouck vindt alles leuk, als het maar actie bevat! Favoriet zijn spelen met de bal, tikkertje samen met Nika, zwemmen, fietsen en Nika pesten. Na zo'n drukke dag ligt ze 's avonds het liefst bovenop mijn schoot op haar rug om lekker gekroeld te worden.

Nika komt maar voor enkele dingen de bank af, en dat is voor een tennisbal en voor een fikse wandeling. Tijdens die wandeling doet ze tikkertje met Marouck en duikt ze in iedere modderpoel.
ik vraag me echt weleens af of jij wel een boxer hebt...want echt veel leven zit er niet in he?
tineke

Hoi inge o
Ja daar heb je gelijk in want enige jaren geleden hebben ze ook een wat oudere bernersennen,die er per ongeluk,tussen kwam toen er kalfjes waren gedood.Zelf vind ik ze overigens ook wel griezelig hoor met die grote horens.
Groetjes tineke. :zwaai:
CopyKid
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door CopyKid »

De favoriete spelletjes van Conan:

- (Her)aanleg tuin.
- Trekspelletjes (met touw, stukgebeten bal, frisbee, kluif...)
In de nek springen (meer dan 50kg...) van het baasje als hij op de grond zit en vervolgens een beetje kauwen op zijn schouder.
- Meehuilen met de kerklokken.
- Versaangelegde akkers omploegen.
- De polonaise dansen.

CopyKid
Ditis nepis potentis negro te.
Dartie Duck
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dartie Duck »

CopyKid schreef:De favoriete spelletjes van Conan:

- (Her)aanleg tuin.
- Trekspelletjes (met touw, stukgebeten bal, frisbee, kluif...)
In de nek springen (meer dan 50kg...) van het baasje als hij op de grond zit en vervolgens een beetje kauwen op zijn schouder.
- Meehuilen met de kerklokken.
- Versaangelegde akkers omploegen.
- De polonaise dansen.

CopyKid
Laat me raden: Het is Smartlappendog :mrgreen:
Domie
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Domie »

slapen 8)

Joep heeft speeltjes zat maar raakt ze niet aan. Heeeeeel af en toe wil hij wel eens achter een denneappeltje aan lopen als je die buiten gooit maar ook niet meer dan 2 keer want anders wordt ie moe vindt ie ;)
Groetjes Domie en een lebberkus van Paco

Joepie 27-12-2002 - 03-08-2015
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Angel-eyes schreef:
ik vraag me echt weleens af of jij wel een boxer hebt...want echt veel leven zit er niet in he?
Nee klopt, Nika is nu niet echt het prototype wat je bij een boxer zou verwachten. :mrgreen: Binnen is ze altijd heel rustig geweest, een echte luilak. Buiten is het feest en wil ze weleens gek doen. ;) Maar goed, Nika is helaas ook nooit een echte gezonde hond geweest, ik ben allang blij dat ze morgen 5 jaar wordt en het goed gaat met haar gezondheid de laatste tijd. ;)
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Joy C
Zeer actief

Ongelezen bericht door Joy C »

Val alles, als er maar aandacht wordt gegeven. Het liefst moeten er voorwerpen door de lucht vliegen, waar dan in volle vaart achteraan gerend kan worden. Terugbrengen is echter nog een probleempje! ;)
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

Luka heeft een grote basketbal en die rolt hij in het rond.
Hem gooien of wegschoppen, hij erachteraan en dan stopt hij de bal.
Alles wat enigzins maar gegooid kan worden, ringen, flosches, ballen etc..
Hollen maar. :ok:
Trekspelletjes vind hij niet leuk.
Hem af en toe achterna zitten vind hij ook wel leuk.
En de laatste tijd, zucht, met zijn deken uit zijn mand de tuin inrennen en het deken morres leren.:twisted:

En Luka doet aan ruilhandel. Brengt het speelgoedje terug als er een ander voor in de plaats komt of weggegooid word, anders krijg ik het niet. :tong:
Sanneke
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”