Angel-eyes schreef:Ik noem dat een bench...wat jij een bench noemt noem ik een caviakooi, daar doe je gewoon geen honden in.
dat is geen bench een bench koop je in de winkel, iets met zulke maten is een kennel.
ik doe daar wel honden in, en het vergaat ze prima.. trouwens kan me herinneren dat jij er ook 1 thuis had...

of was dat ergens anders...
Ik heb boxers en als pup en ook als volwassen hond veel drukker, speelser en wilder dan een mecheltje, is gewoon een kwestie van opletten bij je hond zodat hij niet te druk gaat doen.
yeagh right.. jij hebt je boxers ik m'n mechelaars en weet ook hoe druk mijn mechelaars zijn zeker als pup... en dat is TE druk ivm maagtorsie... jij gaat ook fietsen met 30 graden ik doe dat niet... gelukkig dat niet iedereen hetzelfde is toch.
En blijkbaar geef je ze eten en gaan ze in het kooitje, en daarna weg???Want je wilt geen toezicht houden op je dieren.Dan heb ik geen africhtdingen maar geloof dat ze van mij 30 keer beter luisteren, want als ik zeg dat ze na het eten rustig moeten doen dan doen ze dat....ouderen en jonge hond, geen probleem, kwestie van de punten duidelijk maken, maar maagtorsie verzinnen als excuus en ze in een kooitje te gooien, nee dan had ik jou juist slimmer verwacht om een goeie smoes te verzinnen
smoesjes verzin ik niet... da's gewoon de waarheid... ik voorkom liever dan achteraf lullen... ja ik geef de pup eten en ga daarna weg na een half uur ja... en 's middags en 's avonds ben ik gewoon thuis als ze gegeten hebben... luisteren doen ze prima, niks mis mee.. maar ik hoef geen machientjes in huis... dus daar mogen ze heel veel... en ze zijn gewent om er te spelen en te rennen... de ouderen liggen gewoon netjes of met de deur open of op de grond.. de pups liggen gewoon lekker een uurtje in de bench... die leert vanzelf dat uur rust te nemen... heeft de rest ook zo gedaan.. ken helaas genoeg voorbeelden van honden die na het eten een torsie hebben gekregen dus hier krijgen ze gewoon hun verplichte rust!